Autor Wątek:  Pytanie dotyczące newslettera Intercity  (Przeczytany 759 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kogut

  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
    • Blog
  • Otrzymane polubienia: 13
Pytanie dotyczące newslettera Intercity
« dnia: 26 Maja 2021, 16:49:06 »
Cześć,
czy ktoś w Was zapisał się na newsletter Intercity i przychodzą do niego maile? Ja zapisałem się kilka miesięcy temu, a mimo to nie dostałem żadnego maila (nie wpadł też do spamu). Pisałem na Twitterze z jedną osobą, ona dostaje normalnie maile, chociaż się z niego wypisała. ;)

Offline blakk

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Pytanie dotyczące newslettera Intercity
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Maja 2021, 22:11:41 »
Cześć,
Ja od pierwszego zakupu biletów przez stronę Intercity jestem na bieżąco bombardowany z ich strony wszelakimi nowinkami, promocjami czy innymi takimi mimo tego, że nie wyrażałem żadnych zgód marketingowych etc.
Śmiem twierdzić, że zapis do newslettera działa tak jak ich system sprzedaży - niby działa, ale nie do końca.

Offline Kogut

  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
    • Blog
  • Otrzymane polubienia: 13
Odp: Pytanie dotyczące newslettera Intercity
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Maja 2021, 22:27:41 »
Wielkie dzięki za odpowiedź!
Ja też kupowałem bilety z konta, a mimo to do tej pory nie dostałem żadnego maila. Ale masz rację, działanie tego ich systemu to czasami żart. Przerwy techniczne w środku nocy (co w nowoczesnym systemie nie powinno mieć miejsca), regularne przeciążenia (co rok w majówkę to samo, system zablokowany). Moim zdaniem ich system sprzedaży biletów to jeden z ich najsłabszych punktów, o ile nie najsłabszy. Napisałem niedawno maila do Intercity w sprawie tego newslettera, do tej pory nie dostałem odpowiedzi. Miałem okazję pisać już do kilku działów pomocy czołowych polskich firm w różnych branżach, za każdym razem odpowiedź otrzymywałem w ciągu ok. 3 dni. A na odpowiedź IC czekam już 12 dni. Zobaczymy, czy odpowiedzą w ciągu deklarowanych 30 dni. ;)
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za odpowiedź!
EDIT: Swoją drogą w mailach, które dostajesz, nie ma możliwości wypisania się z newslettera na dole?
« Ostatnia zmiana: 26 Maja 2021, 22:36:01 wysłana przez Rybka »

Offline blakk

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Pytanie dotyczące newslettera Intercity
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Maja 2021, 16:25:25 »
Na dole maila zamiast możliwości wypisania się z newslettera widnieje tylko opcja zapisania się do niego. Co do kontaktu - spróbuj przez Messenger do nich napisać.

Offline Kogut

  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
    • Blog
  • Otrzymane polubienia: 13
Odp: Pytanie dotyczące newslettera Intercity
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Maja 2021, 16:33:23 »
Dziwne, z tego co pamiętam przepisy wymagają, aby na dole maila był przycisk do wypisania się. Co do Messengera - jestem taki dziwny, że nie mam Facebooka, a co za tym idzie Messengera. Mam za to Twittera, zapytałem się Intercity o tą sprawę. W załączniku ich odpowiedź. Tutaj link do tego wątku na Twitterze: https://twitter.com/Ancypazy1/status/1393289007195463681
Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam! ;)
Aktualizacja (14.06.2021): Niestety po 30 dniach od wysłania mi potwierdzenia przyjęcia i przekazania sprawy do właściwej komórki organizacyjnej nadal nie dostałem odpowiedzi. Skierowałem do nich maila, a także wspomniałem o tym na Twitterze. Odpowiedź, którą dostałem w załączniku. Dla mnie jest to żart.
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2021, 14:23:13 wysłana przez Kogut »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 4602
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1160
Odp: Pytanie dotyczące newslettera Intercity
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Czerwca 2021, 14:58:58 »
Dla mnie jest to żart.
To jest potwierdzenie, że trafiło do odpowiedniej komórki. Za jakiś czas dostaniesz odpowiedź właściwą.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Kogut

  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
    • Blog
  • Otrzymane polubienia: 13
Odp: Pytanie dotyczące newslettera Intercity
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Czerwca 2021, 15:06:58 »
Tak, tylko że to kropka w kropkę powtórzenie pierwszej wiadomości, którą dostałem (sic!) 30 dni temu. Ciekawe, ile teraz będę czekać. Ciągłe przekazywanie sprawy do rozpatrzenia nic nie da, za pierwszym razem też jej na pewno nie przeoczyli. Jeżeli nie wiedzą, jak ją rozwiązać, niech szczerze napiszą. Oczekiwałbym raczej przeprosin za długi czas oczekiwania na odpowiedź, a także zapewnienia, że odpowiedź zostanie wysłana w ciągu max. 3 dni roboczych. W innych sprawach też się tak długo czeka na odpowiedź?
Aktualizacja (16.06, 12:30): wreszcie dostałem e-maila od Intercity, ich odpowiedź w załączniku. Niemożliwe, aby wpadły do spamu, gdyż zaglądam tam regularnie, do tej pory nie znalazłem w nim żadnej wiadomości od IC. W związku z tym, że nie dostałem absolutnie żadnego maila, niemożliwym byłoby wypisać przez przycisk na dole maila.
Aktualizacja (18.06, 10:30): całe szczęście, maile od Intercity dochodzą, wszystko działa. Problem rozwiązany, wszystkim, którzy mają taki sam problem jak ja polecam napisać do IC maila z prośbą o ponowne wpisanie na listę mailową. Można się z nimi skontaktować za pomocą formularza, link: https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/obsluga-klientow/kontakt/. Uprzedzam, że czas oczekiwania może być naprawdę długi (u mnie były to 32 dni), jednakże mam nadzieję, że po moim zgłoszeniu Intercity wypracowało procedurę na taką sytuację i odpowiedzi będą wysyłane w krótkim czasie.
Pozdrawiam serdecznie!
« Ostatnia zmiana: 18 Czerwca 2021, 10:35:49 wysłana przez Kogut »