Autor Wątek:  Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek  (Przeczytany 4443 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« dnia: 17 Lutego 2018, 17:08:11 »
Mam pomysł na dopasowanie kół tocznych względem barwy wózka. Narazie mamy mocno czarne i do czarnych wózkó pasują świetnie, ale juz do szarych i brązowych(pobrudzonych) średnio. Przygotowałem wersje pod takie wózki, ale nie warto dla tego dublować plików t3d lokomotyw tylko ze względu na to. Tak więc wpadłem na pomysł by operować tym poprzez textures dodają we wpisie po , liczbę np 1 odpowiadającą za koło czarne, 2 np za brązowawe itp. W przypadku 4E niestety trzeba zmienic mapowanie kół z układu na teksture "alstom" W załączniku to co przygotowałem
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Lutego 2018, 19:19:56 »
Po to jest to na replacableskin żeby teksturowiec sobie zmieniał zależnie od upodobania, a że nie ma w 303E? Widocznie @adsim stwierdził że są tam zbędne.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Lutego 2018, 12:02:13 »
Nie, po prostu się nie zmieściły;). Jak jest teraz możliwość użycia dwóch replacable, to jak najbardziej trzeba wykorzystać.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Lutego 2018, 13:21:06 »
Na układzie własnie miejsca nie ma więc trzeba to inaczej rozwiązać
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Lutego 2018, 13:32:20 »
Dlatego można spróbować z plikami .mat a właściwych tekstur tyle ile potrzeba.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Lutego 2018, 14:17:48 »
Dokładnie myśle ze obecnie 3 tekstury starczyły by na start i po prostu by dawało się do nich odniesienie w pliku mat. Tak samo 4e. Jak komuś zabraknie jakiegoś typu to dorobi.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Lutego 2018, 15:48:46 »
W4E jest brana z głównej tekstury i tam można zmieniać do woli.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Lutego 2018, 18:41:56 »
To jak robimy to? Ja moge wrzucić te koła pod nazwami alstom2 i alstom3 na repo, ale exe musiało by poprzez mat identyfikować je. Jesli nie było by odniesienia w pliku mat do którejś z nich to były by zwykłe czarne. Tyczy się 303e.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Lutego 2018, 18:47:18 »
No to zrób trzy teksturki, z 80 matów, czy ile tych 303e natrzaskaliście. W modelach daj koła na repla 2, w mmd pododawaj płotki by używał wielu repli i poprzypisuj te trzy tekstury w matach do poszczególnych modeli.
Mój kanał youtube

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Lutego 2018, 19:44:01 »
No i w modelach replacableskin zamienić na -1.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Propozycja odnośnie kół tocznych dla siódemek
« Odpowiedź #10 dnia: 28 Lutego 2018, 20:45:04 »
Jutro z matkiem ogarniemy temat.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=