Autor Wątek:  Błędy w teksturze SN61  (Przeczytany 20118 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2474
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1090
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #30 dnia: 13 Czerwca 2017, 12:25:19 »
Z tego co pamiętam to Bartek chyba sam go modelował. Potwierdzone, to model Bartka.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #31 dnia: 13 Czerwca 2017, 12:46:22 »
Ze screenów widać, że Bartek ma prawie skończone i wygląda to bardzo dobrze. Wstawi do testów i będzie. Adoptowanie z Trainza potrwa pewnie dłużej, o jakości nie będę się wypowiadał. Raz że nie znam choćby jednego modelu, a dwa i tak będzie zawsze lepiej, niż to byle co w paczce.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2474
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1090
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #32 dnia: 13 Czerwca 2017, 12:50:20 »
Najpierw chociaż pobierz jakiś dodatek z Trainza w obecnych standardzie a później pisz. SN61 Wujka 082 trzyma najwyższy możliwy standard. To, że nie ma ultra HD 4k tekstur, to nie oznacza, że model z automatu jest skreślony. Model ma się prezentować wizualnie i ma być jak najbardziej zoptymalizowany, a temu modelu Ganza od Wujka niczego nie brakuje. Powiem może tak, nie jeden model z Trainza jest lepiej technicznie zrobiony teksturowo w mniejszej rozdzielczości niż maszynowe tekstury Ultra HD 4k. Gdzie wszystkie kropki i detale są wyraziste, ale ogólnie wizualnie to nie gra ze sobą a optymalizacji już nie wspominam.
« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2017, 12:52:06 wysłana przez Patryk Farana »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #33 dnia: 13 Czerwca 2017, 14:48:38 »
Nie przyszło Ci do głowy, że nie mam Trainza i nie pobiorę tego? A cała Twoja wypowiedź powinna być uzgodniona z Bartkiem, że jego model, to w takim razie lipa i nie ma powodu aby to skończył. Nie życzę Tobie takich sytuacji. Przenieść model z Trainza trzeba było już dawno skoro taki dobry, a my guzik warty mamy. Pomyśl też czasem, że nie każdy ma takie wymagania jak Twoje. Nie widzę chętnego do przeniesienia Ganza, za to widzę że kończy go Bartek. No chyba, że Twoja wypowiedź jest deklaracją, "przeniosę Ganza do Maszyny, podoba się Wam?"

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #34 dnia: 13 Czerwca 2017, 17:48:32 »
Pudło robiłem sam, kabina to wersja @adamast.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #35 dnia: 14 Czerwca 2017, 21:54:24 »
Przeniesienie modelu z trainz do symka posiadając go w formacie 3DS jest o wiele przyjemniejsze niż przenieść go z gmaxa.
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2017, 21:58:13 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 262
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #36 dnia: 15 Czerwca 2017, 00:42:52 »
Co do fizyki - to mam wrażenie, że Ganz wstawiony do składu jako wagon zachowuje się jakby był zostawiony na biegu i hamuje silnikiem.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #37 dnia: 15 Czerwca 2017, 08:22:37 »
Pokaż wpis składu, to się dowiemy, czy nie ukrotniłeś.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Dróżnik Wiór

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 256
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 474
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #38 dnia: 17 Czerwca 2017, 20:12:48 »
Rzeźbię to co prawda na własny użytek, z kiepskich zdjęć z internetu, ale mam problem, którego nie pokonałem. Wszystkie tekstury SN61 dostępne w symulatorze nie mają numeru znajdującego się przy przednich szybach. Nie dziwię się, poskładanie tego by się zgrało jest ciężkie. Lepiej pewnie dać za wygraną, mi się to składa jak na zdjęciu w załączeniu. Wszystkie się jakoś słożyły poza jednym rogiem pojazdu. Ma ktoś jakiś pomysł? Jeśli pomysłem będzie usunąć te numery to pewnie tak zrobię..

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #39 dnia: 17 Czerwca 2017, 20:14:21 »
Ogólnie powstaje nowy model sn61 i naprawde mocno odradzam tworzenie czegokolwiek na to coś, bo nie jest to ani przyjemne ani efekt nie jest tez dobry.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Dróżnik Wiór

