H14K4???? Chyba chodzi Ci o H14K1.
Stronę tą kilka lat temu, we fragmentach, przetłumaczyłem w kwestii zaworów stosowanych w Polsce.
Hik i Kks były stosowane w Polsce w wagonach pasażerskich i towarowych. Zapoznaj się z podręcznikiem Langera ,,Poradnik rewidenta".
Zespoły trakcyjne, również posiadały kilka typów takich zaworów, ale wymienię je później. Zresztą zapoznaj się z EN57 z Knorrem.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak więc:
Hildebrand-Knorr (Hik), stosowany był na szeroką skalę w wagonach towarowych i osobowych. Różniły się od siebie specjalnym kurkiem przestawczym ,,Osobowy-Towarowy".
Kunze-Knorr (Kk) stosowany był w wagonach towarowych (Kkg), wagonach osobowych (Kkp) oraz wagonach pospiesznych (Kks).
Westinghous stosowany był w EW51 - EW54.
Nie wiem co siedziało w EW55. Po schemaie widać, że to Kks.