Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1093527 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3390 dnia: 08 Lipca 2020, 01:37:54 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zmiana szamynstwa metody propagacji (lub nie) zmiany polozenia zaworow pantografow

- funkcjonalnosc, przygotowana przez youBy obsluga sekcji .fiz MotorParamTable0: o wariant dla pojazdow z silnikiem diesla. Szczegoly funkcjonalnosci przedstawic bedzie musial autor.

Offline Michał K.

  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3391 dnia: 08 Lipca 2020, 08:57:02 »
To jak poprzednio nie dało się podnieść patyków z kabiny, to teraz hebelki od pantografów zostają w ,,górze" nie zależnie od metody (klawiatura/myszka).

Testowane na AKŚ i zwykłej 71 z L053 Poranek.
Ile osób, tyle opinii.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3392 dnia: 08 Lipca 2020, 10:43:06 »
Potwierdzam.
Dodam też, że w Spocie nie da się obu patyków opuścić grzybkiem.
« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2020, 11:08:28 wysłana przez Hubertnator23 »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3393 dnia: 08 Lipca 2020, 17:36:02 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zmiana szamynstwa metody propagacji (lub nie) zmiany polozenia zaworow pantografow

- funkcjonalnosc, przygotowana przez youBy obsluga sekcji .fiz MotorParamTable0: o wariant dla pojazdow z silnikiem diesla. Szczegoly funkcjonalnosci przedstawic bedzie musial autor.
Dla pojazdów dizlowskich wprowadzono dodatkowe parametry pracy układu napędowego, które pozwalają na lepsze odwzorowanie jego pracy.
Kod: (218md_a.fiz) [Zaznacz]
MotorParamTable0: minVelfullengage=3.0 engageDia=1 engageMaxForce=3300 engagefriction=1
0 0 0 0 -1 -1 0 1
1 2.81 -1 -1 31.3 33.7 0.15 1
2 1.84 17.4 29.9 47.9 51.5 0.15 1
3 1.36 26.6 45.0 64.8 69.7 0 1
4 1.00 61.1 61.1 88.2 94.8 0 1
5 0.80 80.2 80.2 200 200 0 1
END-MPT
A       B       C       D       E       F       G       H
A - numer kolejny biegu
B - przełożenie przekładni (rozumiane jako stosunek obrotów wejściowych do wyjściowych)
C - prędkość pojazdu dla redukcji biegu, gdy zadane jest 0% mocy lub pojazd hamuje - km/h
D - prędkość pojazdu dla redukcji biegu, gdy zadana jest moc - km/h
E - prędkość pojazdu dla awansowania biegu, gdy zadane jest 0% mocy - km/h
F - prędkość pojazdu dla awansowania biegu, gdy zadane jest 100% mocy - km/h
G - współczynnik ograniczenia mocy na danym biegu (ograniczenie dawki paliwa)
H - informacja, czy jest automatyczna zmiana biegu (0/1)

Przy redukcji biegów skrzynia teraz wybiera jeden z progów prędkości pojazdu:
* B, gdy pojazd nie wytwarza siły pociągowej,
* C, gdy pojazd wytwarza siłę pociągową.

Przy awansowaniu biegów skrzynia dobiera próg przełączania płynnie i liniowo w zakresie od E do F w zależności od zadanego procenta mocy.

Na wybranych biegach istnieje możliwość ograniczenia maksymalnej dawki paliwa, np. dla przedstawionego wpisu maksymalna dawka paliwa na 1. i 2. biegu będzie ograniczona o 0,15 (15%), czyli maksymalna dawka zamiast 1,00 będzie wynosić 0,85. W ten sposób moment obrotowy silnika zostanie również proporcjonalnie obniżony.

Na marginesie, dotychczasowy wpis MotorParamTable zawierał wyłącznie odpowiedniki kolumn A, B, C=D, E=F, H. Wpisanie wartości w kolumnie C równych 0 albo D oraz w kolumnie E równych 0 albo F pozwalają na utrzymanie dotychczasowego zachowania skrzyni biegów. W dalszym ciągu można również używać wpisu MotorParamTable.

