"calkowo_v2_zdawczyb_paszw" w pełni przejezdny, z tym że mam dwie uwagi:
dopisałbym do opisu scenariusza jak mają wyglądać manewry w Paszkach wielkich, czyli - po zgodzie na manewry, wyjeżdżamy za semafor "B" za przejazd, zmieniamy zwrotnicę ręczną i otwieramy wykolejnicę, po zgodzie na manewry, podpinamy się pod skład, po otrzymaniu kolejnego komunikatu wyjeżdżamy składem za przejazd, znowu przestawiamy ręczną zwrotnicę i zamykamy wykolejnicę, po otrzymaniu kolejnego komunikatu wypychamy skład na tor obok pod semafor "E", odłączamy się, podjeżdżamy pod semafor "C", po otrzymaniu komunikatu, manewrujemy za przejazd, po otrzymaniu kolejnego komunikatu, robimy oblot składu za semafor "D" (należy podjechać pod sam semafor, jeśli nie dostaniemy od razu zgody na wyjazd za zwrotnicę), wyjeżdżamy za zwrotnicę, po otrzymaniu komunikatu podłączamy się pod skład i po otrzymaniu rozkładu wciskamy shift+1.
Ponadto, w Górkach szlabany się nie zamykają.