(...)Długość trasy w obecnie testowanym exe nie ma wpływu na FPS(...)
Zależy jak na to patrzeć: bo jesli mamy jeden tor o dł 100m to taka "trasa" ma nawet i 500FPS, ale na dużych sceneriach (vide Lublin) - taa :] ciągle tworzony (nie zaprzestałem:)) mam jak na dłoni że FPS spada przy centrum do 10 :/ a po czym na szlaku wzrasta do 40 i więcej.
Co do zarzutów że symek wyświetla w nieskączoność. Przepraszam ze w tym temacie, ale zostało to tu poruszone. Quark-t czy jesteś tego pewny? kiedyś wydaje mi sie że zmieniłem na max dist wszystko na 1200m i różnicy w FPS nie widziałem (góra 2FPS na Twojej trasie, ale może mi sie wydaje:)). Znacznie wiecej dało 800m.
Czemu twierdze że nie przyspiesza? Ano dlatego że wszystkie modele jakie są (sprawdzcie w plikach t3d) mają standardowo wpisane
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
...a to nie pozwoli wyświetlić obiektu dalej niż 1000m :>