Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1092737 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1968
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3740
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #720 dnia: 30 Grudnia 2017, 16:04:35 »
Przy uruchomieniu dźwięki np. przełączników czy nastawnika są słyszane gdzieś z punktu za plecami i są ciche. Po przejściu do maszynowni a następnie z powrotem do kabiny wszystko wraca do normy.



Chodzi tylko o dźwięki, obrazem się nie przejmujcie.

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #721 dnia: 30 Grudnia 2017, 16:09:45 »
Film niedostępny.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #722 dnia: 30 Grudnia 2017, 17:03:08 »
No niestety, cos tam sie jutubom nie spodobalo i nie odtwarza ;/
Czy ten blad wystepuje w jakims konkretnym modelu? U siebie go nie obserwuje.

edit
planowalem wiecej ale kino czeka, wiec na razie starczy ;d

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, poziom glosnosci dzwieku podkucia powinien byc normalizowany tylko tyle razy, ile trzeba

- poprawka/funkcjonalnosc, lampka przetwornicy i-converter: jest teraz zalaczana gdy przetwornica jest zalaczona. Do obslugi efektu odwrotnego, tzn. lampki palacej sie gdy przetwornica nie jest zalaczona dostepna jest teraz nowa lampka, i-converteroff:

- funkcjonalnosc, dostepna jest nowa lampka, i-mainbreakeroff: ktora zapala sie, gdy wylacznik szybki nie jest zamkniety

(nowe lampki pozwalaja na implementacje/poprawke obecnych kabin EZT bez szamanstwa w stylu zamiany submodeli _on i _off co mialo efekt uboczny lampek swiecacych sie przy niezalaczonej baterii)
« Ostatnia zmiana: 30 Grudnia 2017, 19:22:53 wysłana przez tmj »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #723 dnia: 30 Grudnia 2017, 20:31:18 »
Trzeba w takim razie przetestować ET42. Tam sa odwrotne lampki stosowane.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #724 dnia: 31 Grudnia 2017, 02:14:21 »
Co do ET42 to nie jestem pewien, czy tam ogolnie nie wymaga korekty, bo zdefiniowany jest i-converter: ale model do ktorego jest podpiety nazywa sie nadm_przetw co sugeruje ze ta kontrolka sygnalizuje wywalenie nadmiarowego przetwornicy, a od tego jest i-conv_ovld: (chyba, ze to submodel jest niepoprawnie nazwany)

A, i jeszcze czy te lampki nie powinny byc niebieskie? bo tutaj: http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=13670.0;attach=16633;image na takie wygladaja, a w symulatorowej kabinie sa czerwone...
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2017, 02:17:14 wysłana przez tmj »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #725 dnia: 31 Grudnia 2017, 07:06:06 »
Coś jest nie tak z tym exe.
Nie działa oświetlenie z klawiszy I, U, Y.
Nie mogę odpalić lokomotyw spalinowych, a jeśli je odpalę z automatu, to w ogóle nie słychać pracy silnika.
Ba. Nawet syreny nie słychać.
Ale zaraz, zaraz. Chyba MR6 coś zawalił, bo ten problem tylko w testowanej 272 występuje.
Co do braku możliwości załączenia oświetlenia, to występuje na pewno przy przełączniku pakietowym EP09.
Na klasycznych Haslerach jest równierz fatalne podświetlenie. Nie widać wskazań.
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2017, 09:10:47 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #726 dnia: 31 Grudnia 2017, 10:43:40 »
Pakietowe programatory obsługuje się klawiszem "T" od kiedy są obsługiwalne myszą.
Mój kanał youtube

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #727 dnia: 31 Grudnia 2017, 10:58:29 »
OK dzięki. W takim razie do poprawy tylko podświetlenie dla EP09. Zgłosiłem w testach.
Dźwięk w ST43-272 to prawdopodobnie błędnie zdefiniowane mmd.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #728 dnia: 31 Grudnia 2017, 14:03:20 »
Tmj roznie szkla stosowano. Jak pisalem o niej dyplomowke to na materiale foto jednej kabiny sa jak u nas a z kolei jak krecilem film w bydzi to na filmie w kabinie sa czerwone tylko od ws i nadmiarowy. Ham reczny i poslizg zawsze biale mat.

