Autor Wątek:  Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz  (Przeczytany 12464 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2474
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1090
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #30 dnia: 05 Września 2019, 08:50:51 »
Nie  wydaje mi się, żeby  było by  to gorsze niż  jest obecnie z rozmazanymi oznaczeniami. Czytelniejsze oznaczenia na wagonie bardziej  się  rzucą  w oczy (na korzyść) niż  to, że  tekstura  jest niższej  jakości.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2019, 08:53:41 wysłana przez hanys »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Września 2019, 08:55:38 »
Poprosiłbym o jakiś screen ukazujący wyżej opisaną sytuację.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2474
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1090
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #32 dnia: 05 Września 2019, 09:29:21 »
Proszę  bardzo.  Zresztą  powinieneś  wiedzieć jak to wygladaz niejednokrotnie  temat był  poruszany  kilka  lat temu dlaczego w Trainz czy MSTS robią  mniejsze tekstury.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2019, 12:58:05 wysłana przez matek123 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #33 dnia: 05 Września 2019, 10:05:46 »
To niestety nie sa zdjecia na ten model. Wiecej o tym: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30384.msg489853.html#msg489853
Pytałem się Dizla. Nie chodziło mu o zdjęcia, tylko o stary model Patrykosa, który wyleciał z paczki. Na obecny model te zdjęcia powinny pasować.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #34 dnia: 05 Września 2019, 10:06:28 »
Robią bo mają badziewny silnik i muszą niestety mega oszczędzać by jakoś u nich to wygladało. Są zmuszeni by szukać kompromisu i tyle.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2474
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1090
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #35 dnia: 05 Września 2019, 10:11:50 »
^^ w maszynie robi się  powoli to samo.  Niektórym scenariusze od Transkei nie działają  z powodu zbyt wielkiego obciążenia  pamięci  RAM spowodowanym taborem. Tam głównie  chyba o 1xxa_v2 chodziło. Poczytaj sobie.


Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2474
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1090
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #37 dnia: 05 Września 2019, 10:23:10 »
^^ i większość detali otoczenia jest  bliżej  lub mniej podobnej jakości do tego baraku. @Diesel na najnowszych  Trainzach od Trainza 12 p przez  T:ane po Trainza 2019 optymalizacja silnika graficznego  jest już  bardzo dobra. Teraz już  nie potrzeba oszczędzać, ale kangury wciąż  robią tekstury jak wyżej  opisałem, ponieważ  w dalszym  ciagu,  jeżeli  silnik będzie  optymalizował tekstury, dopasowując  do bieżącego  obciążenia, jakość  detali by na tyle spadła, że  było by coś  w deseń wyżej  pokazanej platformy. A tak, oznaczenia i detale pozostają widoczne.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2019, 10:44:07 wysłana przez hanys »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #38 dnia: 05 Września 2019, 13:41:33 »
czy możecie wyjaśnić o co konkretnie chodzi z tymi 'napisami na alphie'? ;d

Offline joey

  • Deweloper
  • Wiadomości: 420
  • the Invisible Man
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 207
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #39 dnia: 05 Września 2019, 13:42:36 »
Na obecny model te zdjęcia powinny pasować.
Z analizy obrazkow wynika mi, ze wywalony 424z_v1 to na prawde byl C553Z, res_v1 to 424Z, a na podlinkowanych zdjeciach jest wagon C553Z.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #40 dnia: 05 Września 2019, 13:53:50 »
'napisami na alphie'? ;d
W sensie masz dodatkowy plane na który idą napisy. Coś w stylu tablicy z datą rewizji na lokach.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #41 dnia: 05 Września 2019, 15:45:22 »
Przy tak szczegółowym otoczeniu nasze exe nie dawało by rady nawet na najlepszych konfiguracjach.
Daloby, dalo :>  Zwroc uwage ze na tych screenach nie jest malowane wiecej niz 1-2 km otoczenia wokol kamery. U nas przy zakresie x3 rysowane jest 9x tyle, wiec przy zejsciu do trainzowych dystansow powstaje dosc zapasu mocy by uciagnac zwiekszenie ilosci szczegolow.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #42 dnia: 05 Września 2019, 15:59:24 »
Jak już jesteśmy w temacie ograniczeń. Czy dałoby radę zastąpić tło obiektami bardzo low poly, które by się pokazywały nawet z 20km? Chodzi mi np o drapacze chmur.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #43 dnia: 05 Września 2019, 16:46:22 »
Obiekt/submodel z gornym dystansem oswietlania ustawionym na -1 jest wyswietlany "zawsze" tzn jesli znajduje sie w aktualnym polu widzenia kamery. Stare obiekty maja wpisany limit 1 km co powoduje ze w najlepszym wypadku widoczne sa do 3 x 1 = 3 km.

(z 20km nie pokaze sie nic, gorna granica to 3 x 2.5 = 7.5km)
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2019, 16:47:38 wysłana przez tmj »

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #44 dnia: 09 Września 2019, 08:37:53 »
@matek123 Ale to już będzie mocno nienaturalne, bo na w miarę równym terenie horyzont to około 8km, a Maszyna jeździ po płaskiej ziemi. No i na bonus trochę trolowania: te drapacze chmur to te w Dębicy czy w Całkowie? :D

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #45 dnia: 09 Września 2019, 08:39:18 »
Ja po przecince drzew na tory widzę z ~20 km wieżowce. To pod kątem scenerii realistycznej która jeszcze nie jest dostępna. Pierwsza wersja była tej linii była zbudowana przez Główne Towarzystwo Rosyjskich Dróg Żelaznych więc jest prosta jak od linijki :)
« Ostatnia zmiana: 09 Września 2019, 08:43:57 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #46 dnia: 09 Września 2019, 09:03:34 »
@matek123, mówisz o prawdziwej trasie i prawdziwej kabinie? Czy o jakiejs scenerii, która jest dostępna tylko dla wąskiego grona wybrańców?

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #47 dnia: 09 Września 2019, 09:07:57 »
Mówię o prawdziwej sytuacji, że z 20km widać wieżowce. Podobny efekt chciałem uzyskać na scenerii która jest w budowie.
« Ostatnia zmiana: 09 Września 2019, 09:09:53 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #48 dnia: 09 Września 2019, 09:14:57 »
Hmm, w sumie coś, co ma ~10 pięter będzie widoczne z większej odległości.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #49 dnia: 06 Marca 2020, 21:18:23 »
Według Twojej hierarchii, ten wagon powinien już dawno wylecieć z paczki.
PS. To konwert z Trainza. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30384.msg485896.html#msg485896
Dostałem od kilanzioma trochę zdjęć na tekstury. W sumie znalazłem 3,5 brązowych platform Res pasujących na nowy model. Ktoś jest chętny do zrobienia chociaż jednej tekstury? Dwa pełne boki z PKP przed EVN i jeden z PKP C  ale wszystkie brązowe. W paczce znalazły sie też dwa zdjęcia burt czołowych.


Cookie jesteś chętny?
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2020, 11:05:49 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1494
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1119
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #50 dnia: 06 Marca 2020, 21:23:37 »
'napisami na alphie'? ;d
W sensie masz dodatkowy plane na który idą napisy. Coś w stylu tablicy z datą rewizji na lokach.
Ponadto w niektórych przypadkach napisy te są edytowalne - można wpisać dowolny numer.
10 lat na forum MaSzyny!

Online RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #51 dnia: 06 Marca 2020, 21:25:15 »
Cytat: matek123
Dostałem od kilanzioma trochę zdjęć na tekstury. W sumie znalazłem 3,5 brązowych platform Res pasujących na nowy model. Ktoś jest chętny do zrobienia chociaż jednej tekstury? Dwa pełne boki z PKP przed EVN i jeden z PKP C  ale wszystkie brązowe.
Według mnie, powinieneś wstawić do wątku "Zdjęcia taboru na tekstury". Chyba ze autor zdjeć sobie wyrażnie tego NIE ŻYCZY, więc nie było tematu.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
« Odpowiedź #52 dnia: 06 Marca 2020, 21:34:16 »
No za bardzo nie. Tak jak na trainza coś wrzuca, to linki wygasają po pewnym czasie.

Cookie jesteś chętny?

Temat dalej aktualny.  Cookie  w bardzo kulturalny sposób dał do zrozumienia, że nie jest zainteresowany. :D
« Ostatnia zmiana: 08 Marca 2020, 22:51:15 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.