Autor Wątek:  jak zrobic texture z kanałem alpha?  (Przeczytany 2631 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
jak zrobic texture z kanałem alpha?
« dnia: 31 Maja 2005, 22:53:36 »
witam wszystkich kolejarzy

mam pytanie odnosnie kanaly alpha!

jak obrobic teksture np zdjecie w formacie jpg albo bmp aby elementy przezroczyste byly przezroczyste w symulatorze np duze slupy energetyczcne? tak jak np polbramka wiecie o co mi chodzi :)

chcialbym w mojej trasie wrzucic pare modeli ale mam problem bo niewiem jak z ta przezroczystoscia

pomozecie? pomozemy! :)

pozdrowce paaaaaaaaaaaaaa

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
jak zrobic texture z kanałem alpha?
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Czerwca 2005, 07:22:08 »
Jeśli chcesz mieć alphę, musisz teksturę zapisać w formacie TGA. Kanał przezroczystości tworzysz za pomocą programu Tgatool - do pobrania tu: http://www.mnwright.btinternet.co.uk/download/tgatl2.exe

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
jak zrobic texture z kanałem alpha?
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Czerwca 2005, 10:41:22 »
nawet niemasz pojecia jak sie ciesze na mysl ze sobie zaczne robic swoje textury  :)

dzieki wielkie za programik i pozdrawiam

oby wiecej tak zyczliwych ludzi

see yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa