Autor Wątek:  Hamowanie w EZT  (Przeczytany 3688 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Hamowanie w EZT
« dnia: 24 Lipca 2005, 13:30:51 »
Czy dałoby się w ostatecznej wersji exe poprawić hamulec w EZT ??. Chodzi mi dokładnie o to, że żeby zahamować hamulcem pneumatycznym nawrotnik musi być nastawiony na 0. Tak samo przy odhamowywaniu. Poza tym jak skład się zahamuje obydwoma hamulcami to wystarczy odhamowanie EP żeby można było ruszyć. w realu tak nie jest. I po nastawieniu nawrotnika na jakąkolwiek pozycję poza 0 zapala się lampka  "napięcie na nastawniku hamulcowym"

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Re: Hamowanie w EZT
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Lipca 2005, 13:54:36 »
Cytat: "KURS90"
Czy dałoby się w ostatecznej wersji exe poprawić hamulec w EZT ??. Chodzi mi dokładnie o to, że żeby zahamować hamulcem pneumatycznym nawrotnik musi być nastawiony na 0. Tak samo przy odhamowywaniu. Poza tym jak skład się zahamuje obydwoma hamulcami to wystarczy odhamowanie EP żeby można było ruszyć. w realu tak nie jest. I po nastawieniu nawrotnika na jakąkolwiek pozycję poza 0 zapala się lampka  "napięcie na nastawniku hamulcowym"


Mogłeś dopisać to tutaj:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2794

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Hamowanie w EZT
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Lipca 2005, 14:20:08 »
No oczywiście, ale wtedy pewnie by były pretensje, tym razem, że wywlekam temat sprzed kilku miesięcy

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Hamowanie w EZT
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Lipca 2005, 14:32:03 »
Cytat: "KURS90"
No oczywiście, ale wtedy pewnie by były pretensje, tym razem, że wywlekam temat sprzed kilku miesięcy


A teraz mogą być pretensje że zaczynasz nowy temat mimo, że istnieje drugi dokładnie o tej samej nazwie.

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Hamowanie w EZT
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Lipca 2005, 14:36:52 »
Ale w drugim temacie jest pytanie jakiego hamulca się używa, a nie czy da się go poprawić. Poza tym to jest nabijanie sobie postów, bo w moim poście było pytanie czy da się zrobić, a nie w którym miejscu powinienem to napisać. I oczekiwałem takiej odpowiedzi, bo napisałem tam gdzie uznałem za stosowne.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Hamowanie w EZT
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Lipca 2005, 14:37:19 »
Mniejsza o to ludzie nie spierajmy sie o to. Mi też przydałby sie hamulec pneumatyczny. Jednym słowem pełna obsługa kranu w ezt. Przy okazji to hamowanie z wylączonym EP jest stosowane chociazby przy kontrolnym :D Ale i tak trzeba by było ingerencji w plik EXE a wątpie szczerze w to że komukolwiek z tych co teraz EXE kończą, chcialo się poprawiać obsługę kranu.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Hamowanie w EZT
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Lipca 2005, 14:46:53 »
Cytat: "KURS90"
Poza tym to jest nabijanie sobie postów[...]


Jasne... "nabijanie" postów to od dzisiaj moje hobby. Czy ilość postów naprawdę aż tak wiele dla Ciebie znaczy? Gdybym chciał "nabijać" posty pisałbym w dziale "Test". Z mojej strony EOT.