Autor Wątek:  Import scenerii do 3dsmax  (Przeczytany 3506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Import scenerii do 3dsmax
« dnia: 26 Czerwca 2019, 20:28:23 »
Przed chwilą próbowałem zaimportować scenerię td do Maxa. Niestety nic takiego się nie wydarzyło i za bardzo nie wiem co mogło być przyczyną. Umieszczam zrzut:
Edit: Nie wywala błędu przy wykonywaniu operacji ,ale też nic się nie dzieje. Niestety ciężko jest też o tym coś więcej opowiedzieć.
PS @Stele a te skrypty importu , co pokazywałeś w jednym ze swoich filmów już nie działają?
« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2019, 20:57:50 wysłana przez gg »

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Import scenerii do 3dsmax
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Czerwca 2019, 21:12:21 »
Dobra,znalazłem ten link:
https://www.youtube.com/watch?v=-pfFE-m1ReI
(Chodzi o ten sam początek filmu, o tą scenerie albo co to mogły być za skrypty?)
« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2019, 21:16:37 wysłana przez gg »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Import scenerii do 3dsmax
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Czerwca 2019, 21:30:42 »
Ło panie. Max 9 kiedy to było. Paczkowe TD i publiczne skrypty. Nic nadzwyczajnego. Dużo w maksie i dużo w maszynie się od tego czasu zmieniło. Na maksie 17 też mi nie wczyta, wywala na parsowaniu terenu. Może ma za mało parametrów materiału, bo rainsted wycina niepotrzebne, albo co.
Mój kanał youtube

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 486
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1421
Odp: Import scenerii do 3dsmax
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Czerwca 2019, 22:21:13 »
Mogę Cię poratować moimi "letko" przerobionymi skryptami. Nie gwarantuje, że będą działać do importu Tri, ale możliwe, że ci się uda (Mnie parę razy zadziałały ;) ). Oczywiście nie wczytasz całej scenerii za jednym zamachem, ale plik po pliku może zatrybi. https://eu07.pl/userfiles/21553/eu07.rar
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Import scenerii do 3dsmax
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Czerwca 2019, 19:01:39 »
@JAN21 Twój skrypt importuje tory i trakcję , wywala wiele merge'y , ale po usunięciu niepotrzebnych można zacząć edycję torowiska. Co do tri to ten skrypt ich nie importuje. Mimo wszystko naprawdę mi się ten skrypt przyda :)

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Odp: Import scenerii do 3dsmax
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Czerwca 2019, 22:11:59 »
Trójkaty terenu można wczytać do edytora scm rainsted (Debugger, Wczytaj wszystkie include bez parametrów, Podgląd terenu) i zapisać jako obj. Nie wiem jak mapowanie, ale sama siatka powinna wystarczyć. Wczytana bryła prawdopodobnie będzie wymagała kilku rotacji względem środka układu współrzędnych.
« Ostatnia zmiana: 27 Czerwca 2019, 22:14:16 wysłana przez danniel »
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.