Autor Wątek:  Jak wyimportować model do blendera  (Przeczytany 3458 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek009

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Jak wyimportować model do blendera
« dnia: 06 Czerwca 2017, 08:06:28 »
Ktoś mi powie jak wyimportować model np eu07 do blendera jako model?
(Tak, nadal chodzi o modele do gmoda)
Aron sam nie wie w jakiej lokalizacji znajdują się te modele, ktoś pomoże?
Model razem z teksturami oczywiście, bo widziałem że niektórzy ich nie mają.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Jak wyimportować model do blendera
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Czerwca 2017, 08:15:11 »
Ale z jakiego programu?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5372
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1698
Odp: Jak wyimportować model do blendera
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Czerwca 2017, 08:18:54 »
Nie ma ogólnodostępnego programu do importu poza Rainstedem, który niszczy pliki przy okazji eksportu do *.3ds. Chyba łatwiej będzie coś samodzielnie zrobić.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1951
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Jak wyimportować model do blendera
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Czerwca 2017, 08:48:00 »
Poza tym musisz mieć zgode na uzycie takiego modelu, a nie kompletna samowolka.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Krzysiek009

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Jak wyimportować model do blendera
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Czerwca 2017, 14:16:17 »
Nie ma ogólnodostępnego programu do importu poza Rainstedem, który niszczy pliki przy okazji eksportu do *.3ds. Chyba łatwiej będzie coś samodzielnie zrobić.
Co masz na myśli pisząc "Chyba łatwiej będzie coś samodzielnie zrobić"? Jak coś nie ja importuje modele itd ale mój kolega aron który robi addony do gmoda.

Offline Krzysiek009

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Jak wyimportować model do blendera
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Czerwca 2017, 14:18:57 »
Poza tym musisz mieć zgode na uzycie takiego modelu, a nie kompletna samowolka.
Wiem, myślisz że nie domyśliłem się że ktoś mógłby sobie nie życzyć udostępnienia takiego modelu w garry`s modzie?

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Jak wyimportować model do blendera
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Czerwca 2017, 14:50:25 »
Nie istnieje importer do blendera. Możesz takowy napisać albo użyć rainstedowego t3d>3ds zmodeler 3ds>3ds blender 3ds>blend. Ilość uszkodzeń na tym etapie będzie tak znaczna, że łatwiej wymodelujesz nową lokomotywę, niż doprowadzisz to do ładu.
Mój kanał youtube