Autor Wątek:  Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 678 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Marca 2021, 13:21:17 »
Weszło jakiś czas temu obracanie node model w trzech osiach. Inca trawki zawsze można rotatem. Tylko nie ma jak z poziomu edytora tego zdefiniować. I bez wizualizacji gizma transformacji, nie wiem jak to robić sensownie.
Mój kanał youtube

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 673
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Marca 2021, 13:25:52 »
Może prymitywna technika, ale zawsze można ustawić się kamerą na dół zbocza, spisać coordy, później spisać coordy góry wzgórza, i będziesz miał długość zbocza. Później a = różnica x, b = różnica y, c = długość zbocza, i za pomocą funkcji trygonometrycznych obliczyć kąt.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Marca 2021, 13:45:01 »
i wpisywać wierzchołki trójkątów w adresy pamięci gpu. ;) Nie bądźmy masochistami.
Mój kanał youtube