Tymczasowo konieczne jest nad wpisem MotorParamTable0: podanie linijki MotorParamTable: z powtórzonymi parametrami sprzęgła.
« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2020, 19:25:14 wysłana przez youBy »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3394 dnia: 09 Lipca 2020, 01:38:29 »
W dzisiejszym biedauaktualnieniu:

- poprawka, drugie podejscie do naprawy obslugi pantografow

(glupio wypuszczac takie cos, ale zostawic zepsute pantografy dopoki nie nazbiera sie wiecej ficzerow jeszcze bardziej glupio ;/

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3395 dnia: 09 Lipca 2020, 20:35:24 »
W dzisiejszym uaktualnieniu rowniez tylko jedna zmiana, ale wieksza :V

- zeby bylo tak jak bylo, przeszczepiona z galazki Milka7 mozliwosc wstawiania obiektow w edytorze scenerii, zgodnie z dokumentacja dostepna w watku https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31581.msg512361.html

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3396 dnia: 10 Lipca 2020, 20:17:16 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- funkcjonalnosc, poszerzona obsluga pliku nodebank.txt
-- zamiast jak dotychczas prezentowac zawartosc danego wpisu node model, prezentowany jest uproszczony opis
-- jako opis traktowany jest tekst umieszczony w danej linijce przed slowem kluczowym node
-- w przypadku braku opisu (linijka rozpoczyna sie od slowa kluczowego node) opis zostanie wygenerowany automatycznie, w postaci nazwa_modelu (tekstura wymienna)
-- jesli linijka nie zawiera slowa kluczowego node jest ona traktowana jako nazwa zwijalnej kategorii. Wpisy napotkane po nazwie kategorii umieszczone zostana w tej kategorii
-- wpisy umieszczone w danej kategorii automatycznie sortowane sa w porzadku alfabetycznym

- funkcjonalnosc, panel Node Bank edytora wzbogacil sie o pole wyszukiwania. Prezentowana lista dostepnych do wstawienia modeli jest dynamicznie ograniczana do wpisow zawierajacych tekst wprowadzony w polu wyszukiwania

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3397 dnia: 11 Lipca 2020, 21:59:56 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- w ramach koncertu zyczen, dzwiek deszczu odtwarzany podczas przebywania w kabinie jest inny niz dzwiek odtwarzany podczas przebywania na zewnatrz. Dzwiek odtwarzany w danym pojezdzie definiowany jest w pliku .mmd w sekcji internaldata: przy uzyciu klucza rainsound: W przypadku braku wpisu domyslnie odtwarzany jest dzwiek z pliku o nazwie rainsound_default

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3398 dnia: 14 Lipca 2020, 18:40:20 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, ai powinna skuteczniej zauwazac i reagowac na pozostawione zezwolenie na otwarcie drzwi

- w ramach koncertu zyczen, by ulatwic zycie wsparciu technicznemu w log.txt zapisywana jest konfiguracja z jaka uruchomiony zostal symulator
« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2020, 23:03:34 wysłana przez tmj »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3399 dnia: 16 Lipca 2020, 21:55:09 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- w ramach koncertu zyczen, czestotliwosc dzwieku sprezarki napedzanej przez silnik pojazdu modyfikowana jest zgodnie z aktualna iloscia obrotow silnika (za wartosc bazowa przyjmowana jest ilosc obrotow przy biegu jalowym)

- w ramach koncertu zyczen na bis, komunikat odjazdu nadawany przez kierownika skladu transmitowany jest przez radio pojazdu, na kanale wyszczegolnionym w rozkladzie jazdy. Odbierane sa rowniez komunikaty dla pobliskich innych pojazdow, dlatego nalezy zwracac uwage czy otrzymany komunikat dotyczy nas, czy moze kogos innego

- lekcje dla ai, prowadzac pojazd ai ustawia sobie kanal radia zgodnie z informacjami w rozkladzie jazdy

- funkcjonalnosc, w parametrach wpisu node model mozna podac parametr angles X Y Z gdzie X, Y i Z to katy o jakie powinien zostac obrocony model

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3400 dnia: 18 Lipca 2020, 16:08:33 »
Exe nie trzyma rozkładu. Odjazd jest podawany przez kierownika z chwilą podania semafora oraz po wejściu ludków. Testowane na całkowo_v2.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3401 dnia: 18 Lipca 2020, 16:52:57 »
"U mnie dziala" ;/