Na ET42 jest cos nie tak z lampkami od przetwornic. Już poprawiłem mmd. Nie zaimplementowales dla członu B bo nie działa. Musisz zaimplementować owe nowe lampki także dla członu B. EP05 także stosuje zapalona lampke dla WS pierwszej i drugiej lok z czego w jeździe pojedynczej lampka od ws lok2 swieci jako stan niezalaczony. REaguje dopiero po spięciu ukrotnienia i ma stany on i off dla każdego polozenia ws lok 1 i 2. ET40 tez ma lampke od ws w stanie niezalaczonym jako zapalona.

i-converterboff: nadm_przetw_b < nie obslugiwana.

Sprawdzam na szybko.

Na ET40 jest ok. Nie trza zmieniac.
Na EP05 jest ok. Po wcześniejszej latce wydanej w teście.

A wiec tylko na ET42 nie działa lampka przetwornicy B zapalona w stanie off. Sprawdzilem na 2 rodzajach możliwych wpisow.

i-converteroffb: nadm_przetw_b
i-converterboff: nadm_przetw_b
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2017, 17:13:07 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #729 dnia: 31 Grudnia 2017, 16:16:49 »
Coś chyba jest nie tak z reagowaniem przez AI na sygnały na semaforach przy dwóch lokach na froncie. Drugi raz mam sytuację, że podawany jest AI sygnał zezwalający na wyjazd, ale skład nadal stoi mimo tego, że "dostrzega" semafor (jest wpisany w tabelce lokomotywy prowadzącej jako V>0). W obu przypadkach na czele składu były dwie lokomotywy - raz 2xST44, drugi raz EU07+SM42. W obu przypadkach drugi lok jest z obsadą "nobody". Dorzucam przykładowy screen tabelki skanowania.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #730 dnia: 31 Grudnia 2017, 16:23:12 »
Hmm no dziwnie ze nie rusza, bo AI ma Vd=100 czyli jechac jak najbardziej chce. Zobacze czy uda sie to na TD zaobserwowac.
edit
jedna uwaga, z tego co widze ten sklad nie jest ukrotniony, druga lokomotywa jest przypieta tak jak zwykly wagon towarowy. W zwiazku z tym AI nie jest w stanie jej odpalic i obsluzyc. Na slepo nie wiem czy to robi roznice, ale czy moglbys sprawdzic, czy problem wystepuje tez przy skladzie ukrotnionym?

edit2
aa ok, juz wiem o co chodzi. Posrednio wlasnie o ten brak ukrotnienia -- exe sprawdza teraz zanim ruszy czy pojazdy w skladzie z silnikiem diesla pracuja na przynajmniej 80% jalowych obrotow (zeby nie probowac odjazdu zaraz po starcie silnika) Nie przyszlo mi do glowy ze ktos bedzie ciagal w skladzie diesla nieuruchomionego, w ktorym silnik obrotow jalowych ze wzgledow oczywistych nie osiagnie ;d

(bedzie poprawione w nastepnym uaktualnieniu)
edit3
dobra, w rzeczonym uaktualnieniu:

- poprawka, AI nie powinna uwzgledniac odjazdu od stanu nieuruchomionych pojazdow z napedem diesla w skladzie

- funkcjonalnosc, obslugiwane sa dodatkowe kontrolki w kabinie pojazdu:
i-converterboff: (odpowiednik i-converteroff: w czlonie B)
i-mainbreakerboff: (odpowiednik i-mainbreakeroff: w czlonie B)
i-compressoroff: (przeciwienstwo i-compressor: lampka jest aktywna gdy sprezarka w pojezdzie nie pracuje)
i-compressorboff: (odpowiednik i-compressoroff: w czlonie B)
i-brakingoff: (przeciwienstwo i-braking: lampka jest aktywna gdy cisnienie hamulca pojazdu jest ponizej 10 kPa)
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2017, 20:35:59 wysłana przez tmj »

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #731 dnia: 01 Stycznia 2018, 03:25:42 »
Z troszkę innej beczki: da się oddziaływać na submodel zawarty w modelu zewnętrznym lokomotywy siedząc w jej kabinie? Czy z tej pozycji można sterować tylko elementami zawartymi w modelu kabiny?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #732 dnia: 01 Stycznia 2018, 09:27:41 »
Np. pantografy i drzwi to modele zewnetrzne; czyli da sie ;>

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #733 dnia: 01 Stycznia 2018, 11:27:01 »
Znaczy bardziej chodzi mi o klikanie mysza w celu otwarcia na przykład. Sorki źle sprecyzowałem😉 na przykład w kabinie nie ma wymodelowanych drzwi tylko jest dziura a bryła jest zawarta w modelu zewnętrznym. Czy kliknięciem na nie siedząc w kabinie dało by się je otworzyć?

