Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1093204 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 902
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1500 dnia: 16 Lipca 2018, 18:13:13 »
No to teraz nie używasz alsoft, prawdopodobnie usunąłeś openal32.dll z katalogu symulatora?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1501 dnia: 16 Lipca 2018, 18:17:32 »
Audio Renderer: SB X-Fi Audio [D000] OpenAL Version: 1.1
Mhm, to nie jest Soft tylko jakas natywna implementacja do SoundBlastera. Podejrzewam ze tam limit obslugiwanych zrodel jest mniejszy bo sa oparte o hardware zamiast kalkulacji w programie.

Offline TomekG

  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1502 dnia: 16 Lipca 2018, 18:32:57 »
Tak, usunąłem openal32.dll według porady, pytając się czy to nie zaszkodzi w jakiś sposób i ściągnąłem soft z podanego linku(temat z pomocy, być może nie zrobiłem czegoś co powinienem). 

Niemniej mam nadzieję, że zbliżamy się do rozwiązania w takim razie. ;)
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2018, 19:47:31 wysłana przez TOMEK-MK »
Pozdrawiam

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 902
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1503 dnia: 16 Lipca 2018, 19:39:26 »
to ja już może się nie będę odzywać :<
w temacie w pomocy oidp jest napisane 'sprawdzić w kolejności:' i są to rady na ogólne marudzenie że dźwięk popsuty i kiedyś było lepiej (tak, na pewno na poprzedniej sklejce było lepiej....).
zacząć należy od sprawdzenia ustawień w systemie, później sprawdzić w konfiguratorze alsoft-config który jest konfiguratorem do dołączonej biblioteki openal32.dll.
ostatecznie jak nie pomaga to sprawdzić implementację openal ze sterownika (ale do niego to ustawienia w syfie producenta, nie alsoft). oczywiście że mogą być skutki uboczne bo na alsoft wszystko ładnie działa i jest testowane, no ale jak nie pasuje..
pewnie byście chcieli żeby wrócić do starej sklejki na directsound? XD

Offline TomekG

  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1504 dnia: 16 Lipca 2018, 20:04:09 »
Ale że mi coś nie pasuje i że ja bym coś chciał? Ja chciałbym, żeby prawidłowo działał mi fajny dźwięk z 18-tki, nic więcej. Napisałbym złośliwie, że nie obchodzi mnie jak, ale napiszę prawdę, czyli że się nie znam i dlatego się pytam... Ale ok, już nie będę(ponad 10 lat się o nic nie pytałem, może uda się przez następne). Może teraz z tego wszystkiego co zostało uda mi się samemu znaleźć rozwiązanie(chociaż pytanie np., czy ta kolejność w ogóle cokolwiek zmieni w tym co piszę). Może rzeczywiście za bardzo się ucieszyłem, że jest tak proste rozwiązanie i skupiłem na odpowiedzi shinkadamo. Jak nie to będę żył z tym co się dzieje lub jeździł na 17, do której niekoniecznie chcę wracać, nie wiem jak tam inni...

P.S . Dopiero później zauważyłem, że to Ty dawałeś tę poradę.
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2018, 20:11:23 wysłana przez TOMEK-MK »
Pozdrawiam

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1505 dnia: 16 Lipca 2018, 20:10:19 »
Wypakuj sobie z zipa z binarkami dla swojej wersji systemu tą dllkę ponownie do katalogu symka. Odpal to narzędzie konfiguracyjne i ustaw tam jak trzeba. Skoro sprzętowy nie daje rady, to trzeba nakłonić softa do działania.
Mój kanał youtube

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 902
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1506 dnia: 16 Lipca 2018, 20:13:24 »
To nie było do ciebie personalnie, przepraszam jeśli tak to odebrałeś.
Mam tylko trochę dość tego dźwiękowego marudzenia, i jeszcze pisania że wcześniej było lepiej (nie było).

Offline TomekG

  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1507 dnia: 16 Lipca 2018, 20:30:33 »
No, tak się czułem kopnięty za wszystkich, tylko nie za siebie. ;) Nie marudzę, że coś mi się nie podoba, prędzej marudziłbym coś odwrotnego. ;) No nie było lepiej(chociaż przez tyle lat się nim cieszyłem, więc nie dam powiedzieć, że był zły ;) ). Tak jak pisałem, akurat jeśli chodzi o ten typ zabawy z dźwiękami, to nie znam się, dlatego nie wiem jaki jest powód, ale Maszyna 18 brzmi sporo lepiej(tak z tego co słychać, bez odniesienia się do rzeczywistości, bo niestety nie mam takiej możliwości, a filmy, to nie to samo). Może kwestia samych dźwięków, chociażby mijane składy właśnie, ale też i takie drobniejsze rzeczy jak mruganie czuwaka, dźwięk nie jest też taki... płaski, tak to nazwę(bardziej selektywny). No ale nieważne, ważne, żeby mi działało. ;)

Ten plik OpenAL32 mam cały czas na pulpicie, nie usuwałem go z kompa. Już go sam miałem wrzucać z powrotem i kombinować, ale czekałem co ci z większą wiedzą na to.

Jedyne co jeszcze sam zauważyłem, to że dźwięk ogólny w ini jest ustawiony na 1.5, dla mojego problemu, to nie ma znaczenia, ale czy w ogóle nie ma? Czasami niektóre programy mają z tym problem, a na pewno zwiększa to szumy itp. Jeśli to oczywiście oznacza dla Symulatora 150%(bawię się czasami  z dźwiękami i wiem, że taka wartość często jest jeszcze ok, zależnie jeszcze od jakości dźwięku). Piszę to bo dosyć długo męczyłem się z dźwiękami z OMSI, aż w końcu doszedłem do tego, że trzeba przesunąć suwak w ustawieniach(a co się nakombinowałem...) MSTS też miał z tym problem(niektórzy ustawiali to w plikach sound modelu, co kończyło się tzw. pierdzeniem ;) ) W Maszynie też mi coś szumiało za bardzo i zmieniłem sobie na 1.
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2018, 20:38:24 wysłana przez TOMEK-MK »
Pozdrawiam

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1508 dnia: 16 Lipca 2018, 21:25:57 »
Podbita glosnosc to taka troche pozostalosc z okresu przejsciowego. Nie stoi nic na przeszkodzie by ja zredukowac do 1.25 albo nawet 1.0

Offline TomekG

  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1509 dnia: 17 Lipca 2018, 00:13:15 »
Wypakuj sobie z zipa z binarkami dla swojej wersji systemu tą dllkę ponownie do katalogu symka. Odpal to narzędzie konfiguracyjne i ustaw tam jak trzeba. Skoro sprzętowy nie daje rady, to trzeba nakłonić softa do działania.

Jak robię tak, to w logu mam coś takiego:

Audio Renderer: OpenAL Soft OpenAL Version: 1.1

Czy to tak ma być, czy ja mam odinstalować tego OpenAl którego już mam w systemie? Z tego co można przeczytać w readame,  zainstalowanie wersji redystrybucyjnej jest zalecane(?), czyli nie jest problemem. Tylko przypomnę, że teraz( a także bez dotykania softa) problemem jest jak pisał też kolega  shinkadamo  (i więcej osób w komentarzach do wersji 18) "Od wydania wersji "18", borykam się z problemem generowanego dźwięku w kabinie maszynisty. Bardzo cicho jest im bliżej kąta patrzenia idealnie na prosto. Kiedy odwrócę się do tyłu, słyszę dźwięki rozruchu itd. Czy da się to jakoś poprawić w tej wersji, czy jestem skazany na starsze wydanie?"

Dla tych, którzy nie mieli tego nieszczęścia by zobaczyć jak to wygląda, a raczej jak to słychać:
https://youtu.be/UqApHVHkkvM


