Autor Wątek:  Rozjaśnianie się textur  (Przeczytany 2870 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grand

  • Wiadomości: 382
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Rozjaśnianie się textur
« dnia: 29 Czerwca 2005, 12:14:55 »
Witam
Pisze trase i
mam problem otoz , gdy robie tryb freefly albo poprostu siedze w lokomotywie, mam przed oczami jakby rozjasnione textury, ale gdy zjade myszka w prawo to sa juz normalne ale tylko w jednym momencie, bo gdy rusze mysza z powrotem, mam znowu rozjasnione textury.

Textury sa wymiarowe 128x128 wiec nie wiem czemu takie cos sie dzieje. Niebo mam wstawione.

Moze troche zawile napisalem ale moze ktos z was mial cos takiego i potrafi mi pomoc.
Pozdrawiam
/ \  / \  / \

Offline slimson

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Rozjaśnianie się textur
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Czerwca 2005, 12:20:18 »
Za duze trojkaty. Trzeba zrobic powierzchnie (pewnie teren) z wiekszej ilosci mniejszych trojkatow.
Pozdrawiam

Offline Grand

  • Wiadomości: 382
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Rozjaśnianie się textur
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Czerwca 2005, 12:26:23 »
Mam to :) Dzieki, wiecej polygonow trzeba jednak :)
/ \  / \  / \

guest1206

  • Gość
Rozjaśnianie się textur
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Czerwca 2005, 20:33:33 »
W 3ds, we właściwościach obiektu (np. terenu), w opcji "UVW map" zwiększenie parametrów U i V też powinno dać dobry efekt.

Offline tommik

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Rozjaśnianie się textur
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Czerwca 2005, 21:19:22 »
Cytat: "Paweł-1987"
W 3ds, we właściwościach obiektu (np. terenu), w opcji "UVW map" zwiększenie parametrów U i V też powinno dać dobry efekt.

Wydaje mi się, że to nie pomoże, jedynie zwiększy zagęszczenie tekstury.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Rozjaśnianie się textur
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Czerwca 2005, 21:22:39 »
@tommik ma rację. Trzeba tworząc spline częściej klikać tworząc węzły siatki.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t