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 256
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 474
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #40 dnia: 17 Czerwca 2017, 21:57:38 »
Fakt, do przyjemnych ta praca nie należała, choć to akurat tworzyłem do pojeżdżenia dla siebie bez większych zamiarów. Po prostu lubię SN61 i bardzo odczuwam brak tego pojazdu, to mnie zachęciło do przerobienia tego co jest. Straciłem na to dużo czasu, a efekt nie spełnia za specjalnie. Co najwyżej posłuży jaki doświadczenie. Chciałoby się już mieć ten nowy model. Najprościej będzie więc dla siebie może usunąć ten numer sprawiający tyle problemów i wozić się tym do czasu pojawienia się nowego ganza.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #41 dnia: 17 Czerwca 2017, 21:59:49 »
Z tego co widziałem to tam bedzie identyczna wręcz tekstura co ty masz.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #42 dnia: 17 Czerwca 2017, 23:01:41 »
Wstrzymaj się z tym, nie ma sensu na tego strupa robić tekstur. O ile nie miałem czasu na kontynuowanie projektu obecnie prace idą w dość szybkim tempie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline DjSon231

  • Wiadomości: 153
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #43 dnia: 21 Października 2017, 22:47:59 »
Odkopuję. Są nowe błędy w wydanym przez @szoguna SN61 (183):
1 - Pomiędzy kabiną a przedsionkiem.
2 - W przedsionku przed kabiną (swoją drogą, nie wydaje się jakiś mały?). Dodatkowo to okno jest jakieś takie przesunięte...
3 - Trochę wygieło pulpit w lowpoly.
4 - Nie usunięte pozostałości.


Przekroczona waga załączników.
Matek123

//Poprawione.
« Ostatnia zmiana: 21 Października 2017, 23:03:34 wysłana przez DjSon231 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #44 dnia: 21 Października 2017, 22:56:55 »
Gdzie byles, jak byl w tescie? Ten model przelezal ciut czasu i trzeba bylo wydac. Beda dalsze poprawki. Pomysl tez, jakim Ganzem jezdziles do tej pory.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #45 dnia: 21 Października 2017, 22:58:47 »
Problem w tym że był on w teście dla rangowych w beta...
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #46 dnia: 21 Października 2017, 23:01:12 »
Pierwszego nie widać jak się nie wejdzie w ścianę.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #47 dnia: 21 Października 2017, 23:03:48 »
Racja, testy byly w beta. Nie zwrocilem na to uwagi z przyzwyczajenia. Biorac pod uwage jak wygladal poprzedni model, uwazam ze niedorobki obecnego, to pikus. Jest bardzo dobry punkt startowy do dalszych poprawek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #48 dnia: 21 Października 2017, 23:06:24 »
Spokojnie to co w/w to pierdółki i da się to bez problemu poprawić. Cieszcie się nowym ganzem, bo prawie 4 lata przeleżał. Nie raz męczyliśmy szoguniastego by udostępnił nam go do skończenia, ale wolał to zrobić sam i wcale się temu nie dziwię. No i się doczekaliśmy, więc zamiast się czepiać zaiste cieszmy się, że w końcu ujrzał on światło dzienne.
« Ostatnia zmiana: 21 Października 2017, 23:10:03 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #49 dnia: 22 Października 2017, 08:43:29 »
No i lowpoly nie jest po to żeby je oglądać od środka... Więc w sumie nie ma co poprawiać.
« Ostatnia zmiana: 22 Października 2017, 08:47:39 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 262
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #50 dnia: 24 Października 2017, 00:27:18 »
Drzwi się zamykają za szybko. Jakby ktoś zarobił w trabę tymi drzwiami to by chyba ze 20 metrów przeleciał.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #51 dnia: 24 Października 2017, 00:29:18 »
Nagraj dluzszy dzwiek. Animacja musi byc spasowana do dzwieku. Widzisz jaka mam krzepe? ;)
Mój kanał youtube

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 262
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #52 dnia: 24 Października 2017, 02:18:16 »
A jest szansa na wersję z czystymi szybami?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #53 dnia: 24 Października 2017, 09:02:22 »
... Jakby ktoś zarobił w trabę tymi drzwiami to by chyba ze 20 metrów przeleciał.
Slon nie zmiesci sie do Ganza, gdyby nawet sie tam znalazl, to jak dostanie w trabe nic sie nie stanie. Zbyt duza roznica masy drzwi i slonia na kozysc tego ostatniego.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #54 dnia: 24 Października 2017, 17:12:04 »
A jest szansa na wersję z czystymi szybami?
Z czystymi szybami by wyglądał jakby nie miał wcale.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 262
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #55 dnia: 24 Października 2017, 22:40:29 »
Ja bym jednak chciał.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #56 dnia: 24 Października 2017, 22:58:55 »
Podobno chciec to moc.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Błędy w teksturze SN61
« Odpowiedź #57 dnia: 24 Października 2017, 23:04:18 »
Ja bym jednak chciał.
Ja też bym dużo chciał. Jest ogólnodostępne repozytorium i możesz pobrać teksturę tga i edytować.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.