Zdaje się, że nie bardzo się zrozumieliśmy. Chodziło mi o zastosowanie praktycznego w trakcie hamowania upuszczenia 1 bar zamiast dotychczasowej pozycji hamowania pełnego (pod 5-ką w c➕➕). Hamowanie pełne uzupełniające w prakryce nie jest często stosowane, dlatego zaproponowałem jego podmianę pod klawiszem 8 (chyba 2-ka w c➕➕).
Moja propozycja dla nastaw FV4a to:
ctrl -5 - odcięcie.
. - napełnianie uderzeniowe.
4 - jazda.
2 - 4,6 bar w pgh.
5 - 4 bar w pgh.
8 - 3,5 bar w pgh.
0 - hamowanie nagłe.
Oczywiście nie ma problemu aby przypisać klawisze jak się komu podoba. Bardziej mi chodzi o zachowanie pozycji stałych.
Bardzo ważne jest również pozostawienie pozycji ,,odcięcia". Dotychczasowe szczegółowe próby hamulca w scenariuszach w ogóle je pomijają, co wg mnie prowadzi do wprowadzania tzw. ,,złych nawyków".