Warto nadmienić, że schemat malowania na fabrycznej EP09 - 001 był również na drugim prototypie - 002. W schemacie między nimi były drobne równice, wydaje mi się, że delikatnie inne odcienie oraz czarne mocowania wieszaków.
EP09 - 001 miała również inną kabinę w stosunku do "seryjnych" dziewiątek. (
https://scontent-waw1-1.cdninstagram.com/vp/286900c1802fb7a67e1647f56f016449/5C1A6FD5/t51.2885-15/e35/37568374_867561950118202_8843412910291025920_n.jpg). Zastosowano czarne hebelki, drewniane ramy okienne, inne fotele. Cała kabina pierwszego prototypu była utrzymana w pomarańczowych barwach. (Nawiasem mówiąc, prawie gotowa jest EP09 - 001 w fabrycznym stanie do symka)
W EP09 - 002 zamontowano pulpit w wersji poznańskiej. Sam pulpit był o bardzo różniącej się bryle. Miał płaski blat. Na lokomotywie zamontowano UPZ, który niestety się nie sprawdził. Warto również zaznaczyć, że w 002 było o wiele więcej miejsca w kabinie (nadal się zastanawiam jak to zrobili, czyżby wrocławski był bardziej wysunięty do tylnej ścianki?). Poznański pulpit było widać z okien maszyny.
Sądzę, że są to podstawowe różnice między tymi dwoma prototypami. Jak wiemy pulpit "poznański" nie wszedł do produkcji.
Prosiłbym o wydzielenie offtopica o EP09 do osobnego wątku. Fajnie by było kontynuować ten temat.