Autor Wątek:  Tekstura SA133 - problem  (Przeczytany 1505 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Tekstura SA133 - problem
« dnia: 17 Listopada 2019, 12:55:09 »
Witam, tak jak wcześniej pisałem zacząłem bawić się w tekstury ale znowu pojawił się krzaczek, tym razem na tga.
Czy ktoś jest w stanie pomóc mi w naprawie modelu wózków, wnętrza?
Pozdrawiam


Przekroczona waga załączników
Matek123
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2019, 19:53:34 wysłana przez wacek12321 »
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5737
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Listopada 2019, 12:57:53 »
Model korzysta z trzech tekstur wymiennych. Zamiast podpinać plik tga powinieneś przygotować plik tekstowy mat, gdzie w miejsce drugiej i trzeciej tekstury weźmiesz jakieś dotychczasowe.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Listopada 2019, 13:08:01 »
Czyli co mogę teraz zrobić z tą teksturą w tga aby wszystko poprawnie zaczęło działać?
A co do pliku mat to w gimpie go nie ma jako wyeksportuj.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline jakubg1

  • Deweloper
  • Wiadomości: 590
  • Profilowe nie kłamie.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 113
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Listopada 2019, 13:09:30 »
Pliki *.mat są plikami tekstowymi... Otwierasz je w notatniku.
MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
Wciąż czekam na zgłoszenia na PW na przerobienie kabiny en57iv, na hasler 160km/h, amperomierz 1000A oraz opcjonalnie ekran.
Nie ma kontaktu przez: Skype, TS, telefon, Discord. Nie rozmawiam głosowo.

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Listopada 2019, 19:46:31 »
Dobra stworzyłem plik mat o nazwie sa133-030a i dałem do niego texture1 i 2 jako normals i skins. I dalej nic nie pomaga na pewno coś robię źle tylko nie wiem co.
Ps. Co do wagi załączników to zmienie to.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline Miłosz Dorsz

  • Betatester
  • Wiadomości: 365
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 302
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Listopada 2019, 19:54:13 »
Potrzebujesz jeszcze sa133-030a'1, sa133-030a'2, sa133-030a'3. W 1 powinno być to co w tym bez dopisku, a w 2 i 3 powinno być wnętrze i wózki. Zobacz jak jest w dotychczasowych skórkach.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2019, 19:55:54 wysłana przez Miłosz Dorsz »

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Listopada 2019, 20:02:08 »
Faktycznie. Dopiero zauważyłem. Wielkie dzięki Miłosz.

Ale występuje jeszcze jeden problem. Nie działają ekrany we wnętrzu pojazdu, nawet w SA134.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2019, 20:05:39 wysłana przez wacek12321 »
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline Turbokibel

  • Betatester
  • Wiadomości: 272
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Listopada 2019, 20:18:42 »
Aktualne exe warsztatowe jest?

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Listopada 2019, 20:20:42 »
Jest.

Zauważyłem że co ciekawe nie mam folderu pesa i minsk w folderze screen. Więc chyba to jest przyczyna.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2019, 20:23:32 wysłana przez wacek12321 »
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline Turbokibel

  • Betatester
  • Wiadomości: 272
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Listopada 2019, 20:25:17 »
No nie masz głównych plików ekranu, więc raczej tak.

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Listopada 2019, 20:43:48 »
Teraz symulator wyrzucił do pulpitu i mówi, że nie odpowiada.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Online Joachimowicz

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 861
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 487
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #11 dnia: 17 Listopada 2019, 21:00:18 »
Dalej brakuje Ci plików, tym razem tempomatu.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #12 dnia: 17 Listopada 2019, 21:03:18 »
Tylko w tym problem że nie wiem gdzie je znaleźć.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline Miłosz Dorsz

  • Betatester
  • Wiadomości: 365
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 302
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #13 dnia: 17 Listopada 2019, 21:04:52 »
pctga/textures/tabor/tempomat_lokel
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2019, 21:06:29 wysłana przez Miłosz Dorsz »

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #14 dnia: 17 Listopada 2019, 21:49:52 »
Na exe z 5 listopada wszystko dobrze działa i tempomat też ale już na wersjach exe wzwyż to wyrzuca do pulpitu.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline Miłosz Dorsz

  • Betatester
  • Wiadomości: 365
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 302
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #15 dnia: 17 Listopada 2019, 22:06:22 »
Pewnie masz niekompatybilne shadery. Są tam w wątku.

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Listopada 2019, 18:46:24 »
Tak więc wydaje mi się że wszystkie problemy rozwiązane. I chciałbym się pochwalić że robię SA133 w malowaniu Pomorskich Kolei Metropolitalnych. Tekstura może wygląda jak w paincie no ale niech będzie.
Myślę, że ten wątek można jeszcze zostawić jak będę miał jakiś problem to żeby nie tworzyć kolejnych bo później zaśmiecam forum.
Pozdrawiam
Z symulatorem od 2008 roku :D

Online Joachimowicz

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 861
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 487
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #17 dnia: 18 Listopada 2019, 19:48:15 »
Nie mamy modelu do tego numeru. Wyświetlacz w innym miejscu, inny zgarniacz.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura SA133 - problem
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Listopada 2019, 19:52:18 »
O tym to już wiem jak zacząłem przy tym grzebać, ale lepiej mieć coś niż nie mieć wcale. Proste. Tekstura będzie raczej do użytku własnego bo jakby poszła do testów to same złe oceny by poszły że jakość itd.
Z symulatorem od 2008 roku :D