Autor Wątek:  Problem - symulator się wyłącza podczas grania  (Przeczytany 3323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline esemzerotrzy

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« dnia: 31 Sierpnia 2018, 17:33:04 »
Witam,
Od momentu zainstalowania od podstaw symulatora w wersji 18.07 męczy mnie jedna rzecz. Po kilkunastu/kilkudziesięciu minutach grania, symulator się zawiesza i po kilku sekundach sam wyłącza. Dzieje się to najczęściej podczas wykonywania jakiś ruchów (najczęściej jest to wychodzenie z kabiny). Jest tak na każdej scenerii. Nie powinny to być problemy ze strony komputera, ponieważ spełnia wymagania sprzętowe.
MaSzyna 18.07 bez modyfikacji, procesor IntelCore i7, RAM 8GB, NVIDIA Quadro 4000, sterownik 369.09, log w załączniku.
Bardzo proszę o pomoc, abym mógł się cieszyć graniem. Z góry dziękuję! :D
« Ostatnia zmiana: 02 Września 2018, 13:14:09 wysłana przez esemzerotrzy »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6108
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2080
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline esemzerotrzy

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Września 2018, 13:15:37 »
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,3022.0.html
Jeśli chodziło o to, że nie podałem informacji o moim komputerze, to bardzo przepraszam. Już to uzupełniłem. :)

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Września 2018, 13:19:03 »
Log rozumiem jest z takiej sytuacji, gdy się wysypało? Niestety nie widzę w nim nic szczególnego. Crashdump się nie generuje?
Mój kanał youtube

Offline esemzerotrzy

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Września 2018, 14:38:11 »
Tak, tak.
Crashdump się generuje przy każdym z tych niespodziewanych wyłączeń symulatora.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1529
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1186
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Września 2018, 14:38:48 »
Podesłanie nam go byłoby bardzo pomocne.
10 lat na forum MaSzyny!

Offline esemzerotrzy

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Września 2018, 16:26:28 »
Dobrze, w załączniku przesyłam crashdump z mojego ostatniego grania. Mam nadzieję, że to o ten plik chodziło.

Offline esemzerotrzy

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Września 2018, 16:45:24 »
Przed chwilą po raz kolejny po kilku minutach grania wyłączył mi się symulator. Log i crashdump z tej sytuacji są w załącznikach.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 906
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Września 2018, 16:57:51 »
CPU: amd64
     family 6 model 30 stepping 5
     8 CPUs

GPU: UNKNOWN

Crash reason:  EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION_WRITE
Crash address: 0x28b3c5e0088
Process uptime: 251 seconds

Thread 0 (crashed)
 0  nvoglv64.dll + 0xe2a81c
    rax = 0x0000000000000000   rdx = 0x0000028b3c5e0088
    rcx = 0x000002837aeb0000   rbx = 0x0000000000000001
    rsi = 0x0000000000000006   rdi = 0x000002837aeb0000
    rbp = 0x0000000000000000   rsp = 0x0000009b190feb18
     r8 = 0x000002833c620810    r9 = 0x0000000000000000
    r10 = 0x0000028b3c5e0088   r11 = 0x000002833c620810
    r12 = 0x0000000000000000   r13 = 0x0000000000000000
    r14 = 0x0000028302ee80a0   r15 = 0x0000028316f38680
    rip = 0x000000005e41a81c
    Found by: given as instruction pointer in context
 1  nvoglv64.dll + 0xe4366e
    rsp = 0x0000009b190feb20   rip = 0x000000005e43366e
    Found by: stack scanning
 2  nvoglv64.dll + 0xd8c0b2
    rsp = 0x0000009b190feb50   rip = 0x000000005e37c0b2
    Found by: stack scanning
 3  nvoglv64.dll + 0xc9567d
    rsp = 0x0000009b190febd0   rip = 0x000000005e28567d
    Found by: stack scanning
 4  nvoglv64.dll + 0xd8ad7d
    rsp = 0x0000009b190fec30   rip = 0x000000005e37ad7d
    Found by: stack scanning
 5  nvoglv64.dll + 0xdba80f
    rsp = 0x0000009b190fec80   rip = 0x000000005e3aa80f
    Found by: stack scanning
 6  eu07.exe!glm::tmat4x4<float,0>::operator*=<float>(glm::tmat4x4<float,0> const &) [type_mat4x4.inl : 342 + 0xd]
    rsp = 0x0000009b190fece0   rip = 0x00007ff706a412d6
    Found by: stack scanning
 7  nvoglv64.dll + 0xdb55cb
    rsp = 0x0000009b190fed30   rip = 0x000000005e3a55cb
    Found by: stack scanning
 8  nvoglv64.dll + 0xdbc8f0
    rsp = 0x0000009b190fed60   rip = 0x000000005e3ac8f0
    Found by: stack scanning
 9  nvoglv64.dll + 0xe29ac6
    rsp = 0x0000009b190fed70   rip = 0x000000005e419ac6
    Found by: stack scanning
10  eu07.exe!opengl_matrices::multiply<float>(float const *) [openglmatrixstack.h : 154 + 0x46]
    rsp = 0x0000009b190fed90   rip = 0x00007ff706a5f895
    Found by: stack scanning
11  eu07.exe!opengl_renderer::Render(TSubModel *) [renderer.cpp : 2376 + 0xc]
    rsp = 0x0000009b190fee10   rip = 0x00007ff706a64ceb
    Found by: stack scanning
12  nvoglv64.dll + 0xd9b647
    rsp = 0x0000009b190fee30   rip = 0x000000005e38b647
    Found by: stack scanning
13  nvoglv64.dll + 0xd847ba
    rsp = 0x0000009b190fee90   rip = 0x000000005e3747ba
    Found by: stack scanning
14  0x5d5f0000
    rsp = 0x0000009b190feee8   rip = 0x000000005d5f0000
    Found by: stack scanning
15  nvoglv64.dll + 0xdb5d60
    rsp = 0x0000009b190fef30   rip = 0x000000005e3a5d60
    Found by: stack scanning
16  nvoglv64.dll + 0xd69cf4
    rsp = 0x0000009b190fef60   rip = 0x000000005e359cf4
    Found by: stack scanning
17  eu07.exe!opengl_renderer::Render(TSubModel *) [renderer.cpp : 2600 + 0x8]
    rsp = 0x0000009b190ff010   rip = 0x00007ff706a65542
    Found by: stack scanning
18  eu07.exe!glm::rotate<float,0>(glm::tmat4x4<float,0> const &,float,glm::tvec3<float,0> const &) [matrix_transform.inl : 44 + 0x79]
    rsp = 0x0000009b190ff080   rip = 0x00007ff706a446ea
    Found by: stack scanning
CPU: amd64
     family 6 model 30 stepping 5
     8 CPUs