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #734 dnia: 01 Stycznia 2018, 12:00:32 »
Coś jest strasznie nakręcone na odpalaniu lokomotywy spalinowej.

Ignition odpala bez załączenia baterii, pod M. Ale jeżeli nie dam X, to on sobie tylko odtworzy dźwięk odpalania i cisza. Jak dam X i nie zgram z M, to silnik mi zaczyna działać choć jeszcze odpala się dźwięk odpalania.

Jeżeli mam ignition z internaldata i soundbegin w engine, mam podwójny dźwięk uruchamiania silnika (logiczne), z czego ten drugi pali z opóźnieniem.

Po wszystkich testach najlepiej wychodzi jeżeli nie mam ignition w internaldata , a mam soundbegin w engine, tylko czemu soundbegin uruchamiany jest z opóźnieniem kilku sekund?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #735 dnia: 01 Stycznia 2018, 12:04:14 »
W fiz jest opóźnienie zapłonu. Trzeba było go zgrać z długością dźwięku ignition. Może teraz zaczęło mieć to dodatkowe znaczenie dla spal-ele.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #736 dnia: 01 Stycznia 2018, 12:23:23 »
Znaczy bardziej chodzi mi o klikanie mysza w celu otwarcia na przykład. Sorki źle sprecyzowałem😉 na przykład w kabinie nie ma wymodelowanych drzwi tylko jest dziura a bryła jest zawarta w modelu zewnętrznym. Czy kliknięciem na nie siedząc w kabinie dało by się je otworzyć?
Aa w ten sposob to bezposrednio raczej nie. Natomiast teoretycznie mozna wykombinowac tutaj cos w rodzaju np klamki (albo calej wewnetrznej strony) drzwi wymodelowanej jako czesc kabiny, i skonfigurowanej jako "przelacznik" otwierania drzwi. Wowczas klikniecie na ten element spowodowaloby otwarcie drzwi "zewnetrznych" jak i animacje elementu aktywujacego.

Z tym, ze trzeba wziac pod uwage ze nie ma na razie czegos takiego jak obsluga indywidualnych drzwi w pojezdzie. W najlepszym wypadku mozna otworzyc wszystkie drzwi po danej strony w pojezdzie / zespole / skladzie.

Coś jest strasznie nakręcone na odpalaniu lokomotywy spalinowej.

Ignition odpala bez załączenia baterii, pod M. Ale jeżeli nie dam X, to on sobie tylko odtworzy dźwięk odpalania i cisza. Jak dam X i nie zgram z M, to silnik mi zaczyna działać choć jeszcze odpala się dźwięk odpalania.

Jeżeli mam ignition z internaldata i soundbegin w engine, mam podwójny dźwięk uruchamiania silnika (logiczne), z czego ten drugi pali z opóźnieniem.

Po wszystkich testach najlepiej wychodzi jeżeli nie mam ignition w internaldata , a mam soundbegin w engine, tylko czemu soundbegin uruchamiany jest z opóźnieniem kilku sekund?
Na ile moge powiedziec porownujac ze starymi wersjami odpalanie diesla bez zalaczonej baterii dzialalo "od zawsze".

Dla prawidlowego efektu dzwiekowego lepiej chyba miec dzwiek uruchamiania pod ignition, zas dzwiek pracy silnika zdefiniowac bez soundbegin, np tak:

sounds:
engine: { amplitudefactor: 1.25 amplitudeoffset: 0.75 range: 350 soundend: sm42-stopsilnika.wav sound475: sm42-volsilnka.wav pitch475: 1 sound1000: sm42-volsilnka.wav pitch1000: 1.2 }
endsounds

internaldata:
ignition: { soundmain: sm42-startsilnika.wav range: 350 }
W takiej konfiguracji dzwiek zaplonu zostanie odegrany natychmiast po rozpoczeciu uruchamiania, a po wejsciu silnika na obroty jalowe zacznie byc odtwarzany normalny dzwiek jego pracy (do tego czasu dzwiek zaplonu powinien sie zakonczyc)

