Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1093825 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1920 dnia: 25 Listopada 2018, 17:54:42 »
W trybie klikalnym exe uaktualnia sobie kalkulacje co znajduje sie w danej chwili pod wskaznikiem myszy, zapewne zastosowana do tego metoda nie bardzo jest w smak twojemu sprzetowi ;/


Wyprobuj jesli mozesz aktualna wersje exe od Milka7, tam odczyt jest robiony nieco inaczej i jest duza szansa, ze nie bedzie powodowal takich zaklocen.

https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/builds/20202751/artifacts (zwykla)
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts (gl33)

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 902
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1921 dnia: 25 Listopada 2018, 19:19:16 »
*PBO do odczytu pozycji kursora jest używany tylko w gl33, w legacy jest po staremu.

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1922 dnia: 25 Listopada 2018, 21:09:40 »
Mam wrażenie, że jadąc wzdłuż lasu czy innych ciemnych drzew i krzewów wyglądają jak czarne dziury, w których widać jakiś trochę inny obraz jakby odbijający się w lustrze. Czy to tylko jakieś moje wrażenie, czy jest coś na rzeczy?
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1923 dnia: 25 Listopada 2018, 21:11:51 »
Mój kanał youtube

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1924 dnia: 25 Listopada 2018, 21:13:40 »
Na exe 181114 nie działają poprawnie eventy z condition trackfree - exe traktuje podaną nazwę toru jako nazwę memcella i sypie błędem.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1925 dnia: 25 Listopada 2018, 21:38:47 »
Na exe 181114 nie działają poprawnie eventy z condition trackfree - exe traktuje podaną nazwę toru jako nazwę memcella i sypie błędem.
Czy te eventy rzeczywiscie nie dzialaja poprawnie, czy tylko daja komunikat o braku memcella (bo niepotrzebnie go szukaja oprocz wyszukiwania wskazanych torow)? Bo to jest roznica :>

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1926 dnia: 25 Listopada 2018, 22:18:27 »
Tak, w paczce jest skopana normalmapa drzewa.
No tak, teraz z drzewami jest OK.
Zauważyłem jeszcze, że włączając prawy reflektor w kabinie robi się widniej, jakbym włączał oświetlenie kabiny. Też coś trzeba podmienić czy to w exe siedzi błąd?
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Online JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 486
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1421
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1927 dnia: 26 Listopada 2018, 01:06:33 »
Na exe 181114 nie działają poprawnie eventy z condition trackfree - exe traktuje podaną nazwę toru jako nazwę memcella i sypie błędem.
Czy te eventy rzeczywiscie nie dzialaja poprawnie, czy tylko daja komunikat o braku memcella (bo niepotrzebnie go szukaja oprocz wyszukiwania wskazanych torow)? Bo to jest roznica :>

U mnie wszystko działa, zapisuje tylko w logu brak memcella o danej nazwie, ale tak to nie zauważyłem jakiegoś nieprawidłowego działania.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline centarail

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1928 dnia: 28 Listopada 2018, 18:02:05 »
Milion dni testów i w super maszynie po zastosowaniu nowego .exe taki bubel wyszedł.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1929 dnia: 28 Listopada 2018, 18:05:45 »
Milion dni testów i w super maszynie po zastosowaniu nowego .exe taki bubel wyszedł.

https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg499426.html#msg499426

Cytuj
ze wzgledu na wymienione zmiany zachodzi potrzeba dostosowania istniejacych lowpoly pod nowy standard (podzial na sekcje, ustawienie selfillum, umieszczenie submodeli mechanikow w odpowiednich sekcjach, by oddzialywalo na nich oswietlenie kabin) Dla pojazdow z paczki 18.10 zmodyfikowane lowpoly dostepna sa tutaj:

http://eu07.pl/userfiles/24014/priv-eu07_181112_lowpolyfix.rar


Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1930 dnia: 28 Listopada 2018, 21:00:38 »
W dzisiejszym uaktualnieniu pare drobiazgow uzbieranych w miedzyczasie, bo szkoda kisic:

- poprawka, komunikaty bledow przy wczytywaniu eventow multiple powinny byc wyswietlane/ukrywane w odpowiednich okolicznosciach

- poprawka, obsluga dzwieku nie powinna drastycznie glupiec przy dluzszych pauzach na wczytywanie danych

- dobra zmiana, AI zalacza baterie w wagonach skladu w momencie objecia kontroli zamiast dopiero po dojezdzie do pierwszej stacji

- funkcjonalnosc, dzwiek zapinania/rozpinania sprzegow jest teraz generowany rowniez dla pozostalych skladow oraz w sytuacji laczenia sie automatycznych sprzegow

Offline centarail

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1931 dnia: 29 Listopada 2018, 13:09:02 »
Kolejny bubel - czemu nie można wejść do innego pojazdu po podejściu do niego i wciśnięciu F5? Zmiana klawiszologii?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1932 dnia: 29 Listopada 2018, 13:21:24 »
Zasady przejmowania kontroli innych pojazdow nie zmienily sie -- przejac mozna te pojazdy, ktore juz maja obsade AI (nie da sie wsiasc np do wagonu ktory zostal wstawiony na scenerie z wpisem obslugi "nobody") Przejecie moze nastapic tylko jesli pojazd stoi lub porusza sie z minimalna predkoscia, chyba ze aktywny jest tryb debug.

Offline miloszko

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1933 dnia: 01 Grudnia 2018, 12:59:26 »
A mam takie pytanie, mianowicie gdzie mam pokroić lowpoly?(Lokalizacja)
« Ostatnia zmiana: 01 Grudnia 2018, 13:05:19 wysłana przez miloszko »

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 497
  • MZK Koszalin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 372
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1934 dnia: 01 Grudnia 2018, 13:16:58 »
Dynamic/pkp/ np 181_v1 i tam wrzucasz pliki low-poly. Mam nadzieję, że o to chodzi.
« Ostatnia zmiana: 01 Grudnia 2018, 13:20:30 wysłana przez koszalinianin »
Lubię MANy. Ale Scanie też okej.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1935 dnia: 01 Grudnia 2018, 13:28:01 »
Plik modelu wnętrza może być w dowolnej lokalizacji. Odczytaj sobie odniesienie w pliku mmd, do którego odnosi się trainset i wpis dla startera.
Mój kanał youtube

Offline zaopatrzony

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1936 dnia: 04 Grudnia 2018, 18:49:00 »
Da się jakoś wywalić to zielone przyciemnienie? Proszę również o dodanie przycisku " _ " który umożliwiał by zminimalizowanie tego okienka widocznego na załączonym obrazku dzięki czemu np: robienie screenów nie będzie utrudnione.
Pamiętaj!!! Nadzieja umiera ostatnia!!! :)

                                                 Filip W.

Offline skorakora

  • Wiadomości: 68
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1937 dnia: 04 Grudnia 2018, 22:34:41 »
ja bym był jednak za usunięciem tego bajeru, bo nie raz zatrzymywałem sobie symulację i latałem kamerą po mapie
albo ew. ustawić pod innym przyciskiem to stare zatrzymanie symulacji
« Ostatnia zmiana: 04 Grudnia 2018, 22:36:02 wysłana przez skorakora »

Offline Maszynista_94

  • Wiadomości: 216
  • Z MZK Skierniewice zawsze po drodze...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1938 dnia: 04 Grudnia 2018, 22:54:42 »
Po wyjściu z symulatora poprzez alt+tab i po powrocie do symulacji, zanika część dźwięków, bądź są mocno cichsze, aniżeli przed wyjściem. Mam tu na myśli m. in. runningnoise. Tak samo jak poprzednicy także pozbyłbym się tego zielonego ekranu przy pauzie.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1939 dnia: 04 Grudnia 2018, 22:57:22 »
Przyciemnienie i blokada obslugi jest dla standardowych uzytkownikow zeby sobie krzywdy nie zrobili. Latanie po scenerii i stary tryb pauzy funkcjonuja przy aktywnym trybie debug.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1940 dnia: 04 Grudnia 2018, 23:09:53 »
Efektem ubocznym debuga jest kolor sieci.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1941 dnia: 04 Grudnia 2018, 23:34:40 »
Mhm; podswietlenie sieci dostanie ewentualnie swoj wlasny przelacznik (carmel przygotowal na to poprawke) ale przez klejenie kibli nie bylo kiedy exe robic.

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1942 dnia: 04 Grudnia 2018, 23:38:03 »
Efektem ubocznym debuga jest kolor sieci.
... i pionowe linie od Słońca i Księżyca.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1943 dnia: 08 Grudnia 2018, 06:08:06 »
Ma najnowszym exe manometr zbiornika głównego w lokomotywie ET21 nie wskazuje zmian ciśnienia. Sprawdźcie proszę czy macie podobnie.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1944 dnia: 08 Grudnia 2018, 12:47:44 »
Pewnie defekt tego, że wskazówka manometru pantografów w maszynowni ma taką samą nazwę. Wrzucam poprawkę. Pobrać i nadpisać wylistowane pliki. Pamiętać o wywaleniu e3d maszynowni.
https://wiki.eu07.pl/websvn/revision.php?repname=pctga&path=%2Fdynamic%2Fpkp%2Fet21_v2%2F&isdir=1&rev=3262&peg=3262
Mój kanał youtube

Offline skorakora

  • Wiadomości: 68
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1945 dnia: 08 Grudnia 2018, 23:13:14 »
Jak uruchomić komunikację UART ? dodałem wpis ustawiłem port COM4 i mi crashuje exe

Offline brytan13

  • Wiadomości: 49
  • Zawsze jest dobrze, tak musi być.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1946 dnia: 11 Grudnia 2018, 03:37:34 »
Pewnie defekt tego, że wskazówka manometru pantografów w maszynowni ma taką samą nazwę. Wrzucam poprawkę. Pobrać i nadpisać wylistowane pliki. Pamiętać o wywaleniu e3d maszynowni.
https://wiki.eu07.pl/websvn/revision.php?repname=pctga&path=%2Fdynamic%2Fpkp%2Fet21_v2%2F&isdir=1&rev=3262&peg=3262
Z łaski swojej STELE, wyjaśnij jak to się pobiera.
Pozdrawiam,
                   Piotr1szy Nerwowy:):).

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1947 dnia: 11 Grudnia 2018, 04:08:32 »
Logujesz się, wybierasz plik i wciskasz download znajdujący się nad zawartością pliku.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1948 dnia: 15 Grudnia 2018, 09:31:18 »
Po pasażerach wewnątrz wagonow pada snieg lub deszcz w zaleznosci od rodzaju opadow.
https://youtu.be/YmbvldMF50Y 2:02 > 2:17
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2018, 09:34:40 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline joey

  • Deweloper
  • Wiadomości: 420
  • the Invisible Man
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 207
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1949 dnia: 15 Grudnia 2018, 13:03:39 »
Na exe 181128 oraz tym z paczki 1812 w trybie "nieklikanlym" nie dziala sterowanie kamera za pomoca przyciskow myszy (skierowanie kamery do przodu, zoom, ustawienie kamery w miejscu domyslnym itd.), jesli wlaczany jest "pomocnik" F1.