Autor Wątek:  Nie instalujące się archiwa RAR/ZIP.  (Przeczytany 3052 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cookie

  • Wiadomości: 273
  • Dzień dobry, jak leci?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Nie instalujące się archiwa RAR/ZIP.
« dnia: 01 Grudnia 2016, 18:34:06 »
Niestety jak wypakowuję owe archiwa i używam opcji sprawdź posiadany tabor owy plik (np. paczka ET22 Defilera jak jeszcze na testach były) on nie działa. Mam jeszcze mnówstwo problemów z symkiem ale te reszta problemów to już raczej wersja OpenGL...
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Nie instalujące się archiwa RAR/ZIP.
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Grudnia 2016, 13:08:02 »
Jeśli pobierasz przez archiwum (rar, zip) tekstury lokomotyw to trzeba sobie ręcznie dodać wpisy do pliku textures.txt. Plik ten znajduje się w każdym folderze pojazdów (np. w folderze dynamic/pkp/et22_v2 będzie plik textures. txt dla lokomotyw ET22; w dynamic/pkp/ep09_v1 będzie dla EP09 itd.). Wpisy dla nowo wydanych lokomotyw są zawsze w pliku info.txt, np.
Cytuj
Wpisy do pliku textures.txt:

201E-001.TGA=201E,ET22,ET22-001
201E-073.TGA=201E,ET22,ET22-073
Wtedy kopiujesz sobie:
Cytuj
201E-001.TGA=201E,ET22,ET22-001
201E-073.TGA=201E,ET22,ET22-073
I wklejasz do pliku textures.txt, znajdującego się w dynamic/pkp/et22_v2, bo są to tekstury lokomotyw ET22. W archiwach są zazwyczaj tekstury w wersji TGA, a wersje użytkowe (DDS) instalujemy poprzez instalator. Wtedy nie ma konieczności dodawania wpisów do textures.txt, ponieważ instalator zrobi to za nas.

Offline Cookie

  • Wiadomości: 273
  • Dzień dobry, jak leci?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Nie instalujące się archiwa RAR/ZIP.
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Grudnia 2016, 23:55:06 »
A np. Modele?
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Nie instalujące się archiwa RAR/ZIP.
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Grudnia 2016, 00:03:47 »
Modeli nie zainstalujesz gdyż te są implementowane do pełnej wersji lub są z od razu z instalatorem.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Cookie

  • Wiadomości: 273
  • Dzień dobry, jak leci?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Nie instalujące się archiwa RAR/ZIP.
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Grudnia 2016, 00:07:43 »
Czyli rozumiem że przez rar/zip bez szmerania w odchłanie folderów MaSzyny można tylko scenerię wgrać. Można zamknąć.
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Nie instalujące się archiwa RAR/ZIP.
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Grudnia 2016, 10:02:13 »
Co do modeli, to jeśli pojawiają się jakieś w Publikacjach to jeśli są to nowe modele, np. z otoczeniem dla scenerii (budynki, drzewa itp.), to dotychczas w większości były pakowane w wersjach tga/t3d do plików rar lub zip. To powinno się wypakować bezproblemowo do Maszyny. Natomiast jeżeli były to poprawki do jakichś starszych modeli, to powinny być one w wersji e3d, by bezproblemowo zostały nadpisane. Jeżeli pobrałbyś poprawkę w wersji t3d do modelu, to wtedy trzeba sobie odszukać ten model w folderach i usunąć plik e3d o tej samej nazwie co nowo pobrany t3d.
« Ostatnia zmiana: 04 Grudnia 2016, 10:03:32 wysłana przez Maciej »

Offline Cookie

  • Wiadomości: 273
  • Dzień dobry, jak leci?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Nie instalujące się archiwa RAR/ZIP.
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Grudnia 2016, 15:13:26 »
Yhymmm... Rozumiem. Można zamknąć.
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...