Autor Wątek:  [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania  (Przeczytany 63655 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 524
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #210 dnia: 06 Lipca 2024, 17:05:08 »
Co jest nie tak u mnie? Ściągnięta paczka 24.06, wszystko na czysto i podczas ładowania scenerii zatrzymuje się zawsze w tym samym miejscu i stoi. To samo dzieje się na scenerii Glinojeck, a inne wczytują się normalnie.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2112
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #211 dnia: 06 Lipca 2024, 17:07:36 »
Długo czekałeś? Nawet na moim sprzęcie Glinojeck się odpalił.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 500
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1488
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #212 dnia: 06 Lipca 2024, 17:13:43 »
Jakby to ująć, w tym momencie powinien wczytywać się teren, niemniej jednak w paczce jest dołączony plik .sbt więc teren się nie ładuje, ale Maszyna i tak musi przebrnąć przez te pliki z terenem, bo dla paczkowego EXE one się niczym nie wyróżniają i nie ma pojęcia, że może je z czystym sumieniem zignorować. Przy braku pliku .sbt czas ładowania będzie porównywalny, z tym że wtedy w logu będą pojawiać się nowe wpisy i nie będzie to wyglądać jakby program się zawiesił. Problem definitywnie rozwiązuje EXE dołączone do zależności, niestety nie u wszystkich ono działa i wymaga nadpisania paczkowych shaderów.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 524
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #213 dnia: 06 Lipca 2024, 17:45:27 »
Dobra, przebrnął i się w końcu załadował. Trochę musiałem poczekać.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6321
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 352
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #214 dnia: 06 Lipca 2024, 17:46:06 »
Jaka jest korzyść z plików SBT, jeśli gigabajty terenu w SCM i tak muszą być przemielone parserem? Gdy robiłem teren w E3D, to raz i dobrze przygotowany E3D z terenem mógł być używany w wielu scenariuszach i wczytywało się to od razu do docelowych struktur bez potrzeby parsowania. Teraz na LK61+LK144 jest 18 scenariuszy, to się tworzy 18 plików SBT ze zbliżoną zawartością, do tego drugie tyle może powstać ze znakiem $ na początku nazwy pliku. I jeszcze jest problem, bo jak się coś poprawi, to trzeba usuwać SBT, inaczej poprawka nie będzie widoczna. Może mnie ktoś naprowadzić na jakiś sens w tym?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 500
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1488
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #215 dnia: 06 Lipca 2024, 19:01:52 »
Niestety nie mam porównania do terenu E3D bo z tego co widziałem ta funkcja w nowych EXEkach jest wyłączona. Na pewno dużą zaletą byłby wielokrotny użytek takiego terenu na różnych scenariuszach i możliwość dołączania paru takich plików do jednego scenariusza, ale czy czas wczytywania byłby porównywalny do tego z SBT? (5GB SBT odpowiada ~12GB SCM, SBT z poprawką w EXE ładuje się mniej niż minutę, SCM przy korzystnych warunkach co najmniej godzinę). Niemniej na paczkowym EXE plik SBT nie ma najmniejszego sensu.
Dobrowolne wsparcie: Tipply