Autor Wątek:  [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania  (Przeczytany 2211 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 348
  • Spec od budowy scenerii
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 983
[HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 23 Listopada 2022, 22:22:28 »
W związku z niepewną przyszłością naszych projektów, spowodowaną ostatnimi perturbacjami (w zasadzie o tym co nas drażni, można przeczytać w oświadczeniu @Celuś (https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34215.msg562088.html#msg562088)), udostępniamy Wam do dyspozycji "rozgrzebaną" scenerię - Bieszczady '00.  W niedalekiej przyszłości pojawi się także L61 i Cegielnia. Przed nami jeszcze dużo pracy, więc chcieliśmy ten czas oczekiwania trochę skrócić, a przy okazji zabezpieczyć Was przed nagłym anulowaniem prac.

Na szlaku do Łupkowa możemy już podziwiać otoczenie bliskie dokończenia, jednak nie w stanie finalnym. Reszta scenerii w większości składa się z gołego terenu i automatycznie wstawionych budynków. Potencjalne osoby chętne do dekorowania prosimy o w miarę wierne odwzorowanie okolic torów w oparciu o filmy cab/rearview oraz mapy. Pozostało bardzo dużo do zrobienia, a jedna czy dwie osoby z ograniczonym czasem nie dają rady.

Ważne - nie jest to faza testów, więc prosimy nie pisać wiadomości na temat błędów, a raczej na temat własnych odczuć i "cobymożna zrobić lepiej". Jesteśmy w pełni świadomi wszystkich błędów - brakujących tekstur, latających trawek, braku czy lewitujących dróg lub torów zanikających w terenie.
Sceneria na ten moment NIE POSIADA zaprogramowanych scenariuszy. Rozjazdami i semaforami sterujemy sami poprzez mapę. Zaleca się rozstawienie składów w magazynie według własnych preferencji. W Starterze możemy wybierać z kilku różnych miejsc ustawienia początkowego składu, głównie na linii 107.
Ostrzeżenie - sceneria BARDZO wymagająca sprzętowo. Czas ładowania, zwłaszcza przy pierwszym uruchomieniu, jest bardzo długi i wymaga zmiany pory roku na wiosnę lub ustawienia skalowania tekstur na 512. Po pierwszym załadowaniu można wrócić do dowolnej pory roku lub przywrócenia skalowania do poprzedniej wartości. - Nie dotyczy, w paczce zawarty został plik .sbt, po jego usunięciu należy zastosować powyższą metodę. Aktualizacje będą pojawiać się na bieżąco na repozytorium, a paczki całościowe będą składane na życzenie, nie częściej niż raz w miesiącu.

Autorzy:
-Tory, teren, sygnalizacja - Jan21
-Dekoracje - Toprus , Jakisrandomowynoob, maciekt269
-Drogi - GG
-Słupy i druty - Kolej w Polsce

Link do pobrania: https://eu07.pl/userfiles/21553/bieszczady.rar
Link do repozytorium: https://eu07.pl/svn/bieszczady

Pozdrówki

Edit: Uwaga! Do działania wymagane są placeholdery drzew i krzaków, do pobrania stąd: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31581.0.html
« Ostatnia zmiana: 24 Listopada 2022, 20:51:12 wysłana przez JAN21 »
Na codzień grzebie przy Alfach i reszcie Włoszczyzny, po godzinach buduję scenerie.

Aktualne projekty:  Linia 61 Cz. Stradom - Kielce: 85% GKT: 5%

Offline Lokomotywownia

  • Wiadomości: 119
    • Zobacz profil
    • Lokomotywownia
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Listopada 2022, 21:40:14 »
Fajna sceneria. Ciągnijcie dalej bo szkoda by było zakończyć.  Ja przejechałem tylko kawałek w "prawo" i "lewo". W jednym i drugim wypadku wykoleiłem się. Screeny z obu miejsc. W tym drugim przypadku będę wiedzieć, że muszę zmienić ustawienie torów.

Offline kRZYSZTOF

  • Wiadomości: 45
  • U mnie wszystko działa
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Listopada 2022, 21:48:25 »
Witam

przepraszam że zapytam, a jak się steruje przez mapę? bo mi nie wychodzi, mam na myśli rozjazdy i semafory
« Ostatnia zmiana: 26 Listopada 2022, 11:05:48 wysłana przez MaciejM »
18 lat z MaSzyną! (eu07-160110)!

Jestem na forum zarejestrowany już 11 lat

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1521
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 866
Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Listopada 2022, 14:29:39 »
Naciskasz TAB na klawiaturze, ukazuje ci się taki o to ekran jak w załączniku, najlepiej przestaw sobie opcję "podążaj za pojazdem" choć na początku możesz użyć opcji "ręcznie" to jest przemieszczanie się po mapie, jak ustawisz podążaj za pojazdem będzie kamera na mapie podążała za twoim pojazdem dzięki czemu będziesz wiedzieć gdzie jesteś. Jak widzisz, masz tu czerwone kropki są to semafory, białe to zwrotnice, jak chcesz przestawić którąś z nich, klikasz po prostu prawym myszki i ustawiasz co chcesz, tyczy się to rozjazdów i semaforów.


Offline Lokomotywownia

  • Wiadomości: 119
    • Zobacz profil
    • Lokomotywownia
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Listopada 2022, 15:01:55 »
U mnie TAB nie działa. Inne opcje w oknie się pokazują TAB nie. Czemu ?

Obowiązki 11.
+5
@MaciejM
« Ostatnia zmiana: 26 Listopada 2022, 17:53:43 wysłana przez MaciejM »

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 348
  • Spec od budowy scenerii
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 983
Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Listopada 2022, 15:24:03 »
Obstawiam konkuter z kartofla i uproszczony render - nań mapa nie działa.
Na codzień grzebie przy Alfach i reszcie Włoszczyzny, po godzinach buduję scenerie.

Aktualne projekty:  Linia 61 Cz. Stradom - Kielce: 85% GKT: 5%