Autor Wątek:  Endolino plik.mat  (Przeczytany 4533 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Antek1234

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Endolino plik.mat
« dnia: 27 Kwietnia 2021, 20:51:20 »
Wieczór dobry
Potrzebuje zrobić plik<>.mat dla 3 członów en><57-1703. Proszę o pomoc i przysłanie mi poglądowego pliku.
« Ostatnia zmiana: 27 Kwietnia 2021, 23:56:38 wysłana przez Stele »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Endolino plik.mat
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Kwietnia 2021, 23:58:42 »
Poglądowych plików masz kilkadziesiąt w katalogu en57. Dla każdego członu potrzebujesz zdefiniować dwa materiały z różnymi indeksami skórki wymiennej. Pierwsza to pudło. W nim linkujesz teksturę diffuse i reflection oraz definiujesz próg przezroczystości pudło/szyby. Druga określa teksturę wnętrza.
Mój kanał youtube

Offline Antek1234

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Endolino plik.mat
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Kwietnia 2021, 08:51:22 »
Zrobiłem wszystko zgodnie z plikami .mat w katalogu a tekstury całego pojazdu mam białe.
« Ostatnia zmiana: 28 Kwietnia 2021, 11:52:33 wysłana przez matek123 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Endolino plik.mat
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Kwietnia 2021, 11:52:09 »
Pliki tekstury masz w katalogi skins?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Antek1234

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Endolino plik.mat
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Kwietnia 2021, 17:36:13 »
Już wszystko dobrze. Pliki edytowałem w .dds a nie w .tga.
« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2021, 17:04:18 wysłana przez matek123 »