Autor Wątek:  Rozdwajanie się długich torów w 3ds...  (Przeczytany 3422 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline eu43

  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
    • http://www.eu43.fora.pl/
  • Otrzymane polubienia: 0
Rozdwajanie się długich torów w 3ds...
« dnia: 04 Września 2005, 09:38:47 »
Witam!

Zacznę od tego, że mam 3ds max 7. Gdy robię tor o długości <100m jest wszystko ok, ale gdy tworzę go wiekszy niż 100m zaczynają się błędy. Przy przenoszeniu zaczyna się dzielić na 3 części :/. Zaznaczam wtedy całość i przenoszę go. Wszystko ok, ale gdy wyeksportuję go do formatu *.scm/*.scn i otworzę go w notatniku, to są tam trzy tory o tej samej nazwie (tej co go nazwałem). Proszę o pomoc.

Aby wszyscy wiedzieli o co chodzi oto screeny:




Tomek.[/code]

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Re: Rozdwajanie się długich torów w 3ds...
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Września 2005, 11:05:07 »
Cytat: "eu43"
Witam!

Zacznę od tego, że mam 3ds max 7. Gdy robię tor o długości <100m jest wszystko ok, ale gdy tworzę go wiekszy niż 100m zaczynają się błędy. Przy przenoszeniu zaczyna się dzielić na 3 części :/. Zaznaczam wtedy całość i przenoszę go. Wszystko ok, ale gdy wyeksportuję go do formatu *.scm/*.scn i otworzę go w notatniku, to są tam trzy tory o tej samej nazwie (tej co go nazwałem). Proszę o pomoc.

Aby wszyscy wiedzieli o co chodzi oto screeny:




Tomek.[/code]

To jest calkowicie normalne...
Maksymalna dlugosc toru czy to arc czy normal to 100, a flexa 500.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Re: Rozdwajanie się długich torów w 3ds...
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Września 2005, 19:27:27 »
Cytat: "Mateu"

To jest calkowicie normalne...
Maksymalna dlugosc toru czy to arc czy normal to 100, a flexa 500.


Tak jest ustawione w skryptach, ze jak tor ma ponad 100m to dzieli go na krotsze odcinki. Ręcznie można wstawic dłuższe kawałki (ponad 500m), ale potem szyny znikaja pod pociągiem :)
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline eu43

  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
    • http://www.eu43.fora.pl/
  • Otrzymane polubienia: 0
Rozdwajanie się długich torów w 3ds...
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Września 2005, 14:56:20 »
Z moich eksperymentów wiem, że szyny znikają coś ponad 300m. Może mi ktoś podać wpis, żeby skrypt mi nie dzielił torów, bo przeszkadza mi to przy robieniu stacji ;)

Ok, znalazłem. Wszystko działa. Oto co musicie zrobić, żeby mogliście zrobić dłuższe tory:

1. Otwieracie skrypt CreateTrack.ms.
2. Znajdujecie "if (l>100) then"
3. Liczbę 100 kasujecie i wpisujecie np. 300

Tomek.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Rozdwajanie się długich torów w 3ds...
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Września 2005, 15:40:27 »
Cytat: "eu43"
Z moich eksperymentów wiem, że szyny znikają coś ponad 300m. Może mi ktoś podać wpis, żeby skrypt mi nie dzielił torów, bo przeszkadza mi to przy robieniu stacji ;)

Przepraszam... Nie doslyszalem... W czym Ci przeszkadza ?!

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Rozdwajanie się długich torów w 3ds...
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Września 2005, 21:35:05 »
Cytat: "eu43"
Z moich eksperymentów wiem, że szyny znikają coś ponad 300m. Może mi ktoś podać wpis, żeby skrypt mi nie dzielił torów, bo przeszkadza mi to przy robieniu stacji ;)

To rób z odcinków 100m. :)

Offline eu43

  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
    • http://www.eu43.fora.pl/
  • Otrzymane polubienia: 0
Rozdwajanie się długich torów w 3ds...
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Września 2005, 16:09:40 »
Ale później gdy robię np. 3 odcinki o długości 100m, to gdy sem_info robię przy torze środkowym, a semafor jest na samym końcu stacji, przez co pociąg zatrzymuje jakieś 100m od semafora. Nie wygląda to wtedy za ciekawie.