Jest to co już pokazywałeś. Obiekty na alfa-teście z 100% alfy, jak alternatywne klocki lokomotywy, dają dziury.
Na obiektech bez reflection, wagonach, wnętrzach wagonów, domkach, pojawia się projekcja cubemapy. Nawet na trawie odbija się słońce.
Elementy burym diffuse, jak wnętrza wagonów, to olewają. Mają pełną jasność po załączeniu emisyjności.
Nie działają światła w domkach z lights 5. Nie zmergowałeś tego?
Kompletny brak smugi, a coś pokazywałeś.
Star shader jakiś dziwny. Wziąłeś poprawkę, że Ra nie podawał tam kolejności w RGB tylko coś poprzekręcał? Na wiki jest napisane jak.
Przy włączeniu trybu vireframe w debugu, pokazuje jednego quada na cały ekran, blokując kamerę/zawieszając grę. Reszta sceny jest niewzruszona.
Na TD mam 16.7 ms cpu i 3.1 gpu. Na najnowszym exe tmj mam 0.8 ms cpu i 15.5 ms gpu.