Po wyrzuceniu samego pliku openal32.dll z katalogu symulatora problem niby ustępuje

https://youtu.be/545ECAoRxug

(chociaż ja już w końcu nie wiem jak powinny brzmieć te dźwięki ich poszczególna głośność itd, ale to pomijam już, może ktoś to stwierdzić z pomocą powyższego filmiku...), ale na exe dołączonym do 18.06 pojawia się to o czym pisał i co prezentował kolega  Joachimowicz. Natomiast co się dzieje na exe z tego tematu(także oczywiście po usunięciu openal32.dll)  pisałem oczywiście ja. Zresztą ja na wersji 18.06, to nawet nie jechałem dłużej bez wyrzucania tego pliku, tylko sprawdziłem jadąc chwilę, że jest ten sam problem co we wcześniejszych wersjach 18. Co bym miał zmienić w ustawieniach softa nie wiem... Tym bardziej, że niby wszystko jest tak jak ma być w zasadzie. Może trzeba pogrzebać rzeczywiście w tym sprzętowym, tylko pytanie gdzie. No i tak jak pisałem, to jest jedyny problem, reszta rzeczy dźwiękowo na kompie jest ok, a przynajmniej ja nie zauważyłem żadnego innego problemu.

Tak szczerze, to teraz siadając do tego po raz kolejny i próbując to jeszcze raz opisać poczułem, że ja wysiadam... Nawet już zamknąłem forum, ale otworzyłem jeszcze raz i wręcz zmusiłem się do napisania tego. Mam nadzieję, że do jutra mi przejdzie, bo już się zaczynam zakręcać w tym. ;) Mam też nadzieję, że nie wyczerpuję cierpliwości innych. ;)

Ale żeby się dobić, to jeszcze przejadę się z tymi za cichymi dźwiękami chwilę i sprawdzę, czy tam też się coś blokuje.

P.S. No i dojechałem do pierwszego towarowego i nie blokuje się raczej, czyli raczej też tak jak we wcześniejszych wersjach 18. Pytanie jak to połączyć w całość...
« Ostatnia zmiana: 17 Lipca 2018, 03:42:25 wysłana przez TOMEK-MK »
Pozdrawiam

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1510 dnia: 17 Lipca 2018, 10:21:29 »
Mocno chaotycznie to napisałeś i już nie wiem w czym jest problem. Drugi film to na moje ucho prawidłowy efekt przy głośnikach stereo. Zabrzmię jak konsultant z infolinii, ale 90% problemów to złe ustawienie konfiguracji głośników rzeczywistość-windows-openAL. Pierwszy film wyraźnie próbuje słać coś na tylne kanały, których nie ma.
Mój kanał youtube

Offline TomekG

  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1511 dnia: 17 Lipca 2018, 14:08:33 »
W największym uproszczeniu. Pierwszy film - tak brzmi u mnie Maszyna 18 wgrana na komputer, nic nie ruszane( to samo jeśli próbuję softa, nie usuwam pliku, a w ini pojawia się Audio Renderer: OpenAL Soft OpenAL Version: 1.1). I ten problem akurat ma więcej osób.
Drugi film - tak brzmi Maszyna z usuniętym openal32.dll i na tym najnowszym exe z tego tematu. Czyli niby ok, gdyby nie te znikające dźwięki. Na razie ten problem mam chyba tylko ja. ;)
Jest jeszcze wersja trzecia, czyli Maszyna wgrana, usunięty openal32.dll, ale exe nie zmieniane i efekty jak na filmikach Joachimowicza.

W żadnym przypadku nie zmieniane nic w konfiguracji głośników. Coś tam próbuję robić nadal, ale na razie bez efektów. Widać, że są dwie drogi, albo kombinować z Maszyną wgraną na czysto, albo po usunięciu pliku. No nic, no nie ma się co rozpisywać, będę czekał aż ktoś może też będzie miał taki problem, rozwiąże i podzieli się rozwiązaniem itp i sam coś jeszcze będę próbował. No i w końcu jest prawie dobrze(jak mówi filmik nr 2) ;).
Pozdrawiam

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1512 dnia: 19 Lipca 2018, 02:30:42 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- lekcje dla ai, przy zjezdzaniu ze wzniesien ai powinna zachowywac sie nieco bardziej odpowiedzialnie

- funkcjonalnosc, rozszerzona wersja panelu F1 wyswietla rowniez nachylenie toru po ktorym porusza sie pojazd

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1513 dnia: 19 Lipca 2018, 15:08:58 »
W kiblowatych nie da się wyluzować składu z klawiatury. Tylko myszką się da.
« Ostatnia zmiana: 19 Lipca 2018, 15:13:49 wysłana przez Maciej »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1514 dnia: 19 Lipca 2018, 16:43:28 »
W kiblowatych nie da się wyluzować składu z klawiatury. Tylko myszką się da.
Technicznie rzecz biorac z klawiatury mozna bylo zrobic to nadal, przy pomocy Num9. Ale krzak faktycznie byl ;d

