Autor Wątek:  Budowanie Maszyny  (Przeczytany 5091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mrozigor

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Budowanie Maszyny
« dnia: 10 Czerwca 2018, 22:58:56 »
Mam nadzieję, że nie powielam wątku. Zakładam, że po zbudowaniu symulatora ze źródeł, potrzebuję jeszcze assetów. Czy jest może gdzieś paczka, gdzie wystarczy tylko podrzucić skompilowanego execa i testować?

PS. Budowałem na Gentoo i musiałem podlinkować X11, aby wszystko działało ;)

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Budowanie Maszyny
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Czerwca 2018, 23:03:53 »
Normalne wydanie ze strony głównej. W archiwach bin masz wszystkie biblioteki zależności. Tylko wrzucasz swojego exeka do roota i testujesz.
Mój kanał youtube

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Budowanie Maszyny
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Czerwca 2018, 23:49:31 »
Jeżeli nie możesz uruchomić instalatora to ręcznie:
http://eu07.pl/theme/MaSzyna1803.zip.torrent
http://eu07.pl/theme/MaSzynaP1805.zip.torrent

(chyba że chcesz t3d i tga, to możesz dostać rangę i pobrać repo)
« Ostatnia zmiana: 10 Czerwca 2018, 23:51:33 wysłana przez Milek7 »

Offline mrozigor

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budowanie Maszyny
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Czerwca 2018, 07:52:15 »
O właśnie, chodziło mi o taki link, dzięki bardzo (chociaż zainstalowałem sobie przy pomocy Wine i poszło ;)). Czym się różnią wersje t3d/tga od tego co jest na Githubie?

[EDIT] Czy exec korzysta z pythona systemowego, czy używa jakiejś wersji 'z zestawu'? Mam problem z importem modułu 'site'. Sugerowane źródło problemu to ustawienie zmiennych PYTHONHOM/PYTHONPATH. Coś ktoś wie na ten temat?

[EDIT2] Pomogło wykomentowanie sekcji '#ifdef __linux__' w pliku 'PyInt.cpp'.
« Ostatnia zmiana: 11 Czerwca 2018, 09:31:11 wysłana przez mrozigor »

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1494
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1119
Odp: Budowanie Maszyny
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Czerwca 2018, 15:26:51 »
Czym się różnią wersje t3d/tga od tego co jest na Githubie?
Na Githubie masz kod źródłowy symulatora, a na repozytorium znajdziesz zasoby (między innymi siódemki).
10 lat na forum MaSzyny!

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Budowanie Maszyny
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Czerwca 2018, 18:19:18 »
Czym się różnią wersje t3d/tga od tego co jest na Githubie?

Czy exec korzysta z pythona systemowego, czy używa jakiejś wersji 'z zestawu'?
O wersji t3d/tga mówiłem w kontekście assetów. Gotowe paczki mają tekstury dds i binarne modele, na svn do developowania są nieskompresowane tekstury w tga i tekstowe modele.

Na linux katalog z pythonem należy wygenerować ręcznie, np. dla wersji 64bit
virtualenv2 linuxpython64
source linuxpython64/bin/activate
pip2 install pillow
deactivate

Offline mrozigor

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budowanie Maszyny
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Czerwca 2018, 22:53:34 »
Dzięki piękne za wytłumaczenie wszystkiego :)

[EDIT]
Pytanie ogólne. Cały ekosystem Maszyny to kod źródłowy na GH, assety na innym repo + Rainsted (jako nieobowiązkowy launcher). Dobrze to rozumiem?

Druga sprawa - jest może gdzieś w backlogu proste zadanie, o niskim priorytecie, dzięki któremu mógłbym się zapoznać z kodem (przy okazji coś poprawiając/dodając)?
« Ostatnia zmiana: 12 Czerwca 2018, 15:10:24 wysłana przez mrozigor »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Budowanie Maszyny
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Czerwca 2018, 18:57:31 »
« Ostatnia zmiana: 12 Czerwca 2018, 19:26:14 wysłana przez Milek7 »

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Budowanie Maszyny
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Czerwca 2018, 19:31:52 »
Widać, że masz zajawke na dewelopera. Akurat osoby znające się w kodzie są u nas pilnie poszukiwane :).
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline mrozigor

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budowanie Maszyny
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Czerwca 2018, 19:55:45 »
Dzięki za info. Może przetestuję się w czymś (wydaje się) łatwiejszym -> https://wiki.eu07.pl/flyspray/task/124