Autor Wątek:  Odp: Shaderowe exe do testów  (Przeczytany 1650 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Shaderowe exe do testów
« dnia: 20 Lipca 2018, 17:42:44 »
Cytuj
Wymagane OpenGL 3.3.
Cytuj
Może lepiej nie strugać bogacza i pomyśleć o tym że ktoś może nie mieć możliwości odpalenia takiej wersji exe?
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Lipca 2018, 18:06:18 »
To nie jest już struganie bogacza. Serio. Pierwsze GPU od Nvidii obsługiwały GL3.3 już 2010 roku?

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Lipca 2018, 18:08:36 »
Mój komputer jest sprzed 2010 i ma ograniczone pole działania jeżeli chodzi o karty graficzne. Pytam ponownie: w imię czego podnosicie poprzeczkę?
Coś się poprawi?
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline carmel4a

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 175
    • Zobacz profil
    • Moja stronka na Tumblrze z changelogiem ze STAREGO projektu.
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Lipca 2018, 18:09:34 »
Grafikę. Szeroko rozumianą.
Toruń robię.
Ma ktoś stare zdjęcia z Bydgoszczy Głównej?

Podczas tworzenia dodatków nie muszę uwzględniać (co nie oznacza, że nie mogę) uwag które nie dotyczą zagadnień w przyklejonych wątkach TD.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Lipca 2018, 18:15:00 »
Powiedzmy sobie szczerze, że wymagania i tak będą rosły czy tego chcesz czy nie. Dojdzie edytor 3D, będą jak grzyby po deszczu powstawać scenerie z ogromnym, szczegółowym terenem. Twoja stara karta i tak wtedy klęknie.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Lipca 2018, 18:34:11 »
No żeby była lepsza grafika trzeba podnieść wymagania, jak inaczej?
Shaderowe exe wejdzie jako główne pewnie w sierpniowej paczce, będzie też dołączone funkcjonalnie takie samo exe ze starym rendererem. Czy w następnych paczkowych exe renderer GL1.5 zostanie przypięty do nowego i będzie do wyboru w ini to nie wiem, zależeć będzie od zainteresowania. (zarówno użytkowników i mojego/innych deweloperów) I czy to ma jakikolwiek sens, bo ilość obiektów na scenerii i tak wzrośnie i stary sprzęt nie da rady i tak.
« Ostatnia zmiana: 20 Lipca 2018, 18:36:31 wysłana przez Milek7 »