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #737 dnia: 01 Stycznia 2018, 13:26:04 »
Dla prawidlowego efektu dzwiekowego lepiej chyba miec dzwiek uruchamiania pod ignition, zas dzwiek pracy silnika zdefiniowac bez soundbegin, np tak:

sounds:
engine: { amplitudefactor: 1.25 amplitudeoffset: 0.75 range: 350 soundend: sm42-stopsilnika.wav sound475: sm42-volsilnka.wav pitch475: 1 sound1000: sm42-volsilnka.wav pitch1000: 1.2 }
endsounds

internaldata:
ignition: { soundmain: sm42-startsilnika.wav range: 350 }
No i ok, takie dane mam wprowadzone (wiadomo, inne pliki wav)

Cytuj
W takiej konfiguracji dzwiek zaplonu zostanie odegrany natychmiast po rozpoczeciu uruchamiania, a po wejsciu silnika na obroty jalowe zacznie byc odtwarzany normalny dzwiek jego pracy (do tego czasu dzwiek zaplonu powinien sie zakonczyc)
No to jak pisałem. Ignition działa bez załączenia baterii. A jak zrobię jak być powinno, tj bateria, zapłon i silnik, silnik zaczyna działać zanim dźwięk zapłonu się zakończy (tutaj Stele wspominał coś o jakimś opóźnieniu. Ma to wpływ? Gdzie to się ustawia?).

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #738 dnia: 01 Stycznia 2018, 13:34:21 »
Chodzi mi o wartość IniCDelay.
Na paczkowych spal-ele dźwięk zapłonu czy coś brzmiącego jak on odtwarza się przy wciskaniu WSa, gdy silnik jest nadal pod przetwornicą, załączany osobno. Wcześniej było to nieme, najwyżej dźwięk grzyba było słychać.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #739 dnia: 01 Stycznia 2018, 13:41:48 »
No to jak pisałem. Ignition działa bez załączenia baterii. A jak zrobię jak być powinno, tj bateria, zapłon i silnik, silnik zaczyna działać zanim dźwięk zapłonu się zakończy
Zobacz czy nie masz czasem ciagle wpisu dzwieku silnika pod converter: i jesli tak, usun go.
Jesli ten wpis wystepuje to w takiej sytuacji faktycznie zacznie odtwarzac "silnik" po uruchomieniu przetwornicy, bo ma zdefiniowane ze przetwornica powinna wydawac taki dzwiek, wiec go wydaje.

(dodatkowo, jesli dzwiek zaplonu jest sporo dluzszy niz czas, jaki zajmuje silnikowi wejscie na obroty jalowe to owszem, 'normalny' dzwiek silnika pojawi sie, zanim dzwiek zaplonu sie zakonczy. W takiej sytuacji nalezy raczej dopasowac dlugosc dzwieku zaplonu w edytorze audio)
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2018, 13:52:57 wysłana przez tmj »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #740 dnia: 01 Stycznia 2018, 13:54:49 »
Chodzi mi o wartość IniCDelay.
Na paczkowych spal-ele dźwięk zapłonu czy coś brzmiącego jak on odtwarza się przy wciskaniu WSa, gdy silnik jest nadal pod przetwornicą, załączany osobno. Wcześniej było to nieme, najwyżej dźwięk grzyba było słychać.
To będzie coś innego. Tutaj mam wartość 0.5. 0.5 sekundy? Opóźnienie jest około 6-7 sekund.

Zobacz czy nie masz czasem ciagle wpisu dzwieku silnika pod converter: i jesli tak, usun go.
Jesli ten wpis wystepuje to w takiej sytuacji faktycznie zacznie odtwarzac "silnik" po uruchomieniu przetwornicy, bo ma zdefiniowane ze przetwornica powinna wydawac taki dzwiek, wiec go wydaje.
Converter usunąłem wcześniej, jak pisałeś w instrukcji razem z wersją exe.

Plik 6d.mmd dorzucam poniżej.

