Autor Wątek:  EU07, a EU07E  (Przeczytany 2526 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2404
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 162
EU07, a EU07E
« dnia: 02 Listopada 2016, 20:54:53 »
Witam.
Poszukuję dokumentu z PKP PLK oraz aktów prawnych mówiących o oznaczaniu niektórych lokomotyw EU07 literką E. Dla jasności. Wiem dlaczego, ale potrzebuję podstawę prawną lub zarządzenie PKP PLK.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: EU07, a EU07E
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Listopada 2016, 22:14:31 »
Jeżeli chodzi o akty prawne to mogę powiedzieć, że ani nasze przepisy krajowe, ani tym bardziej europejskie nie określają obowiązku oznaczenia lokomotyw literką "E". Jest to jakiś wewnętrzny wymysł PLK-i, niestety źródła tego wymogu w postaci instrukcji PLK-i też nie znam, a z chęcią bym poznał.

Co to E w ogóle oznacza? ZTCP chodziło chyba o różnice w naciskach?

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5373
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1699
Odp: EU07, a EU07E
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Listopada 2016, 06:46:06 »
@Sieciol chodziło, żeby po oznaczeniu literowym odróżnić 4E od 303E, które mają inne naciski.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.