Autor Wątek:  Poprawka słupków hektometrowych  (Przeczytany 2466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Poprawka słupków hektometrowych
« dnia: 29 Marca 2017, 00:01:16 »
Jak wszyscy wiemy, słupki hekto mrugają. Mają konflikt bufora głębokości między modelem słupka a tabliczkami z numerem na trójkątach terenu.

Mamy dwa rodzaje słupków (mamy jakieś inne jeszcze w podfolderach?)
Trójkąty terenu na tabliczce:
slupek-hm.inc
slupek-hmmedium.inc
slupek-hmsmall.inc
Modele na tabliczce:
slupek-sredni.inc
slupek-szeroki.inc
slupek-waski.inc


---
W załączniku zmodyfikowane tekstury, ince, scenerie i nowe modele. Jeśli ktoś zobaczy po wgraniu tej paczki jakieś migające słupki hektometrowe, krzyczeć, podając scenariusz i współrzędne jego lokalizacji.

Grr, pomieszane parametry między wersjami są. Musze to jakoś ustandaryzować. Póki co ściągam bo paczkę sobie napsujecie i cofam repo.
Ince miały błędne komentarze co mnie zmyliło. Będzie standaryzacja do formatu slupek-hmmedium.inc, czyli:
p6=dziesiątki km
p7=jednostki km
p8=hektometr

Small miały:
p6=jednostki km
p7=nieużywane
p8=nieużywane
p9=hektometr

Uniwersalne
p6=jednostki km wyśrodkowane (0-9 km)
p7=dziesiątki km
p8=jednostki km
p9=hektometr

Jak skrypty 3ds Max i Rainsted się do tego mają?
Patrzę, że słupki rainstedowe mają jeszcze setki kilometrów jaki p6. Może tu przesunąć i zostawić szóstkę pustą dla zgodności?

Dla deweloperów: Plik slupek-hm.inc zostaje usunięty. Proszę podmienić na tworzonych sceneriach na slupek-hmsmall.inc dla <10km i na slupek-hmmedium.inc dla 10<km<100.
« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2017, 21:08:42 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube