Autor Wątek:  dziwne rzeczy w rainsted  (Przeczytany 3113 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr266

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
dziwne rzeczy w rainsted
« dnia: 13 Sierpnia 2019, 12:18:57 »
Witam, ostatnio podczas aktualizacji rainsteda do wersju 19.8 wyswietlił mi się kwadracik do klikniecia obok uruchom symulator. Wyswietliło mi się multiplayer. Czy w planach jest zrobienie MaSzyny w wersji multiplayer?

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 508
  • siobhan
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 385
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Sierpnia 2019, 12:20:07 »
Tryb multiplayer jest niby od dawna, ale serwer trzeba samemu stawiać. Nikt nie ma w planach robienia serwera ogólnodostępnego.
Poświęcam swój cenny czas na tworzenie czegoś, co cieszy moje oko, przy okazji dobrowolnie pokazując to tutaj. Zastrzegam sobie więc prawo do tworzenia takich treści, jakie sobie wybiorę. Z drugiej strony kto powiedział, że one muszą iść do Maszyny? ;)

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Sierpnia 2019, 13:22:18 »
Multiplayer jest w jakims eksperymentalnym exe od Milka. Mozna laczyc sie przez Hamachi. Jeden uzytkownik robi za serwer, on uruchamia scenerie. Reszta wklepuje w ini jego ip i wybiera ta sama scenerie. Potem trzeba przez f5 przejac wybrany pojazd i mozna sie bawic. Na przyklad scigac sie.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Sierpnia 2019, 13:59:20 »
Ten guzik jest od wielu lat. Jest to komunikacja jednego klienta z jednym sterującym ruchem windowsowym protokołem WMcopydata. Mocno to niestabilne.
To o czym Krzyś opowiada jest prostsze i bardziej dopracowane, ale chyba nigdzie nie ma dokumentacji.
Mój kanał youtube

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Sierpnia 2019, 14:20:38 »
To jest kwestia wklepania w ini czy komputer ma byc serwerem czy klientem. Potem z hamachi zczytuje się ip serwera i wszyscy wklepują go do ini. Potem kwestia odpalenia scenerii. Tylko nie jestem w stanie sobie przypomnieć jakie były wpisy i gdzie to exe jest.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Sierpnia 2019, 14:56:18 »
Przykładowo
network.server tcp 0.0.0.0network.client tcp 192.168.0.100Wymaga uruchomienia z tą samą scenerią i identycznymi wpisami ini wpływającymi na działanie symulacji. Do użycia raczej tylko na LAN, nie jest przystosowane do dużych opóźnień.
Powinno działać na shaderowym exe w paczce.