Autor Wątek:  Interface Pokeys  (Przeczytany 6876 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kevin.c

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Interface Pokeys
« dnia: 19 Marca 2018, 19:01:27 »
Czy przewidywane jest dalsze wsparcie Pokeys'a,  przynajmniej w zakresie w jakim opisano w MaszynoPedii?
Głównie chodzi mi o uaktywnienie równoległego wprowadzania numeru pozycji nastawnika bocznikowania, kierunku i jazdy.

Przeniesiono do bardziej pasującego działu.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2018, 15:04:11 wysłana przez matek123 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Interface Pokeys
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Marca 2018, 17:56:23 »
Nie bardzo wiem o co chodzi, tzn o jakim opisie jest tutaj mowa i co to jest to wprowadzanie rownolegle? Bylem pod wrazeniem ze zaimplementowane jest to, co wymieniono na https://wiki.eu07.pl/index.php/PoKeys

Offline kevin.c

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Interface Pokeys
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Marca 2018, 18:33:24 »
Na tej właśnie stronie jest tabelka z opisem użytych portów. Przykładowo porty jednobitowe pokeysa na pinach 50-55 zostały wskazane jako port równoległy dla 6 bitów (0-63). Rozumem to tak, że można ustawić na poszczególnych bitach statycznie słowo 6-bitowe zawierające numer pozycji  nastawnika jazdy. Podobnie nastawnik bocznikowania - 3 bity/40-42 = 8 pozycji  i kierunku 2bity/48-49=4 pozycje. Problem w tym, że to nie działa, przynajmniej na moim pokeys.