Autor Wątek:  Sm42- bocznikowanie  (Przeczytany 3074 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline darekocur

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Sm42- bocznikowanie
« dnia: 17 Maja 2020, 19:46:28 »
Dlaczego bocznikowanie uruchomić można przyciskiem niezależnie od prędkości i pozycji nastawnika? W praktyce jest to na 6 lub 7 pozycji przy prędkości wyżej 33 km/h (jeszcze kwestia ustawień lokomotywy).

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Sm42- bocznikowanie
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Maja 2020, 21:23:02 »
Bo nie jest to nigdzie zaimplementowane? Z resztą boczniki i tak nie mają na nic wpływu poza lampką i wskazaniem amperomierza :-)

Offline danfe

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: Sm42- bocznikowanie
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Maja 2020, 22:43:55 »
A czy poprawienie takich nieścisłości jest czasochłonne? Pytam z ciekawości, bo się na tym nie znam.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Sm42- bocznikowanie
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Maja 2020, 15:40:19 »
SM42 nie ma uzależnienia od prędkości, tylko od prądu na silniku musi być mniej niż 180A. Bocznik można wbić i przy 10km/h

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Sm42- bocznikowanie
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Maja 2020, 16:40:18 »
Cytuj
A czy poprawienie takich nieścisłości jest czasochłonne? Pytam z ciekawości, bo się na tym nie znam.

Jak mareczek wspomniał - to nigdzie nie jest zaimplementowane. A więc prawdopodobnie zmiany w exeku, mmd i może fizie.
Czasochłonne? - to zależy od ilości ludzi i chęci do roboty. Jak się ludzie zmotywują do roboty, poświęcą weekend - to może i w 2-3 tygodnie. Ale już widzę kolejkę ludzi chętnych...

Nie znam się na budowie exeka, ale zgaduje że bocznikowanie ma zdefiniowaną własną klasę. I będzie trzeba zmieniać budowę metod tylko do Sx42.  A więc wątpię żeby ta funkcjonalność była wdrożona do symka. Ale oczywiście mogę się mylić.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Sm42- bocznikowanie
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Maja 2020, 17:24:58 »
Mylisz się. Cała fizyka napędu to spaghetti ciurkiem. :P Znając wszystkie uzależnienia, to max kilka godzin roboty. Problem w tym, że znający uzależnienia nie umieją programować, a umiejący programować nie znają zależności. ;)
Mój kanał youtube

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Sm42- bocznikowanie
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Maja 2020, 18:21:00 »
Ja już się próbowałem brać za jedną lokomotywę. Programuję zawodowo od lat, Maszyna ma, że tak użyję eufemizmu, wysoki próg wejścia :D

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Sm42- bocznikowanie
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Maja 2020, 19:09:44 »
Coś w tym jest, programuje w C++ od 3 lat, a ledwo ograniam source do exeka :P. OpenGL jednak nie dla mnie... (u mnie się skończyło na różowym trójkącie)