Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1359804 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wisniaxv

  • Wiadomości: 50
  • Zamiast elektryki wolę dopalacze i naftę lotniczą
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2910 dnia: 09 Stycznia 2020, 17:41:24 »
Po uruchomieniu najnowszego exe na laptopie nie ma możliwości regulacji wysokości kamery w ezt, działa to tylko w lokomotywach.
Pozdrawiam, życzę miłego dnia i smacznej kawusi
wisniaxv

Menda Społeczna

  • Gość
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2911 dnia: 10 Stycznia 2020, 17:21:44 »
Najnowsze exe, paczka 19.08 - brak textury wody

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2912 dnia: 10 Stycznia 2020, 17:27:54 »
Fusy mi wyszly, w errors.txt jest najprawdopodobniej wymienione czego konkretnie brakuje.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2913 dnia: 10 Stycznia 2020, 17:34:55 »
Jakieś bardzo stare paczki miały mapę animacji falowania w png, których exe tmj nie czyta.
Mój kanał youtube

Menda Społeczna

  • Gość
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2914 dnia: 10 Stycznia 2020, 17:43:02 »
Idzie coś wyssać z repo aby to załatać ?

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1628
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1319
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2915 dnia: 10 Stycznia 2020, 17:47:30 »
textures/fx/waterdudv.tga
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Menda Społeczna

  • Gość
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2916 dnia: 10 Stycznia 2020, 17:54:13 »
Podziękował, zaraz się zassie.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2917 dnia: 11 Stycznia 2020, 15:37:17 »
W przypadku sprzęgnięcia pojazdów przewodem wysokiego napięcia, np. członów ET42, można załączyć przetwornicę bez załączonego WS-a.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2918 dnia: 11 Stycznia 2020, 15:44:25 »
Tak, ale nie wiem czy jest to faktycznie blad -- w przypadku spiecia przewodem WN zasilanie pobierane jest z sasiedniego czlonu za posrednictwem rzeczonego kabla, zamiast z lokalnego obwodu uzaleznionego od WSa.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 444
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2919 dnia: 11 Stycznia 2020, 15:59:29 »
Rzeczony kabel jest jednak połączeniem przed WS. Łączy pantografy w ET42.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2920 dnia: 11 Stycznia 2020, 21:35:20 »
Kolejne błędy dotyczące ET42. W przypadku jazdy na tylnym pantografie, woltomierz silników trakcyjnych wskazuje wartości ujemne. Ponadto, jeżeli zostanie podniesiony któryś z pantografów w trakcie jazdy z poborem prądu (np. rozruch), następuje chwilowy zanik napięcia i wyłączenie WS-a.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2921 dnia: 12 Stycznia 2020, 02:49:54 »
Bo kto to widzial krowe na jednym pantografie ciagnac ;/

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, uruchomienie przetwornicy w pojazdach z napedem wymaga zalaczenia wylacznika szybkiego

- poprawka, wysysanie pradu z sieci zaraz po podniesieniu pantografu powinno byc nieco mniej lapczywe

- poprawka, woltomierz silnikow trakcyjnych powinien bazowac na faktycznie dostepnym napieciu

- poprawka, silnik szaderowy powinien malowac kabine uzywajac wlasciwego oswietlenia

- poprawka, silnik szaderowy maluje szyby prowadzonego pojazdu bez wzgledu na pogode

- dzien dobroci dla inteli, exe maluje submodele pojazdow uzywajac zdefiniowanych w t3d dopuszczalnych odleglosci, bez modyfikacji o mnoznik wizualizowanego dystansu

- dzien dobroci dla wisni laptopow, wszczepione z galazki Milka7 szamynstwo do odczytu biedaklawiatur