Na ktorym konkretnie wariancie scenariusza, pojezdzie i miejscu zdarzylo sie cos takiego? Ponadto:
Cytuj
Odbierane sa rowniez komunikaty dla pobliskich innych pojazdow, dlatego nalezy zwracac uwage czy otrzymany komunikat dotyczy nas, czy moze kogos innego

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3402 dnia: 18 Lipca 2020, 21:39:18 »
calkowo_v2_osobB_wil_dzien_2 - misja z SU42 z Wisia. W sumie od początku jedziemy lekko po planie, natomiast problem pojawił się od Macierzewa i był aż do samego końca. Sygnał był podawany wraz ze zmianą koloru z RJ, z chwilą zakończenia procesu wsiadania, rozkład przechodził w kolor zielony, a po podaniu odjazdu w biały.

PS. Przy okazji, na podg. Most zmieniamy kanał z 6 na 3. I przez to nie ma odjazdu po radiu z Janiszew Zach. Wcześniej na bank był.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3403 dnia: 18 Lipca 2020, 23:27:35 »
Puscilem AI na tej trasie, ale w Macierzewie i w Orzechowie sygnal do odjazdu kierpoc odgwizdal dopieru po otrzymaniu sygnalu odjazdu. Pozostale przystanki za Macierzewem nie mialy sygalizacji i kierpoc gwizdal po zakonczeniu przeladunku i minieciu godziny odjazdu. Czyli "u mnie dziala" ;/

Exe przynajmniej na ten moment opiera sie tylko na wpisach kanalow w rozkladzie jazdy, bo jest slepe i nie widzi znakow przy torach tak jak uzytkownik. Jesli ktos kiedys oskryptuje wskazniki zeby podawaly komende zmiany kanalu do torow coby je sobie AI mogla wyskanowac i uwzglednic, to tez beda mialy znaczenie.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3404 dnia: 18 Lipca 2020, 23:28:46 »
A dodałeś event zmieniający obowiązujący kanał? Tak by było co wpisać w słupek i sukcesywnie podpinać? Dużo tego nie ma na sceneriach.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3405 dnia: 18 Lipca 2020, 23:34:55 »
    if (NewCommand == "Radio_channel") {
        // wybór kanału radiowego (którego powinien używać AI, ręczny maszynista musi go ustawić sam)
        if (NewValue1 >= 0) {
            // wartości ujemne są zarezerwowane, -1 = nie zmieniać kanału
            iRadioChannel = NewValue1;
            if( iGuardRadio ) {
                // kierownikowi też zmienić
                iGuardRadio = iRadioChannel;
            }
        }
        // NewValue2 może zawierać dodatkowo oczekiwany kod odpowiedzi, np. dla W29 "nawiązać
        // łączność radiową z dyżurnym ruchu odcinkowym"
        return true;
    }

To jest w exe tak od piecdziesieciu lat, a czemu do tej pory nikt tego nie wykorzystal nie wiem :V

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3406 dnia: 20 Lipca 2020, 21:33:36 »
Póki co wstrzymałbym się ze zmianą loga, do póki nie znajdzie się ewidentnie lepsza alternatywa. Nowe, w większej rozdzielczości, może i wygląda lepiej, ale jako ikonka na pasku zadań wygląda fatalnie. Idąc z duchem czasu, odstawiłbym motyw czoła siódemki i postawił na minimalizm. Moim zdaniem niezłą opcją byłoby wycięcie z loga symulatora samego SZ, symbolizującego zarówno nazwę symulatora, jak i przekrój szyny.
Co z tym? Naprawdę teraz ta ikonka wygląda marnie.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3407 dnia: 20 Lipca 2020, 21:39:07 »
Dawno dawno temu, gdy lata zaczynały się jeszcze na 19, plik ico mógł zawierać odrębne obrazki dla różnych rozdzielczości i można było samodzielnie przygotować wersję dla dużej ikony, małej ikony i znaczka na pasku.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3408 dnia: 29 Lipca 2020, 03:27:39 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- lekcje dla ai, ai zwraca baczniejsza uwage na potrzeby dobijajacych sie do wagonow pasazerow

- dobra zmiana, w logu symulacji umieszczany jest rezultat testow trackbusy/trackfree