Cytuj
(dodatkowo, jesli dzwiek zaplonu jest sporo dluzszy niz czas, jaki zajmuje silnikowi wejscie na obroty jalowe to owszem, 'normalny' dzwiek silnika pojawi sie, zanim dzwiek zaplonu sie zakonczy. W takiej sytuacji nalezy raczej dopasowac dlugosc dzwieku zaplonu w edytorze audio)
A nie można w drugą stronę, żeby obroty wchodziły np. w 10 sekundzie od uruchomienia zapłonu? Tam jeszcze na początku chodzi pompa paliwa, dopiero potem zapłon.
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2018, 13:57:23 wysłana przez mareczek »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #741 dnia: 01 Stycznia 2018, 14:07:21 »
A nie można w drugą stronę, żeby obroty wchodziły np. w 10 sekundzie od uruchomienia zapłonu? Tam jeszcze na początku chodzi pompa paliwa, dopiero potem zapłon.
W druga strone nalezaloby zmodyfikowac predkosci z jaka silnik diesla wchodzi na obroty i z nich schodzi, a do tego trzeba fachowca ktory sie na tym zna. Na ten moment chyba duzo latwiej bedzie znalezc odpowiednio krotkie nagranie dzwieku rozruchu na jutubach ;>

(dzwiek pompy paliwa raczej nalezaloby sobie odpuscic jako czesc zaplonu, i zaczekac dopoki nie bedzie faktycznej pompy paliwa w symulacji; w miedzyczasie mozna go podpiac pod "udawana" pompe paliwa czyli przetwornice, jesli dobrze pamietam)
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2018, 14:09:24 wysłana przez tmj »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #742 dnia: 01 Stycznia 2018, 14:12:44 »
OK. To w takim razie wolę soundbegin w engine bez ignition :D

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #743 dnia: 01 Stycznia 2018, 14:18:58 »
W takiej sytuacji dzwiek rozruchu odtwarzany jest dopiero po tym jak silnik faktycznie wystartuje wiec jesli tam jest dodatkowo wszyty dzwiek pompy paliwa przed rozruchem itp to rowniez jest chyba raczej bez sensu (bo dzwiek nie jest zgrany ze wskazaniem przyrzadow) ale to juz twoj wybor.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #744 dnia: 01 Stycznia 2018, 14:42:09 »
Tzn. chcąc zachować owy dźwięk pompy paliwa w dźwięku rozruchu, to jedyne rozwiązanie na tą chwilę, jak zrozumiałem. A przyszłościowo, będzie można wszystko powydzielać do osobnych elementów.

PS. No i jeszcze prędkość wchodzenia silnika na obroty w czasie pracy. Fajnie by było wyciągnąć taki parametr dla taboru ;)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #745 dnia: 01 Stycznia 2018, 14:51:23 »
No mozesz jeszcze wyciac dzwiek pompy paliwa i dac go pod przetwornice, ktora rzeczona pompe paliwa udaje, pod soundbegin: Wtedy rozruch wygladalby mniej wiecej
- bateria
- X (odgrywany jest dzwiek pompy. odczekac az sie skonczy i...
- M (odgrywany jest rozruch. po wejsciu na obroty zaczyna 'grac' wlasciwy dzwiek silnika'
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2018, 15:07:01 wysłana przez tmj »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #746 dnia: 02 Stycznia 2018, 23:42:08 »
Pobrałem drugą rewizję l053_poranek. Ustawiczny wysyp na ładowaniu en57-2000. Pliki pojazdu nieedytowane względem repo.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #747 dnia: 03 Stycznia 2018, 00:03:21 »
Cytuj
Failed to load 3d model "dynamic\pkp\en57-2000_v1\6bbii.t3d"

Plik .mmd czlonu B ma odwolanie do nieistniejacego w folderze modelu
models: 6bbii.t3d
zamiast 6bb.t3d

Wersja paczkowa jest w porzadku, wiec musialo sie to wsliznac przy okazji ktorejs pozniejszej edycji.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #748 dnia: 03 Stycznia 2018, 11:56:38 »
Teraz na na laptopie nie można już ani łączyć, ani rozłączyć składu. Przycisk delete też nie reaguje. Muszę się częściowo posługiwać autopilotem.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #749 dnia: 03 Stycznia 2018, 16:41:34 »
No u mnie wysypu nie mam ale mam literowke w 6bb mmd kibelka 2000 i po jej usunieciu okazuje się ze nastawnik zamiast krecic się to wylatuje w kosmos. U was tez tak jest w kabinie b?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015