Autor Wątek:  Pożeranie tras  (Przeczytany 2461 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ural

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Pożeranie tras
« dnia: 04 Sierpnia 2005, 12:24:00 »
Napisałem 0,2 trasy W góry na Mazury, wstawiłem semafory,  dorobiłem zdarzenia i...
DYF
Program wykonuje nieprawidłową operacje. Skasowałem ostatnie posunięcia i to samo. Log txt kończy się:
Loading - texture: Rail_screw_rused2.bmp
OK

Czy trasa może spowrotem działać, czy 10h roboty zmarnowane??
eventy wyglądały:
event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

//wjazd warczawa
event warczwj multiple -60 none warH_s2 endevent
manewry warczawa
event man1 multiple -900 none warC_ms2 warH_s1 endevent
event man2 multiple -1020 none warA_ms2 wr3+ warC_s1 endevent

Offline jaras

  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Pożeranie tras
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Sierpnia 2005, 13:05:56 »
Witam.

event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

//wjazd warczawa
event warczwj multiple -60 none warH_s2 endevent
manewry warczawa
event man1 multiple -900 none warC_ms2 warH_s1 endevent
event man2 multiple -1020 none warA_ms2 wr3+ warC_s1 endevent
A czemu dałeś ujemne Delay w event ... multiple ...?

Cytat: "Autor [b
Scenery.doc[/b]"]
    [*]Delay - opóźnienie przy uruchamianiu zdarzenia
    może byc ujemne, wtedy wywoływane jest cyklicznie, ale to jest nieprzetestowane[/list]
    Radziłbym Ci z tego nie korzystać - może to właśnie jest przyczyną...

    I jeszcze jedno:manewry warczawaDomyślam się, że jest to komentarz, ale wtedy powinien być poprzedzony przez "//". Jeśli tak jest - trzeba dopisać.

    No nie wiem, co by mogło być jeszcze przyczyną - sprawdź to co opisałem i najwyżej znowu napisz.

    Pozdrowienia.
    Jarosław Krasuski (@ jaras)

    Doc: tutaj.
    No cóż... trzeba się powoli zbierać do odejścia z tego forum - nic tu po mnie.

    Offline Ural

    • Wiadomości: 47
      • Zobacz profil
    • Otrzymane polubienia: 0
    Pożeranie tras
    « Odpowiedź #2 dnia: 04 Sierpnia 2005, 13:50:05 »
    Cytat: "jaras"
    event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

    //wjazd warczawa
    event warczwj multiple -60 none warH_s2 endevent
    manewry warczawa
    event man1 multiple -900 none warC_ms2 warH_s1 endevent
    event man2 multiple -1020 none warA_ms2 wr3+ warC_s1 endevent
    A czemu dałeś ujemne Delay w event ... multiple ...?

    Cytat: "Autor [b
    Scenery.doc[/b]"]
      [*]Delay - opóźnienie przy uruchamianiu zdarzenia
      może byc ujemne, wtedy wywoływane jest cyklicznie, ale to jest nieprzetestowane[/list]
      Radziłbym Ci z tego nie korzystać - może to właśnie jest przyczyną...

      I jeszcze jedno:manewry warczawaDomyślam się, że jest to komentarz, ale wtedy powinien być poprzedzony przez "//". Jeśli tak jest - trzeba dopisać.

      No nie wiem, co by mogło być jeszcze przyczyną - sprawdź to co opisałem i najwyżej znowu napisz.

      manewry warczawa miałem wcześniej w "//", ale potem kiedy sie wywalało wszystkie eventy dałem w "//" i dalej to było, ale kiedy pisałem tego posta, to chciałem wszystkie eventy dać spowrotem i przypadkowo ten komentarz stał się nie komentarzem.
      A poza tym na początku event:
      event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

      działał poprawnie