Autor Wątek:  Maszynowy Warsztat @gg  (Przeczytany 16559 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Maszynowy Warsztat @gg
« dnia: 05 Sierpnia 2019, 15:19:47 »
W tym wątku będę pokazywał swój postęp prac nad każdym oficjalnym dodatkiem do maszyny. Obecnie załączam screena z "budowy" budki stojącej na stacji Bystrzyca Kłodzka Przedmieście

W trakcie prac:
-flls
-modyfikacje nodebank.txt
EN57AL-1551
Prace zawieszone:
-Moczniki wymiana taboru na nowszy




INFO:
Spis dodatków:
W Teście dodatków:
-Rail-screw-used2,

Wydane:
-model SOTP skrzynka elektryczna
-Budka Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
-skrzynka deratyzacyjna,
-skrzynka przytorowa,
-Tekstury D6 i zakaz postoju,
-Pojemnik na piasek,
-B9nopuvz 51 51 84-70 012-5,
-Tekstura zakaz zatrzymywania godz. 7-18.



« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2021, 18:58:51 wysłana przez gg »

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Sierpnia 2019, 15:55:51 »
Jeśli ta budka to zwykłe pudełko, to każda ściana powinna składać się z dwóch trójkątów.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Sierpnia 2019, 18:02:42 »
Cytuj
...każda ściana powinna składać się z dwóch trójkątów.
Poprawione. Odchudziłem model o zbędną geometrie. Poniżej więcej screenów oraz porównanie w object properties:
Edit: Zrobiony .inc. Wygląd w symulatorze:

Edit: 06.08.2019 Poprawka wrzucona na TD:)
Screen z poprawki:

« Ostatnia zmiana: 06 Sierpnia 2019, 10:07:02 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Sierpnia 2019, 21:11:43 »
Powoli w Macierzewie ruch się zaczyna robić;)
Zdradzę tyle, że będzie to misja towarem.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Sierpnia 2019, 10:55:59 »
Pociąg wjeżdżający do Macierzewa...

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Stycznia 2020, 23:55:13 »
Nowa tekstura do pewnego nowego modelu powoli się tworzy ...

Offline Miłosz Dorsz

  • Administrator
  • Wiadomości: 1365
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3495
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Stycznia 2020, 23:56:53 »
Fajnie, że chcesz coś robić, ale po co ten daszek taki wielki na układzie? Zajmuje prawie połowę i jest to stanowczo za dużo w porównaniu do reszty.
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2020, 23:59:33 wysłana przez Miłosz Dorsz »
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Stycznia 2020, 23:59:54 »
Daszek zostanie proporcjonalnie zwymiarowany pod resztę tak, aby zmieścić się w 1024x1024.Jest to postęp prac na razie . Bardzo dziękuję @Miłosz Dorsz za uwagę .

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Stycznia 2020, 07:27:44 »
Cytuj
Zajmuje prawie połowę i jest to stanowczo za dużo w porównaniu do reszty.
Daszek został zrobiony, że nie zajmuje już prawie połowy, 1/3 szerokości tekstury. Wszystkie 3 elementy mają taką samą szerokość.

EDIT: Model jest również w fazie przygotowań:
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2020, 08:34:55 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:07:04 »
Tworzy się wagon flls ;P Mam pytanie tylko, czy da się zmienić bok, gdy tekstura nie jest na jednych "obrazku" i czy zostawienie dołu jest akceptowalne? Pozdrawiam.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:09:30 »
Mam nadzieję, że autor się nie obrazi za udostępnianie prywatnych wiadomości.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2068
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:09:50 »
Stele całkowicie ostatnio zmienił mapowanie.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:11:34 »
W porządku. Dlatego wolałem się spytać ;) Dziękuję za informację.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2068
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:19:48 »
Najlepiej z dróżnikiem się dogadaj.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Kwietnia 2020, 23:26:38 »
Tekstura została przekazana w dobre ręce :)
« Ostatnia zmiana: 27 Kwietnia 2020, 23:39:02 wysłana przez gg »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Kwietnia 2020, 23:37:59 »
Wysłałem Ci model. Klej sam. :P
Mój kanał youtube

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Kwietnia 2020, 23:38:46 »
Dziękuję. Cieszę się, że mogę to dokończyć;)