GPU: UNKNOWN

Crash reason:  EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION_WRITE
Crash address: 0x2223be60088
Process uptime: 2142 seconds

Thread 0 (crashed)
 0  nvoglv64.dll + 0xe2a81c
    rax = 0x0000000000000000   rdx = 0x000002223be60088
    rcx = 0x0000021a69a90000   rbx = 0x0000000000000001
    rsi = 0x000000000000000d   rdi = 0x0000021a69a90000
    rbp = 0x0000000000000000   rsp = 0x0000007dacafee78
     r8 = 0x0000021a3bea5490    r9 = 0x0000000000000000
    r10 = 0x000002223be60088   r11 = 0x0000021a3bea5490
    r12 = 0x0000000000000000   r13 = 0x0000000000000000
    r14 = 0x0000021a718e80a0   r15 = 0x0000021a5b58ba30
    rip = 0x000000005d0ea81c
    Found by: given as instruction pointer in context
 1  nvoglv64.dll + 0xe4366e
    rsp = 0x0000007dacafee80   rip = 0x000000005d10366e
    Found by: stack scanning
 2  nvoglv64.dll + 0xd8c0b2
    rsp = 0x0000007dacafeeb0   rip = 0x000000005d04c0b2
    Found by: stack scanning
 3  nvoglv64.dll + 0xe7a76e
    rsp = 0x0000007dacafef20   rip = 0x000000005d13a76e
    Found by: stack scanning
 4  nvoglv64.dll + 0xd8ad7d
    rsp = 0x0000007dacafef90   rip = 0x000000005d04ad7d
    Found by: stack scanning
 5  nvoglv64.dll + 0xdba80f
    rsp = 0x0000007dacafefe0   rip = 0x000000005d07a80f
    Found by: stack scanning
 6  0x5c2c0000
    rsp = 0x0000007dacaff048   rip = 0x000000005c2c0000
    Found by: stack scanning
 7  nvoglv64.dll + 0xdb5d8d
    rsp = 0x0000007dacaff090   rip = 0x000000005d075d8d
    Found by: stack scanning
 8  nvoglv64.dll + 0xd69cce
    rsp = 0x0000007dacaff0c0   rip = 0x000000005d029cce
    Found by: stack scanning
 9  eu07.exe!gfx::opengl_vbogeometrybank::draw_(gfx::geometry_handle const &,gfx::stream_units const &,unsigned int const) [openglgeometrybank.cpp : 212 + 0xe]
    rsp = 0x0000007dacaff0f0   rip = 0x00007ff790f0cf48
    Found by: stack scanning
10  nvoglv64.dll + 0xd9a1f1
    rsp = 0x0000007dacaff110   rip = 0x000000005d05a1f1
    Found by: stack scanning
11  eu07.exe!opengl_renderer::Render(TSubModel *) [renderer.cpp : 2433 + 0x16]
    rsp = 0x0000007dacaff170   rip = 0x00007ff790ec4e76
    Found by: stack scanning
12  nvoglv64.dll + 0xdce93a
    rsp = 0x0000007dacaff1b0   rip = 0x000000005d08e93a
    Found by: stack scanning
13  eu07.exe!glm::rotate<float,0>(glm::tmat4x4<float,0> const &,float,glm::tvec3<float,0> const &) [matrix_transform.inl : 44 + 0x79]
    rsp = 0x0000007dacaff1e0   rip = 0x00007ff790ea46ea
    Found by: stack scanning
Nie mam pomysłu, może spróbuj na nowych exe tmj z warsztatu?
« Ostatnia zmiana: 02 Września 2018, 16:59:35 wysłana przez Milek7 »

Offline esemzerotrzy

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Września 2018, 17:45:34 »
Dzięki za chęć pomocy. Jednak bardzo mnie zastanawia dlaczego tak się dzieje... najpierw spróbuję zainstalowanie od nowa a potem to co poleciłeś.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #10 dnia: 02 Września 2018, 17:51:59 »
Z tego co pamietam karty Quadro sprawialy tez klopoty innym uzytkownikow i to jest chyba zwiazane z ich sterownikami :/

Zobacz, czy sytuacja nie bedzie troche lepsza na exe z warsztatu w trybie Display Lists, ale obawiam sie ze gwarancji nie ma.

Offline esemzerotrzy

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem - symulator się wyłącza podczas grania
« Odpowiedź #11 dnia: 02 Września 2018, 19:43:04 »
Dobrze, dziękuję. :) Mogłem się zainteresować tymi kartami graficznymi i wybrałbym lepszą.