Autor Wątek:  Zaczątek shadera wycieraczek  (Przeczytany 4550 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MrObwarzanek

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #30 dnia: 16 Grudnia 2019, 17:05:26 »
A wgrywasz  z exe folder shader ? pewnie nie

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #31 dnia: 16 Grudnia 2019, 18:03:39 »
Wydaje mi się że wgrałem razem z nowym exe no ale wrzucę jeszcze raz.

Edit: Tak jak mówiłem. Wgrałem wczoraj najnowsze exe a błąd dalej wyskakuje.
« Ostatnia zmiana: 16 Grudnia 2019, 18:14:15 wysłana przez wacek12321 »
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline MrObwarzanek

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #32 dnia: 16 Grudnia 2019, 21:20:31 »
Dla mnie ten log załączony wygląda jak by było ustawione na tryb legacy. Zobaczy czy jak jest w pliku konfiguracyjny. Jak to nie da rady to reinstal. ale nie wiem czy to warte świeczki.

Offline MrObwarzanek

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #33 dnia: 16 Grudnia 2019, 21:30:43 »
Najlepiej pobierz plik eu07.in z repo i powinno działać.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3523
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1923
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #34 dnia: 17 Grudnia 2019, 02:20:41 »
Gfx Renderer: AMD Radeon R5 M230
(...)
framebuffer status error: 0x8CDB
shadow framebuffer setup failed
AMD ogolnie mowiac ssie, a ich karty graficzne lubia bulwersowac sie rzeczami nad ktorymi karty Nvidii przechodza do porzadku dziennego. W nastepnym uaktualnieniu exe bedzie latka ktora potencjalnie naprawi ta konkretna sytuacje (a moze i nie, bo nie mam karty AMD by moc to sprawdzic, wiec latka jest czysto teoretyczna)

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #35 dnia: 17 Grudnia 2019, 20:09:33 »
Ja tam się nie wtrącam kto komu ssie itd. Stwierdzam tylko fakt że nie działa i tyle
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3523
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1923
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #36 dnia: 17 Grudnia 2019, 20:12:16 »
Nie dziala rowniez na wersji ktora wyszla dzisiaj (19.1217) czy na wczesniejszych? Jesli rowniez na dzisiejszej to daj nowy log/errors.

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #37 dnia: 17 Grudnia 2019, 20:31:33 »
Po zmianie trybu pracy karty graficznej z Intela na AMD występuje wysyp. Na intelu 20 fps na oko a na AMD ten sam błąd, czyli wyrzucanie do pulpitu.
Exe najnowsze.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Online Turbokibel

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 597
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #38 dnia: 17 Grudnia 2019, 20:32:32 »
Aktualne sterowniki?

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #39 dnia: 17 Grudnia 2019, 21:08:52 »
Tak.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3523
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1923
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #40 dnia: 17 Grudnia 2019, 21:19:00 »
depth pointer framebuffer setup failed
OK, jest jakis postep. Zobacz jak mu pojdzie na exe z zalacznika. Jesli sie wywali to log, errors itd.

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #41 dnia: 17 Grudnia 2019, 21:27:43 »
Symulator się odpala i normalnie funkcjonuje jednak deszczu nie widać na szybie.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3523
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1923
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #42 dnia: 17 Grudnia 2019, 21:34:24 »
bad material: : invalid shader: failed to compile mat_rain_windscreen.frag: Fragment shader failed to compile with the following errors:
ERROR: 0:367: error(#162) Wrong operand types: no operation "==" exists that takes a left-hand operand of type "highp 4-component vector of vec4" and a right operand of type "const int" (or there is no acceptable conversion)
ERROR: error(#273) 1 compilation errors.  No code generated
Kod szadera nie podoba sie kompilatorowi w karcie graficznej, to juz stele bedzie musial obejrzec.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 8713
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1667
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #43 dnia: 17 Grudnia 2019, 21:43:16 »
Dzięki. Za dużo pythona. Zobacz teraz.
Mój kanał youtube

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #44 dnia: 17 Grudnia 2019, 22:01:28 »
Powiem tak. Zaczęło działać, efekt jest świetny. Krople deszczu bardzo ładnie zrobione i samo ścieranie szyby. Teraz tylko wycieraczki i wszystko gotowe :P
Dzięki wielkie za każdą pomoc. Przepraszam za problem ;)
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 8713
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1667
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Grudnia 2019, 22:02:53 »
Uhm, że co? :D Umyj szybę i spójrz ponownie. Toż to absolutnie nie wygląda jak powinno.
Mój kanał youtube

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #46 dnia: 17 Grudnia 2019, 22:05:27 »
Nie ma się co czepiać. Tragedii nie ma. A mam pytanie, bo w pierwszym poście były chyba kordynaty odnośnie wycieraczek. To było do wycieraczek czy do efektu ścierania.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 188
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #47 dnia: 17 Grudnia 2019, 22:10:29 »
Na razie do efektu ścierania. Ani exe nie obsługuje animacji wycieraczek, ani nawet modele nie są pokrojone pod nie :)
Aktualne projekty: Sceneria Góry: 41% Prace wstrzymane, Linia 61 Cz. Stradom - Koniecpol: 20% + Linia 1 Cz. Os - Zawiercie: 20%, Kładki-pack: 33.33%, Śmietnik: 1100l: 40%

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #48 dnia: 17 Grudnia 2019, 22:13:10 »
A dobra kumam.
Dzięki za pomoc.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline panmrherobrine

  • Wiadomości: 75
  • .....
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #49 dnia: 18 Grudnia 2019, 12:23:47 »
Oprócz tego, że jest taki widoczny przeskok w ,,zakraplaniu" tej szyby gdy dojdzie do końca, to zostałoby dorzucić tylko wczytywanie shaderu gdy niby pada deszcz na scenerii. Wtedy by byla sztywna tekstura albo coś w tym stylu i odczytywanie stanu jakiegoś hebla na pulpicie od tego czy shader razem z wycieraczką mają się animować.

Offline MrObwarzanek

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #50 dnia: 18 Grudnia 2019, 14:50:58 »
A jakie pliki usunąc dla tego efektu ?

Offline panmrherobrine

  • Wiadomości: 75
  • .....
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #51 dnia: 18 Grudnia 2019, 14:52:01 »
żadne - musisz pobrać i wypakować do głównego folderu maszyny oraz odpalić maszynę za pomocą najnowszego exe z warsztatu

Offline MrObwarzanek

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #52 dnia: 18 Grudnia 2019, 19:55:44 »
Źle zadane pytanie. Jakie usunąć żeby efekt zniknął

Online Joachimowicz

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 996
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 631
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« Odpowiedź #53 dnia: 18 Grudnia 2019, 20:16:11 »
Zobacz co pobrałeś i usuń z folderu elfa.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |