Autor Wątek:  EP09 - druga pozycja szeregowa  (Przeczytany 2613 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 602
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
EP09 - druga pozycja szeregowa
« dnia: 27 Grudnia 2016, 23:12:14 »
Nie wiem czy tak ma być, czy jakiś babol, ale druga pozycja szeregowa przy rozruchu daje takie samo napięcie jak pierwsza pozycja (amperomierz pokazuje taki sam prąd), natomiast jadąc 30 km/h (+ powiedzmy z 8 wagonów), druga pozycja daje niższy prąd (~270A) niż pozycja pierwsza (~300A).

Dotyczy najnowszej wersji kabiny EP09, ale nie wiem czy to ma znaczenie.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6121
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 801
Odp: EP09 - druga pozycja szeregowa
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Grudnia 2016, 19:42:45 »
Na pierwszej pozycji jazdy jest delikatne bocznikowanie, stąd przy większych prędkościach prąd na niej będzie większy.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: EP09 - druga pozycja szeregowa
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Grudnia 2016, 19:47:31 »
Mylisz napięcie z prądem wskazanym przez amperomierz. Na pierwszej pozycji nastawnika jest rozruch i prąd największy. Jak prędkość wzrasta, to pobór prądu maleje. Zależy też jak szybko przestawiasz nastawnik.     

Offline jakol112

  • Szklarz
  • Wiadomości: 215
  • Technik-Elektryk, Student MiBM
    • Zobacz profil
    • PeKaPe
  • Otrzymane polubienia: 56
Odp: EP09 - druga pozycja szeregowa
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Stycznia 2017, 11:26:20 »
Anrej, mu pewnie chodziło o napięcie podawane na silniki a z jego wartości wynika prąd z jakim silniki pracują.