Budynki zazwyczaj ze znośną precyzją da się robić czerpiąc wymiary ze zdjęć lotniczych. Przy sceneriach realistycznych ważniejsze jest by pokrywał się z zarysem na mapie, niż by w pełni oddawał wymiary prawdziwego. Tylko zmierz piętra by nie było jaj jak z moim ostatnim sklepikiem, co go chciałem 2x za dużego wydawać. Wiele maszynowych modeli na to cierpi. Choćby płoty na l61 o których Ra mówił niedawno. Jak mierzyłem dworce na l61 to też większość jest 2x za duża.
Perony zdaje się idzie ładnie robić jako proceduralne drogi. Masz wtedy cały obrys w rainstedzie. Wygodniej, niż wstawiać obiekt t3d.
Masz kilka godzin poradnika Surgeona na youtube. Masz pdfa od Ra. Niestety wszystko kończy się na położeniu torów. Ale gdy będziesz miał już tyle, to reszta sama przyjdzie, albo będziesz brał indywidualne korepetycje u Ra.