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Lipca 2020, 12:20:11 »
Nodebank.txt w obecnej wersji pozwala na wstawienie wielu wariantów tekstur na niektóre modele. W załącznikach pokazane są przykłady:
« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2020, 12:25:49 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Lipca 2020, 16:50:23 »
Kolejna aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
Cytuj
-dodane kolejne podkategorie porządkujące i dodanie do nich obiektów z //OTOCZENIE,
-drobne poprawki,
-dodanie do istniejących kategorii wpisy z //OTOCZENIE.
Jedną z dodanych kategorii jest np. "WIATY PERONOWE".
« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2020, 16:52:07 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Lipca 2020, 17:43:52 »
Aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
Cytuj
model: dom5_1b , wariant :Szary, Żółty,
model: dom5_2b , wariant :Szary, Żółty,
model: domcegla02 , warianty a-d (screen),
model: domcegla03 , wariant a-d (screen),
model: dzik , 1 wariant(screen),
model: jelen_prawo, wariantów 18 (screen),
model: jelen_lewo, wariantów 18 (screen),
model: jelen_lezacy, wariantów 18 (screen),
model: jelen_ryczacy, wariantów 18 (screen).
PS Wiem , że tworzę nową wiadomość, ale tak powinno być bardziej przejrzyście.
Na zwierzęta utworzona nowa podkategoria "zwierzęta".
« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2020, 17:51:20 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #20 dnia: 15 Lipca 2020, 15:08:34 »
Cytuj
Wczytywał się tylko trzeba było, ręcznie dopisać kolor pasa.
Aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
-Dodane wpisy 17 nowych peronów i przypisanie wszystkich dostępnych wariantów,
-mały dopisek w innej kategorii,
-dodane wpisy dla peronów "old" , które mają po 2 warianty.
rev. 5979
Na załącznikach pokazane są przykłady nowych peronów oraz perony "old".

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 507
  • siobhan
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 384
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Lipca 2020, 15:20:58 »
Trochę zboczę od tematu nodebanku, ale zostanę przy peronach. Przydały by się typowo asfaltowe. Wiem, że mamy takie już tekstury, ale imo potrzeba więcej. I tu mam apel. Foćcie jak macie dostęp. Nie musi to być aż cały peron, ale chociaż boki, części; "kafle" z widoczną krawędzią (o ile są) oraz najlepiej początek i koniec. Co prawda są u mnie jeszcze takie, ale zawsze ktoś inny może dofocić. Im więcej, tym lepiej. NIE OCZEKUJĘ CUDÓW.
Mowa o takich:
https://www.bazakolejowa.pl/foto/1034/1516470940967b1dde6f961f5123eccf6fe69a06c9-892.jpg
https://www.bazakolejowa.pl/foto/1051/1563013691f8024b3b6151a41600233c9e9cae5f14-3100.jpg
Poświęcam swój cenny czas na tworzenie czegoś, co cieszy moje oko, przy okazji dobrowolnie pokazując to tutaj. Zastrzegam sobie więc prawo do tworzenia takich treści, jakie sobie wybiorę. Z drugiej strony kto powiedział, że one muszą iść do Maszyny? ;)

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #22 dnia: 16 Lipca 2020, 10:05:41 »
Aktualizacja pliku nodebank na repo:
Cytuj
W kategorii "samochody itp." są już wpisy:
- audi80b2 - wariantów 6,
- clio - wariantów 2,
- nysa 522 furgon wariantów 5,
- zastava wariantów 5.
rev. 5982
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2020, 10:13:48 wysłana przez gg »

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 507
  • siobhan
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 384
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #23 dnia: 16 Lipca 2020, 12:17:44 »
Jak poprawiasz nodebank to możesz też zahaczyć o budki Stelego. Są dodane, składnia jest, wpisy są, ale po dodaniu się nie pokazują.
W okienku jest napisane
mesh: none
skin: none
Póki co nie mam jak poprawić samemu najprawdopodobniej do soboty.
Poświęcam swój cenny czas na tworzenie czegoś, co cieszy moje oko, przy okazji dobrowolnie pokazując to tutaj. Zastrzegam sobie więc prawo do tworzenia takich treści, jakie sobie wybiorę. Z drugiej strony kto powiedział, że one muszą iść do Maszyny? ;)

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #24 dnia: 16 Lipca 2020, 12:24:17 »
A masz pobrane te tekstury i modele?
Aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
Cytuj
-Poprawione wpisy budek,
-przeniesienie wpisów pojazdów z //OTOCZENIE do //SAMOCHODY ITP.
rev. 5984
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2020, 12:32:41 wysłana przez gg »

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 507
  • siobhan
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 384
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #25 dnia: 16 Lipca 2020, 12:33:49 »
O kurde,  zdawało mi się, że były już w nowej paczce. Nie było pytania, w takim razie mój błąd. :<
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2020, 12:35:08 wysłana przez koszowy »
Poświęcam swój cenny czas na tworzenie czegoś, co cieszy moje oko, przy okazji dobrowolnie pokazując to tutaj. Zastrzegam sobie więc prawo do tworzenia takich treści, jakie sobie wybiorę. Z drugiej strony kto powiedział, że one muszą iść do Maszyny? ;)

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #26 dnia: 16 Lipca 2020, 12:34:23 »
Dodałem wpisy tekstur we wpisach i wszystko działa poprawnie.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #27 dnia: 16 Lipca 2020, 12:37:06 »
Ale te budy nie powinny mieć tekstury wymiennej. Coś skopałem i nikt się nie przyczepił?
Mój kanał youtube

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #28 dnia: 16 Lipca 2020, 12:44:11 »
@Stele wszystko było w porządku, tylko niepotrzebnie dałem te tekstury wymienne.
Cytuj
Łatka: Usunięcie wymiennych tekstur dla budek.
rev. 5985
Teraz wszystko powinno działać dobrze.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1673
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1075
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #29 dnia: 16 Lipca 2020, 12:56:17 »
Brakujący includ magazynu ze stacji pawonków. Niech ktoś wrzuci na repo do scenery/linia_61/isdr.