Autor Wątek:  Maszynowy Warsztat @gg  (Przeczytany 16539 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Maszynowy Warsztat @gg
« dnia: 05 Sierpnia 2019, 15:19:47 »
W tym wątku będę pokazywał swój postęp prac nad każdym oficjalnym dodatkiem do maszyny. Obecnie załączam screena z "budowy" budki stojącej na stacji Bystrzyca Kłodzka Przedmieście

W trakcie prac:
-flls
-modyfikacje nodebank.txt
EN57AL-1551
Prace zawieszone:
-Moczniki wymiana taboru na nowszy




INFO:
Spis dodatków:
W Teście dodatków:
-Rail-screw-used2,

Wydane:
-model SOTP skrzynka elektryczna
-Budka Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
-skrzynka deratyzacyjna,
-skrzynka przytorowa,
-Tekstury D6 i zakaz postoju,
-Pojemnik na piasek,
-B9nopuvz 51 51 84-70 012-5,
-Tekstura zakaz zatrzymywania godz. 7-18.



« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2021, 18:58:51 wysłana przez gg »

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Sierpnia 2019, 15:55:51 »
Jeśli ta budka to zwykłe pudełko, to każda ściana powinna składać się z dwóch trójkątów.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Sierpnia 2019, 18:02:42 »
Cytuj
...każda ściana powinna składać się z dwóch trójkątów.
Poprawione. Odchudziłem model o zbędną geometrie. Poniżej więcej screenów oraz porównanie w object properties:
Edit: Zrobiony .inc. Wygląd w symulatorze:

Edit: 06.08.2019 Poprawka wrzucona na TD:)
Screen z poprawki:

« Ostatnia zmiana: 06 Sierpnia 2019, 10:07:02 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Sierpnia 2019, 21:11:43 »
Powoli w Macierzewie ruch się zaczyna robić;)
Zdradzę tyle, że będzie to misja towarem.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Sierpnia 2019, 10:55:59 »
Pociąg wjeżdżający do Macierzewa...

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Stycznia 2020, 23:55:13 »
Nowa tekstura do pewnego nowego modelu powoli się tworzy ...

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3467
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Stycznia 2020, 23:56:53 »
Fajnie, że chcesz coś robić, ale po co ten daszek taki wielki na układzie? Zajmuje prawie połowę i jest to stanowczo za dużo w porównaniu do reszty.
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2020, 23:59:33 wysłana przez Miłosz Dorsz »
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Stycznia 2020, 23:59:54 »
Daszek zostanie proporcjonalnie zwymiarowany pod resztę tak, aby zmieścić się w 1024x1024.Jest to postęp prac na razie . Bardzo dziękuję @Miłosz Dorsz za uwagę .

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Stycznia 2020, 07:27:44 »
Cytuj
Zajmuje prawie połowę i jest to stanowczo za dużo w porównaniu do reszty.
Daszek został zrobiony, że nie zajmuje już prawie połowy, 1/3 szerokości tekstury. Wszystkie 3 elementy mają taką samą szerokość.

EDIT: Model jest również w fazie przygotowań:
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2020, 08:34:55 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:07:04 »
Tworzy się wagon flls ;P Mam pytanie tylko, czy da się zmienić bok, gdy tekstura nie jest na jednych "obrazku" i czy zostawienie dołu jest akceptowalne? Pozdrawiam.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:09:30 »
Mam nadzieję, że autor się nie obrazi za udostępnianie prywatnych wiadomości.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:09:50 »
Stele całkowicie ostatnio zmienił mapowanie.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:11:34 »
W porządku. Dlatego wolałem się spytać ;) Dziękuję za informację.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Kwietnia 2020, 22:19:48 »
Najlepiej z dróżnikiem się dogadaj.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Kwietnia 2020, 23:26:38 »
Tekstura została przekazana w dobre ręce :)
« Ostatnia zmiana: 27 Kwietnia 2020, 23:39:02 wysłana przez gg »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Kwietnia 2020, 23:37:59 »
Wysłałem Ci model. Klej sam. :P
Mój kanał youtube

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Kwietnia 2020, 23:38:46 »
Dziękuję. Cieszę się, że mogę to dokończyć;)

