Autor Wątek:  EN57 po modernizacji dla polregio  (Przeczytany 3180 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 477
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 141
EN57 po modernizacji dla polregio
« dnia: 06 Marca 2017, 21:08:21 »
Witam.
Dzisiaj przeglądając wikipedię, a dokładniej artykuł o EN57, natrafiłem na ciekawy wpis dotyczący modernizacji, które są aktualnie wykonywane wraz z malowaniem w nowe barwy polregio.
Mianowicie, przy pojazdach, których czoło nie ulega zmianie, czyli numery: 123, 694, 719, 1018, 1181, 1331, 1947, 1949, 1950 jest rzekomo podniesiona prędkość maksymalna do 120km/h (tylko 4 z 9 pojazdów jak na razie mają skończoną tą modernizację). Czy jest ktoś bardziej obeznany w temacie, czy rzeczywiście takie coś miało miejsce, czy jest to po prostu błąd na stronie Wikipiedia? Pozdrawiam.
LINK: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pafawag_5B/6B
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: EN57 po modernizacji dla polregio
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Marca 2017, 06:58:25 »
Wystarczy zobaczyć na pudło wyżej wspomnianych numerów czy to prawda czy też nie. Konkretnie na kwadrat z wpisaną prędkością konstrukcyjną.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: EN57 po modernizacji dla polregio
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Marca 2017, 09:05:22 »
694, 1947

Te dwa numery według pudła mają 110. I nie wydaje mi się aby z innymi miało być inaczej.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: EN57 po modernizacji dla polregio
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Marca 2017, 21:41:29 »
Tak to jest, jak mikole biorą się za Wikipedię. W przytaczanych linkami źródłach nigdzie nie ma mowy o podnoszeniu prędkości, jest mowa tylko o P4 z drobnymi pracami. Ba, w niektórych przypadkach na wiki oznaczonych jako pojazdy z Vmax 120 km/h, link do źródła kieruje do jakiegoś zamówienia na części... do zwykłego EN57. Moim zdaniem cała sekcja dotycząca "modernizacji EN57 bez zmiany czoła" nadaje się do kosza.
« Ostatnia zmiana: 08 Marca 2017, 22:09:39 wysłana przez AtapiCl »