Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1093203 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3810 dnia: 10 Listopada 2022, 22:38:51 »
Myślę, że potrzebne były by jakieś hash tagi, dot pojazdów, takie jakie można by wsadzić w textures, albo inny wspólny plik dla konkretnego typu pojazdu jak EU07 czy wspomniana wcześniej SM42 z podziałem na 6D i 6dg i tak dalej.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3811 dnia: 11 Listopada 2022, 22:19:27 »
Jadąc jednostką pomocnik pokazuje aby wrzucić kierunek do przodu, ale tylko na pierwszą pozycję. Urządziłem wyścig na TD i ustawiając kierunek na drugą pozycję, mam wrażenie że nie miałem problemu dogonić jednostkę sterowaną przez AI. To by mogło oznaczać, że AI jednostkach wykorzystuje tylko część mocy tego potwora.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3812 dnia: 15 Listopada 2022, 16:32:43 »
Widzę, że 5. listopada zostały zmergowane nowe funkcje do gałęzi sim u Milka i exe można sobie ściągnąć. W tym samym dniu została wydana aktualizacja 22.11, która ma chyba nadal to samo exe, jakie było w wydaniu sierpniowym. Czy nowe exe z dodanymi funkcjonalnościami pod uart będzie w jakimś oficjalnym wydaniu?
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3813 dnia: 28 Listopada 2022, 09:58:24 »
Niebardzo wiem w ktorym temacie o tym napisac ale mam kilka pytan odnosnie exe z ostatniej pc.
1. Dlaczego niektore elementy scenerii w trybie pelnym swieca na rozowo a w trybie legacy jest ok np krawedzie drog na l53 noc.
2. Czemu swiatla w trybie pelnym oswietlaja tak wasko a na legacy ta smuga jest szersza i zasieg swiatel wydaje sie byc dalszy.
3. Dlaczego cienie w trybie pelnym sa prawie niewidoczne a w trybie legacy sa wyrazniejsze. Dotyczy wszystkich cieni i tych zewnetrznych i tych wewnatrz kabiny.
4. W wielu przypadkach wydaje sie ze podsypka na torach jest blyszczaca gdyz odbijaja sie od niej swiatla niektorych lamp i swiatla semaforow. W trybie legacy najbardziej to widac a w trybie pelnym mniej.
« Ostatnia zmiana: 28 Listopada 2022, 10:04:10 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 486
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1421
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3814 dnia: 28 Listopada 2022, 10:19:17 »
Do 1 i 4: Poprawka od @turbokibla na maty była pobierana?
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34954.msg561882.html#msg561882
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3815 dnia: 28 Listopada 2022, 14:48:58 »
Wlasnie ja pobralem. Ale cienie dalej sa bardzo blade.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Marcin E2rD

  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
    • http://ag.bocznica.org/
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3816 dnia: 28 Listopada 2022, 23:01:37 »
Bo ta poprawka nie dotyczy cieni.
Jak chcesz poeksperymentować z cieniami, to ściągnij sobie shader który youby jakiś czas temu opublikował.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3817 dnia: 29 Listopada 2022, 17:41:01 »
Moglbys przypomniec linka?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Bachus_MK

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3818 dnia: 29 Listopada 2022, 21:43:19 »
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34492.msg555636.html#msg555636 - Jest to link do tematu, w którym znajduje się ostatnia udostępniona i poprawiona wersja shadera autorstwa @youBy. Natomiast z pierwszej wiadomości ww. tematu można pobrać wersję wcześniejszą. Dla zapoznania sugeruję przeczytać cały wątek. ;)

Pozdrawiam

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3819 dnia: 30 Listopada 2022, 12:49:07 »
A ze swiatlami nieda sie nic zrobic? Moim zdaniem smuga jest za waska i za ktotka. W rzeczywistosci swiatla swieca szerzej i dalej. Obecnie jak sie jedzie po niewlasciwym to nie widac wskaznikow po lewej stronie.
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2022, 12:50:33 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3820 dnia: 30 Listopada 2022, 18:33:11 »
Smugę można sobie zmodyfikować. Należy sobie wyłączyć alfę a później każdy kanał (czerwony, zielony, niebieski) edytować osobno - każdy kanał odpowiada za smugę danego światła.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3821 dnia: 02 Grudnia 2022, 17:24:43 »
Przydałoby się opcję prostego modyfikowania barwy światła, ze względu na różne typy lamp montowane w lokomotywach. Nie wszystkie mają tak ciepłą barwę.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |