Jeśli chcesz odhamować wagon to musisz być obok niego i wcisnąć 6 na klawiaturze numerycznej.
Jesli w skladzie towarowym jest okolo 20 wagonow, to nie doradzal bym takiego postepowania. Przeciez to wysoce upierdliwe rozwiazanie nawet dla 6 wagonow osobowych, do tego nie wiele ma wspolnego z rzeczywistoscia. Problemem moze byc brak umiejetnosci oceny w jakim stanie jest kran hamulca zasadniczego. Ktos majacy tylko manometry przed oczami moze nie ocenic wlasciwie stanu hamulcow i pozycje kranu. Doradzal bym w tej sytuacji nauke jazdy i hamowania w trybie debug mode, gdzie istotne informacje o stanie nastawnika jazdy, nastawnika kierunku i pozycji kranu hamulca, wyswietlic mozna na ekranie. Celowe moze byc wprowadzenie mozliwosci trybu nauczania w prostej scenerii, gdzie beda wydawane polecenia slowne: zahamuj , klawisz numer x, wyluzuj klawisz numer y. Przyklad dalem bardzo prosty, ale mozna w ten sposob uczyc wiele elementow jazdy. W tym pelne uruchomienie lokomotywy.