Autor Wątek:  Materiał na dźwięki Lxd2  (Przeczytany 4207 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ryan1945

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Materiał na dźwięki Lxd2
« dnia: 08 Maja 2017, 10:57:10 »
Dodaje parę dźwięków, myślę że nawet niezłej jakości Lokomotywy lxd2. Jest zapalanie silnika, praca silnika, dodawanie "gazu" i odjazd lokomotywy.

Minimalny czas testów do dnia 2017-05-15 10:54.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2017-05-22 10:54.

Plik o rozmiarze 16880791 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/24712/Dzwieki.7z

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2017-05-07 12:17:44 ....A      2105426     16880535  Dzwi?ki/Start.aac
2017-05-07 12:18:47 ....A      4019244               Dzwi?ki/Gaz.wav
2017-05-07 12:21:45 ....A      9768492               Dzwi?ki/Odjazd.wav
2017-05-07 12:18:16 ....A      3771948               Dzwi?ki/Silnik.wav
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                              19665110     16880535  4 files, 1 folders


Wiadomość wygenerowana automatycznie

Przeniesione do zamówień. @Stele
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2017, 15:49:49 wysłana przez Stele »

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: Dzwieki.7z
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Maja 2017, 11:37:35 »
Witam.
A co to ma być?
Po pierwsze: dźwięków samplowanych na trzy części nie robimy w stereo. Po drugie po co ten wiatr na nagraniach? Po trzecie nie ma struktury katalogowej. Po czwarte co robi plik .aac tutaj? Może być jedynie .wav. Po piąte nazwa paczki nic nie mówi jak i nazwa wątku. Jak dla mnie może to być jedynie materiał na dźwięki. I po szóste co to robi w teście dodatków. Jak dla mnie wątek na bocznicę, a dźwięki albo do ponownego nagrania w środku pojazdu, albo lepsza obróbka. Jest jeszcze opcja założenia wątku o propozycji materiału do dźwięków z wyszczególnieniem typu pojazdu do jakiego się odnoszą.
Jeszcze jedno, gdzie jest plik informacyjny w paczce?
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2017, 11:40:00 wysłana przez mk1991 »
Prawda jest okruchem lodu.

Offline ryan1945

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Dzwieki.7z
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Maja 2017, 12:31:25 »
Przepraszam, to miał być materiał na dźwięki. Nie wiem dlaczego wrzuciło mi go w dział dla developerów. Bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Dzwieki.7z
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Maja 2017, 12:55:01 »
Witam.
A co to ma być?
Spokojnie Krystjan, to mialo byc w uploadzie, ale nie w dziale testow.  To jest ewentualny material do obrobki, stad taki format.

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: Materiał na dźwięki Lxd2
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Maja 2017, 19:13:34 »
W takim razie jako rehabilitacja z mojej strony mogę się zająć obrobieniem tych dźwięków, chyba że ktoś inny chce to zrobić?
Przy okazji, czy jest jakiś model LXD2, żeby było na czym przetestować. Z tego co wiem jest projekt wąsko torowy, ale nie wiem czy coś jest w testach.
Przepraszam za mój wyskok.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline Auper

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Materiał na dźwięki Lxd2
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Maja 2017, 09:07:21 »
Warto by również dodać z jakiej lokomotywy pochodzą, chodzi konkretnie o jednostkę napędową bo występowały 2 różne. Na słuch biorąc tutaj mamy Maybacha ale głowy nie dam.