Autor Wątek:  Problem z dźwiękami startu silnika - za szybko przechodzą w "bieg jałowy"  (Przeczytany 2120 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1508
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1137
Witam. Ten problem jest pewnie od dawna, ale ponieważ nikt go nie zgłosił, ja postanowiłem go zgłosić. Słychać go niemal w każdej lokomotywie spalinowej. Uruchamiam ją normalnie - Shift+J, D, spacja, Shift+M, Shift+X. I w tym momencie rozpoczyna się dźwięk startu silnika. Tylko, że po kilku sekundach, mimo, że ten dźwięk nie dobiegnął do końca, rozpoczyna się dźwięk "trwania" silnika. Powoduje to nienaturalne przejścia. Polecam sobie odpalić np. ST43 na torze doświadczalnym i posłuchać jak startuje silnik, a następnie odsłuchać dźwięk startu silnika ST43 w folderze sounds, a zrozumiecie, o czym mówię.
10 lat na forum MaSzyny!

Offline Szybki Wiewiór

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
    • Jedyni słuszni na Mazowszu!
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problem z dźwiękami startu silnika - za szybko przechodzą w "bieg jałowy"
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Września 2016, 15:54:34 »
Masz rację. Następuje taki nagły skok. Logicznie powinno się słyszeć kompletny dźwięk stary silnika.
Bo My nie prosimy o wolność, My o nią walczymy.

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: Problem z dźwiękami startu silnika - za szybko przechodzą w "bieg jałowy"
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Września 2016, 22:06:09 »
Witajcie.
Ten problem występuje od momentu, w którym wszedł Dieselpack2. Tego problemu nie da się obecnie rozwiązać. Ja rozmawiałem o tym z Antkiem. Kiedyś funkcjonowało coś takiego, jak "pseudodiesel"  w pliku chk w wierszu zawierającym masę, moc i prędkość znamionową pojazdu. "type=pseudodiesel".
W tamtym przypadku dźwięki odtwarzały się całkowicie, bo była to jakaś prowizorka na zasadzie podwyższanej przetwornicy i specyfikacji silnika oraz oporów i pozycji nastawnika oraz bocznikowania z  pojazdu elektrycznego. Miało to tą dobrą stronę, że można było sobie wstawić dźwięk silników trakcyjnych, za to nie można było ustawić parametru "dieselinc".
Na ewentualną poprawę tego błędu będzie trzeba czekać do następnego dieselpacka, o którym mowa kiedyś była na forum.
Pozdrawiam.
Prawda jest okruchem lodu.