Właśnie w każdym pliku .inc jest dodana linijka z origin i listą parametrów określających położenie obiektu w scenerii. Tak, kamera znajduje się w 0,0,0. Jutro jeszcze to przejrzę.
Dodano: [time]26 Grudnia 2016, 17:32:01[/time]
Ok, zadziałało :) Wymaga to trochę dopracowania, ale główny problem już za mną. Problemem był błędny wpis do SCN.
include rozmowy_peronowe.inc none 0 0 0 end
Po prostu zapomniałem wcześniej o parametrze none.
Dodano: 26 Grudnia 2016, 19:09:58
//wstawialny dźwięk, powtarzany w kółko
//autor: KrzysztofGliwice
//p1 - unikalna nazwa
//p2, p3, p4 - współrzędne
//p5 - nazwa pliku, który będzie odtwarzany (bez rozszerzenia)
//p6 - co ile sekund powtarzac odtwarzanie
//p7 - minimalna odległość od źródła dźwięku, w której będzie on słyszalny
origin (p2) (p3) (p4)
node (p7) 0 sound_(p1) sound 0 0 0 (p5).wav endsound
event sound_(p1) sound -1 sound_(p1) 1 endevent
node -1 0 sound_(p1) eventlauncher 0 0 0 -1 none -(p6) sound_(p1) none end
endorigin
Oto pierwszy include. Pozwala na odtwarzanie dźwięku w nieskończoność, w odstępach między ponownym odtworzeniem określonych w parametrze 6. Na razie jest to prowizorka. Ostatecznie ma istnieć tylko ten 1 plik, za to o wysokich możliwościach konfiguracyjnych (okresowość powtarzania, godzina wywołania itp.). Nie jestem jednak pewien, czy jest to w 100% wykonalne.