Autor Wątek:  dziwne rzeczy w rainsted  (Przeczytany 3107 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr266

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
dziwne rzeczy w rainsted
« dnia: 13 Sierpnia 2019, 12:18:57 »
Witam, ostatnio podczas aktualizacji rainsteda do wersju 19.8 wyswietlił mi się kwadracik do klikniecia obok uruchom symulator. Wyswietliło mi się multiplayer. Czy w planach jest zrobienie MaSzyny w wersji multiplayer?

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 497
  • MZK Koszalin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 372
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Sierpnia 2019, 12:20:07 »
Tryb multiplayer jest niby od dawna, ale serwer trzeba samemu stawiać. Nikt nie ma w planach robienia serwera ogólnodostępnego.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Sierpnia 2019, 13:22:18 »
Multiplayer jest w jakims eksperymentalnym exe od Milka. Mozna laczyc sie przez Hamachi. Jeden uzytkownik robi za serwer, on uruchamia scenerie. Reszta wklepuje w ini jego ip i wybiera ta sama scenerie. Potem trzeba przez f5 przejac wybrany pojazd i mozna sie bawic. Na przyklad scigac sie.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Sierpnia 2019, 13:59:20 »
Ten guzik jest od wielu lat. Jest to komunikacja jednego klienta z jednym sterującym ruchem windowsowym protokołem WMcopydata. Mocno to niestabilne.
To o czym Krzyś opowiada jest prostsze i bardziej dopracowane, ale chyba nigdzie nie ma dokumentacji.
Mój kanał youtube

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Sierpnia 2019, 14:20:38 »
To jest kwestia wklepania w ini czy komputer ma byc serwerem czy klientem. Potem z hamachi zczytuje się ip serwera i wszyscy wklepują go do ini. Potem kwestia odpalenia scenerii. Tylko nie jestem w stanie sobie przypomnieć jakie były wpisy i gdzie to exe jest.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 902
Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Sierpnia 2019, 14:56:18 »
Przykładowo
network.server tcp 0.0.0.0network.client tcp 192.168.0.100Wymaga uruchomienia z tą samą scenerią i identycznymi wpisami ini wpływającymi na działanie symulacji. Do użycia raczej tylko na LAN, nie jest przystosowane do dużych opóźnień.
Powinno działać na shaderowym exe w paczce.