Autor Wątek:  nadal nic  (Przeczytany 3155 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline viruss211

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
nadal nic
« dnia: 16 Września 2005, 12:24:30 »
przeszukalem forum i nie ma zadnej podpowiedzi dlaczego moze nie dzialac gra oprocz tego, ze to wina sterownikow a po zainstalowaniu sterow 53.03 tez nie chodzi.ciekawe czy ktos mi wyjasni w czym tkwi blad czy znowu dostane link do szukaj.

Offline Tomi

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: nadal nic
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Września 2005, 12:37:11 »
Cytat: "viruss211"
ciekawe czy ktos mi wyjasni w czym tkwi blad.

Nikt Ci nie wyjaśni, bo nikt nie jest jasnowidzem. Podaj, co następuje:
1. Wersja symulatora
2. Konfiguracja sprzętowa
3. Jaki błąd występuje
4. Kilkanaście pierwszych i kilka ostatnich linijek pliku log.txt (po uprzedniej próbie uruchomienia symulatora z zaznaczoną opcją "Zapisywanie informacji o uruchamianiu i przebiegu działania programu")
Pozdro z Wielkiego Kacka
Tomek

Offline viruss211

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
oki
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Września 2005, 13:34:03 »
dziekuje za zainteresowanie(pytalem wczesniej ale otrzymalem tylko link do "szukaj". A wiec wersja sym to eu07-220204. sprzet- p4 2,4; karta-gforce quadro fx 1000;winda xp. pierwsze linijki to
 Initialization
Renderer:
Quadro FX 1000/AGP/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.3
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control GL_Autodesk_valid_back_buffer_hint
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Loading - texture: textures\forest01.tga
OK
A oto ostatnie:
Loading - texture: textures\pm/nastawnia1b.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/nastawniakrlobzow.t3d
Loading - texture: textures\bud/nastawnia-krlobzow.tga
OK
Loading - text model: models\bud/nastawniagrzyb1.t3d
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_60.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#szlab_tex.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/#zabrzegstacja.tga
OK
Loading - text model: models\bud/zabrzegstacja.t3d
Loading - texture: textures\eng/most2-jezdniadrewn.tga
OK
Loading - text model: models\eng/filar-most2-2.t3d
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-spod.bmp
OK
Loading - texture: textures\eng/#barierka2.tga
OK
Loading - texture: textures\toil.tga
OK

blad polega na tym, ze wogole sie nie uruchamia gra a tylko zmienia sie rozdzielczosc ekranu natomiast teraz po zaznaczeniu opcji zapisywanie... wogole sie powiesil.
Dziekuje serdecznie za pomoc i cierpliwosc.

Offline Tomi

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
nadal nic
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Września 2005, 13:38:05 »
Po uruchomieniu poczekaj z 10 minut... :)
Jak po tym czesie nic się nie pojawi to spróbuj przełączyć się między okienkami ALT+TAB.
Pozdro z Wielkiego Kacka
Tomek

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
nadal nic
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Września 2005, 14:58:40 »
popatrz na swojego loga. Masz wersję OpenGL-a v1.5.x a symek z tym exekiem z wersji 220204 NIE BĘDZIE CHODZIĆ!!!!

Więc to nie wina systemu, lecz exeka, który nie miał zaimplementowanej wersji opengl-a v1.5.x lecz tylko 1.4.x

Więc masz 2 wyjścia:

1. Zainstalować stery 53.03
2. Poczekać na nowego exeka.

Offline viruss211

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
nadal nic
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Września 2005, 15:40:36 »
czyli jezeli dobrze rozumiem to jesli mialem juz zainstalowane stery 53.03 i tez bylo talk samo(nie odpalala sie) to pozostaje mi czekac na nowy .exe pewnie to glupie pytanie ale ile tak trzeba bedzie czekac?:)

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
nadal nic
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Września 2005, 15:44:05 »
tu miałem na myśli to, że jeśli miałeś stery 53.03 to symek POWINIEN sie odpalić!!

A kiedy wyjdzie? Nie wiem.. Wszystko zależy od tego w jakim stopniu zaawansowane są prace nad paczką całościową, która powinna wyjść już naprawdę niedługo.