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, hamulec kiblowatych ponownie obsluguje komende luzowanie

- poprawka, dzieki interwencji futrzastego specjalisty AI prawidlowo uzywa hamulca pomocniczego w traksowatych
« Ostatnia zmiana: 19 Lipca 2018, 18:49:52 wysłana przez tmj »

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1515 dnia: 22 Lipca 2018, 22:12:45 »
Przejechałem się dziś SP42 na najnowszym exe i wrażenia pozytywne. Jedyne czego chcę się czepić to procedury uruchamiania.

-Pompa oleju (elektryczna, wstępnego olejenia), jak już było wspomniane, powinna mieć hebelek impulsowy. Jej wyłączenie możliwe jest przyciskiem STOP.
-Nie powinno też być konieczności uruchamiania elektrycznej pompy paliwa. Zasilanie silnika SM42 w paliwo jest grawitacyjne z górnego zbiornika (wskaźniki paliwa w kabinie). Pompa elektryczna służy natomiast tylko do napełniania górnego zbiornika paliwem ze zbiornika dolnego, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia zapasu. Oczywiście może ciągle pracować, wtedy nadmiar paliwa spływa do zbiornika dolnego.
-Już kiedyś narzekałem również, że bocznikowanie powinno być możliwe tylko na 6 i 7 pozycji nastawnika oraz gdy prąd na czwartym silniku spadnie poniżej 180A (tu można by zakodzić przekaźnik bocznikowania)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1516 dnia: 22 Lipca 2018, 23:05:03 »
Juz chyba pisalem gdzies, ale zbiornika paliwa na ten moment w symulatorze nie ma w ogole, nie mowiac o dwoch, dlatego tez nie ma tego typu luksusow.

Z przelacznikami impulsowymi jest problem o tyle, ze albo definicja typu powinna dostepna w paru miejscach, albo trzeba by w ogole wywrocic wszystko do gory nogami. Jedna opcja jest brzydka, a druga to :effort:

O ograniczeniach bocznikowania mozna pomyslec, ale co sie w takim razie dzieje gdy przy pozycji 6/7 zostaje zalaczony bocznik, po czym nastawnik jest przestawiany na kolejne/poprzednie pozycje?

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1517 dnia: 22 Lipca 2018, 23:18:24 »
Juz chyba pisalem gdzies, ale zbiornika paliwa na ten moment w symulatorze nie ma w ogole, nie mowiac o dwoch, dlatego tez nie ma tego typu luksusow.
Dlatego też postuluję tylko o brak konieczności załączania pompy w SM42 do startu silnika.

O ograniczeniach bocznikowania mozna pomyslec, ale co sie w takim razie dzieje gdy przy pozycji 6/7 zostaje zalaczony bocznik, po czym nastawnik jest przestawiany na kolejne/poprzednie pozycje?
Osłabione wzbudzenie pozostaje :) Tu chodzi tylko o kwestię kiedy można je załączyć. Bocznikowanie w SM42 ma dwa uzależnienia. Pierwsze to możliwość włączenia go właśnie na 6 lub 7 pozycji nastawnika jazdy. Drugie uzależnienie to przekaźnik bocznikowania. Bocznikowanie można załączyć wówczas, gdy przekaźnik ten nie jest wzbudzony. A wzbudza się on, gdy prąd na 4 silniku przekroczy 272,5A, odwzbudza się zaś przy 180A (z tego wzięła się prędkość 33km/h zaznaczona na haslerze, wtedy warunki te powinny być spełnione).  Gdy mamy już załączone bocznikowanie, a przekaźnik się wzbudzi (wskutek wzrostu prądu) to automatycznie wyłączy bocznikowanie. Ręczne wyłączenie bocznikowania nastąpi poprzez przestawienie nastawnika jazdy na 0.