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Lipca 2020, 12:20:11 »
Nodebank.txt w obecnej wersji pozwala na wstawienie wielu wariantów tekstur na niektóre modele. W załącznikach pokazane są przykłady:
« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2020, 12:25:49 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Lipca 2020, 16:50:23 »
Kolejna aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
Cytuj
-dodane kolejne podkategorie porządkujące i dodanie do nich obiektów z //OTOCZENIE,
-drobne poprawki,
-dodanie do istniejących kategorii wpisy z //OTOCZENIE.
Jedną z dodanych kategorii jest np. "WIATY PERONOWE".
« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2020, 16:52:07 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Lipca 2020, 17:43:52 »
Aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
Cytuj
model: dom5_1b , wariant :Szary, Żółty,
model: dom5_2b , wariant :Szary, Żółty,
model: domcegla02 , warianty a-d (screen),
model: domcegla03 , wariant a-d (screen),
model: dzik , 1 wariant(screen),
model: jelen_prawo, wariantów 18 (screen),
model: jelen_lewo, wariantów 18 (screen),
model: jelen_lezacy, wariantów 18 (screen),
model: jelen_ryczacy, wariantów 18 (screen).
PS Wiem , że tworzę nową wiadomość, ale tak powinno być bardziej przejrzyście.
Na zwierzęta utworzona nowa podkategoria "zwierzęta".
« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2020, 17:51:20 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #20 dnia: 15 Lipca 2020, 15:08:34 »
Cytuj
Wczytywał się tylko trzeba było, ręcznie dopisać kolor pasa.
Aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
-Dodane wpisy 17 nowych peronów i przypisanie wszystkich dostępnych wariantów,
-mały dopisek w innej kategorii,
-dodane wpisy dla peronów "old" , które mają po 2 warianty.
rev. 5979
Na załącznikach pokazane są przykłady nowych peronów oraz perony "old".

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 497
  • MZK Koszalin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 372
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Lipca 2020, 15:20:58 »
Trochę zboczę od tematu nodebanku, ale zostanę przy peronach. Przydały by się typowo asfaltowe. Wiem, że mamy takie już tekstury, ale imo potrzeba więcej. I tu mam apel. Foćcie jak macie dostęp. Nie musi to być aż cały peron, ale chociaż boki, części; "kafle" z widoczną krawędzią (o ile są) oraz najlepiej początek i koniec. Co prawda są u mnie jeszcze takie, ale zawsze ktoś inny może dofocić. Im więcej, tym lepiej. NIE OCZEKUJĘ CUDÓW.
Mowa o takich:
https://www.bazakolejowa.pl/foto/1034/1516470940967b1dde6f961f5123eccf6fe69a06c9-892.jpg
https://www.bazakolejowa.pl/foto/1051/1563013691f8024b3b6151a41600233c9e9cae5f14-3100.jpg
Lubię MANy. Ale Scanie też okej.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #22 dnia: 16 Lipca 2020, 10:05:41 »
Aktualizacja pliku nodebank na repo:
Cytuj
W kategorii "samochody itp." są już wpisy:
- audi80b2 - wariantów 6,
- clio - wariantów 2,
- nysa 522 furgon wariantów 5,
- zastava wariantów 5.
rev. 5982
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2020, 10:13:48 wysłana przez gg »

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 497
  • MZK Koszalin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 372
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #23 dnia: 16 Lipca 2020, 12:17:44 »
Jak poprawiasz nodebank to możesz też zahaczyć o budki Stelego. Są dodane, składnia jest, wpisy są, ale po dodaniu się nie pokazują.
W okienku jest napisane
mesh: none
skin: none
Póki co nie mam jak poprawić samemu najprawdopodobniej do soboty.
Lubię MANy. Ale Scanie też okej.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #24 dnia: 16 Lipca 2020, 12:24:17 »
A masz pobrane te tekstury i modele?
Aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
Cytuj
-Poprawione wpisy budek,
-przeniesienie wpisów pojazdów z //OTOCZENIE do //SAMOCHODY ITP.
rev. 5984
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2020, 12:32:41 wysłana przez gg »

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 497
  • MZK Koszalin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 372
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #25 dnia: 16 Lipca 2020, 12:33:49 »
O kurde,  zdawało mi się, że były już w nowej paczce. Nie było pytania, w takim razie mój błąd. :<
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2020, 12:35:08 wysłana przez koszowy »
Lubię MANy. Ale Scanie też okej.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #26 dnia: 16 Lipca 2020, 12:34:23 »
Dodałem wpisy tekstur we wpisach i wszystko działa poprawnie.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #27 dnia: 16 Lipca 2020, 12:37:06 »
Ale te budy nie powinny mieć tekstury wymiennej. Coś skopałem i nikt się nie przyczepił?
Mój kanał youtube

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #28 dnia: 16 Lipca 2020, 12:44:11 »
@Stele wszystko było w porządku, tylko niepotrzebnie dałem te tekstury wymienne.
Cytuj
Łatka: Usunięcie wymiennych tekstur dla budek.
rev. 5985
Teraz wszystko powinno działać dobrze.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1651
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« Odpowiedź #29 dnia: 16 Lipca 2020, 12:56:17 »
Brakujący includ magazynu ze stacji pawonków. Niech ktoś wrzuci na repo do scenery/linia_61/isdr.