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2922 dnia: 12 Stycznia 2020, 09:59:23 »
Zwierzyniec-tlk. Podczas manewrów nie dostajemy tarczy w perony, gdyż SM42 z Bhunami nie wjeżdża do stacji z powodu braku podania sygnału zezwalajacego.
----------------------------------------------
Ponowna próba tej samej misji zakończona powodzeniem, tak więc wszystko jest dobrze. Prawdopodobnie nie odjechałem składem manewrowym wystarczająco daleko od tarczy manewrowej.
« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2020, 03:18:21 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2923 dnia: 13 Stycznia 2020, 15:15:12 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, przesla trakcji podlaczone do wylaczonej podstacji zdychaja kompletnie zamiast tworzyc przeslo Schrödingera

- lekcje dla ai, ai rozroznia tory portalowe od faktycznych koncow torow

Offline MrObwarzanek

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2924 dnia: 13 Stycznia 2020, 17:25:02 »
Maszyna nie ładuje się. Tylko na nowym exe
« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2020, 17:28:38 wysłana przez MrObwarzanek »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2925 dnia: 13 Stycznia 2020, 17:41:58 »
"Tylko na nowym" ale w porownaniu do jakiego? W sensie, ktora wersja ci sie laduje, w odroznieniu od tej?

Przy rozpakowywaniu archiwum, czy wypakowales calosc i nadpisales istniejace pliki, czy wyciagnales tylko samo exe?

edit:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: 20.108.64.0)
Nawiasem mowiac 20.108 to nie jest nowe exe, a wersja z zeszlego tygodnia ;v
« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2020, 17:45:12 wysłana przez tmj »

Offline MrObwarzanek

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2926 dnia: 13 Stycznia 2020, 17:55:01 »
Mój błąd zapomniałem wypakować exe. i próbowałem odpalic


Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2927 dnia: 16 Stycznia 2020, 17:28:20 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- a po co to komu, w sekcji Vehicle panelu f12 dostepny jest przycisk przywracajacy stan normalny pojazdu, jesli rzeczony pojazd jest uszkodzony i/lub wykolejony

- w ramach koncertu zyczen, parametr LocHandleTimeTraxx dziala dla wszystkich typow nastawnika

- w ramach koncertu zyczen na bis, uruchomiona obsluga wyboru pantografow:
-- dodane urzadzenie kabinowe pantselect_sw: pozwalajace na wybor kombinacji pantografow (zaden, tylny, oba, przedni). W odroznieniu od standardowych przyciskow selekcja odbywa sie wzgledem obsadzonej kabiny
-- podnoszenie/opuszczanie wybranych pantografow odbywa sie albo recznie, przy uzyciu przyciskow pantselected_sw: i pantselectedoff_sw: (ktore powinny byc skonfigurowane jako type: push) albo, w przypadku braku rzeczonych przyciskow, automatycznie na podstawie wybranej kombinacji
-- domyslne sterowanie z klawiatury:
pantographselectnext, shift p // aktywacja kolejnej konfiguracji wyboru pantografow
pantographselectprevious, shift o // aktywacja popredniej konfiguracji wyboru pantografow
pantographraiseselected, shift ctrl o // podniesienie wybranych pantografow
pantographlowerselected, ctrl o // opuszczenie wybranych pantografow


Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2928 dnia: 17 Stycznia 2020, 11:46:07 »
Pytanie odnosnie puszczania WS. Wg mnie puszcza za szybko nawet przy obnizeniu napiecia o 300V. O ile mnie pamiec nie myli to trzymal nawet do wartosci 2600V. Moze zrobic jakis ogranicznik do trzymania WS?

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6255
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2175
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2929 dnia: 17 Stycznia 2020, 12:05:08 »
To chyba kwestia parametrów w fiz?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2930 dnia: 17 Stycznia 2020, 12:24:44 »
Zgadza sie, napiecie przy ktorym puszcza WS zdefiniowane jest w pliku .fiz pojazdu jako parameter MinV. Prosze podac w jakim konkretnie pojezdzie mialo miejsce puszczenie WSa przy napieciu 3.2-3.3 kV, bo nie kojarze by ktokolwiek sie na cos takiego skarzyl.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2931 dnia: 17 Stycznia 2020, 13:15:40 »
To jest na EP07-4e-zez. Sprawdzilem ten folder i tam wszystkie loki nie maja wpisu MinV. W 303e maja wpis na MinV-1900. Czyli wystarczy dac wpis do pliku fiz np MinV-1700?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2932 dnia: 17 Stycznia 2020, 13:34:15 »
Jesli lokomotywy 4e nie maja u ciebie wpisu MinV to polecam sciagniecie i ponowna instalacje na czysto symulatora, poniewaz wszystkie 4e w biezacej wersji takie wpisy posiadaja, wiec jesli u ciebie brakuje ich to cos jest ostro nie tak.

Offline miko22

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 619
  • Promocja MaSzyny w terenie
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2933 dnia: 17 Stycznia 2020, 13:55:40 »
MinV-1700?
Dla Ex07 napięcie odpadania zwory przekaźnika zanikowo-napięciowego (wyłączenie WSa) wynosi książkowo 1900V, a przyciągania (możliwość załączenia WSa) 2100V.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2934 dnia: 17 Stycznia 2020, 14:35:58 »
Prosze wejsc do folderu ep07-v1 na repozytorlum. Nawet tam nie ma w pliku fiz wpisu MinV.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2935 dnia: 17 Stycznia 2020, 14:49:40 »
Rzeczywiscie. Ten folder to jakas aberracja ktora ktos powinien wyciagnac za szope i zastrzelic. A przynajmniej ogarnac. Siudemky 4e sa, technicznie rzecz biorac, zlokalizowane w folderze 4e_v1

edit

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- w ramach koncertu zyczen, dodano generowanie dzwieku otwartych zaworow czuwakowych. Wytwarzany dzwiek definiowany jest wpisem emergencybrake: w sekcji sounds: pliku .mmd

- eksperymentalnie, zmieniona metoda tlumienia dzwiekow generowanych w lokalizacjach innych niz aktualnie zajmowana. Zamiast glosnosci modyfikowany jest zasieg dzwiekow; oznacza to ze dzwieki o duzym zasiegu traca na sile mniej niz dzwieki o malym zasiegu, jak rowniez to, ze dzwieki o wystarczajaco malym zasiegu lub polozone dostatecznie daleko moga zostac wytlumione calkowicie
« Ostatnia zmiana: 17 Stycznia 2020, 16:21:44 wysłana przez tmj »

Offline Maszynista_94

  • Wiadomości: 216
  • Z MZK Skierniewice zawsze po drodze...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2936 dnia: 19 Stycznia 2020, 18:54:22 »
Czy tylko mi się wydaje, czy tabor ma sporo gorsze osiągi? Zdecydowanie dłuższe rozruchy, słabe osiągi oraz hamowanie.
Podbijam pytanie.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2937 dnia: 19 Stycznia 2020, 19:00:38 »
Ale gorsze osiagi w porownaniu do czego? Wersji sprzed tygodnia, miesiaca, roku, pieciu lat?

Offline Maszynista_94

  • Wiadomości: 216
  • Z MZK Skierniewice zawsze po drodze...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2938 dnia: 19 Stycznia 2020, 19:14:06 »
Osiągi gorsze od exe GL33 i exe z paczki. Zestaw EP07 i 6 wagonów odczuwa się jak co najmniej 10 wagonów. Ciężko myśleć o prędkości rozkładowej. Hamowanie również mocno się pogorszyło.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2939 dnia: 19 Stycznia 2020, 19:51:42 »
Postawilem na TD sklad 10 wagonow podpietych do flagowej siudemky (laczna waga 545t) i sprawdzilem odleglosci potrzebne do rozpedzenia sie do predkosci maksymalnej i dystans hamowania. Do 80 km/h rozpedzaniem zajelo sie ai, by zapewnic mniej wiecej stabilne operowanie nastawnikiem

wyniki na exe z paczki:
80 km/h po 1300 m
90 km/h po 1750 m
100 km/h po 2480 m
110 km/h po 3450 m
120 km/h po 4700 m
650 m dla hamowania 120->0 uzywajac pozycji Num5

Po wykonaniu tego samego pomiaru na biezacym exe dla tego samego skladu wyniki sa praktycznie identyczne. Innymi slowy, "u mnie dziala" ;/