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1518 dnia: 22 Lipca 2018, 23:25:25 »
(z tego wzięła się prędkość 33km/h zaznaczona na haslerze, wtedy warunki te powinny być spełnione).
Tylko taka drobna uwaga - te 33km/h nie są bezpośrednim warunkiem, tzn. proszę w kodzie nie uwzględniać spełnienia warunków od prędkości, bo i w rzeczywistości w Haslerze nie ma żadnego styku na tą prędkość i są sytuacje, w których bocznikowanie może być załączone przy niższej prędkości (odpowiedź autora na komentarz pod filmem):

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1519 dnia: 22 Lipca 2018, 23:28:46 »
@Miko22, dlatego też nie pisałem o prędkości a podałem dwa faktyczne uzależnienia, czyli zestyki NG i PB. Prędkość to efekt wynikowy.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1520 dnia: 22 Lipca 2018, 23:30:32 »
Pierwsze to możliwość włączenia go właśnie na 6 lub 7 pozycji nastawnika jazdy.
Jeszcze tylko jedno glupie pytanie, czy te pozycje 6/7 to pozycje ktore sa w symulatorze opisane jako 6/7 czy moze jakies inne? Jesli inne, to konkretnie ktore? Bo ja mam do tej pory koszmary po probie ustalenia ktora pozycja jest ktora przy SU45/46 ;/

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1521 dnia: 22 Lipca 2018, 23:41:56 »
To dokładnie te same :) Styki G13-G14, może się kiedyś przyda pod obwody LD. Miałem już jakieś przygotowane.

Offline Hani7

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1522 dnia: 29 Lipca 2018, 19:51:51 »
Obecnie w SM42 nie ma żadnego uzależnienia co do załączenia boczniaka. Załącza się w każdej pozycji przy prędkości >0

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1523 dnia: 29 Lipca 2018, 19:57:40 »
Bocznik indukcyjny zalaczał się po osiagnieciu przez pojazd 35 km/h. Chodzi Tobie o to że obecnie można go wlaczac wczesniej?
« Ostatnia zmiana: 29 Lipca 2018, 20:05:59 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Hani7

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1524 dnia: 29 Lipca 2018, 20:12:25 »
ET22- załączanie WS z pulpitu następuje po przestawieniu hebelka w póz „zał” oraz naciśnięcie przycisku. Załączenie sygnalizuje lampka. Wyłączenie WS z pulpitu następuje po przestawieniu hebelka w pozycje „wył”. W symku zaimplementowane jest to w ten sposób że przy załączeniu wciska się przycisk. A przy rozłączania hebelek przeskakuje w pozycje „zał” i wraca z powrotem i WS zanika. Może warto to zmienić jeśli ma być realistycznie?

Offline Hani7

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1525 dnia: 29 Lipca 2018, 20:41:49 »
SM42 obecnie można załączyć wcześniej w symku. Tak jak pisałem wyżej

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1526 dnia: 03 Sierpnia 2018, 17:29:49 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- w ramach koncertu zyczen, pozycje nastawnika mozna zmieniac rowniec krecac kolkiem myszy; krecenie z wcisnietym Shift odpowiada uzyciu kombinacji tego klawisza z +/- na klawiaturze numerycznej.

- dobra zmiana, "pod maska" exe zostalo czesciowo rozdzielone na odrebne moduly/tryby pracy, dlatego glownym celem tej wersji jest sprawdzenie czy cos sie przy okazji nie posypalo. Uwaga: jednym z efektow ubocznych jest wylaczenie obslugi pojazdow w trybie edytora; dzieki temu docelowo tryb edycji bedzie mogl miec wlasne skroty klawiszowe dla swoich funkcji.
« Ostatnia zmiana: 03 Sierpnia 2018, 18:10:04 wysłana przez tmj »

Offline vikinq

  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1527 dnia: 03 Sierpnia 2018, 17:35:02 »
Nie idzie uruchomić żadnego scenariusza.  logu na końcu "No gamepad detected"
« Ostatnia zmiana: 03 Sierpnia 2018, 17:38:06 wysłana przez vikinq »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1528 dnia: 03 Sierpnia 2018, 18:11:24 »
Jesli mozesz pobierz jeszcze raz i zobacz teraz, nie powinien juz popelniac samobojstwa z tesknoty za gamepadem ;v

Offline vikinq

  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1529 dnia: 03 Sierpnia 2018, 18:24:33 »
Teraz uruchamia się normalnie :P