- w ramach koncertu zyczen, zaimplementowane zostalo odtwarzanie w pojazdach komunikatow dla pasazerow
-- aktywacja odtwarzanych komunikatow odbywa sie poprzez wpisy w pliku .mmd w sekcji sounds, w postaci:
announcements: {
 near_stop: nazwa_pliku // plik dzwiekowy komunikatu informujacego o zblizaniu sie do stacji
 stop: nazwa_pliku // plik dzwiekowy komunikatu odtwarzanego po zatrzymaniu sie na stacji
 next_stop: nazwa_pliku // plik dzwiekowy komunikatu informujacego o nastepnej stacji w rozkladzie
 destination: nazwa_pliku // plik dzwiekowy komunikatu informujacego o stacji docelowej
}
-- dzwieki dla ktorych brakuje wpisow nie sa odtwarzane; po odtworzeniu kazdego komunikatu odgrywany jest dzwiek z nazwa danej stacji. Dzwieki nazw stacji wyszukiwane sa w folderze scenerii oraz sounds/sip/ Nazwy plikow z dzwiekami nazw stacji powinny byc identyczne z nazwa danej stacji w rozkladzie jazdy (z uzyciem znakow _ zamiast spacji) z pominieciem potencjalnej koncowki "po". W przypadku gdy dzwiek z nazwa danej stacji nie zostanie znaleziony komunikat jest pomijany

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3409 dnia: 01 Sierpnia 2020, 05:03:37 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- dobra zmiana, panel F12 w sekcji Engine wyswietla aktualna wartosc "czestotliwosci falownika" uzywanej do wyboru probki skladanego dzwieku inverter:

- w ramach koncertu zyczen, system wizualizacji ladunku w sytuacji gdy pojazd jest prozny wyswietla model ladunku "none" (o ile model taki zostanie zlokalizowany w katalogu pojazdu lub zdefiniowany w grupie loads: pliku .mmd, na standardowych zasadach)

Offline adriankwiat

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3410 dnia: 01 Sierpnia 2020, 12:15:41 »
Podczas sterowania lokomotywą z programatorem świateł (6Dg) gdy idę przerzucić ręcznie rozjazd to światła w lokomotywie też się przełączają - pewnie dlatego, że są sterowane tym samym klawiszem (t/T).

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3411 dnia: 01 Sierpnia 2020, 19:38:09 »
No literek na klawiaturze to nam ździebko brakło. Nie bardzo jest gdzie przesunąć. Rozjazdy można również przełączać kliknięciem na wajchę jakby co.
Mój kanał youtube

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 477
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 141
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3412 dnia: 01 Sierpnia 2020, 19:55:57 »
No ale zamiast T/shift+T mogłoby być U/shift+/U bo w przypadku gdy mamy programator świateł to te klawisze są wolne
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3413 dnia: 02 Sierpnia 2020, 00:17:09 »
Ale wtedy by w lokach bez programatora gasiło. ;)
Mój kanał youtube

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3414 dnia: 02 Sierpnia 2020, 08:01:16 »
Bardziej chodziło o to, że programator mógłby być na U/shift+/U? Chyba, ze są pojazdy które mogą i tak, i tak.
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2020, 08:39:01 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3415 dnia: 02 Sierpnia 2020, 10:56:42 »
Nie mógłby, bo U to górny reflektor. Odeszliśmy od kontekstowych skrótów klawiszowych lata temu.
Mój kanał youtube

Offline adriankwiat

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3416 dnia: 02 Sierpnia 2020, 12:54:06 »
A nie da się zrobić tak, żeby w przypadku stania przy rozjeździe blokowało wysyłanie tych klawiszy do lokomotywy?
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2020, 12:55:27 wysłana przez adriankwiat »

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 477
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 141
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3417 dnia: 02 Sierpnia 2020, 15:06:04 »
Nie mógłby, bo U to górny reflektor. Odeszliśmy od kontekstowych skrótów klawiszowych lata temu.

No ale jeśli jest programator to nie ma przełącznika od reflektora górnego i taki skrót mógłby być.
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3418 dnia: 02 Sierpnia 2020, 15:29:21 »
No to okodź jeden z drugim. Może tmj pull requesta nie odrzuci. Ale powtarzam, że kontekstowe skróty klawiszowe są zarzucone lata temu.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3419 dnia: 02 Sierpnia 2020, 16:26:50 »
Zacznijmy od tego czy nie prosciej jednak kliknac mysza na wajche od zwrotnicy?