Autor Wątek:  Kaliska - poszukiwany modelarz i teksturarzysta obiektów do współpracy.  (Przeczytany 4245 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
 Witam wszystkich. Dziś naszła mnie taka myśl aby poprosić wasze grono o pomoc w dokończeniu scenerii Kaliska. Jako że, nie jestem zbyt mocny w robieniu modeli t3d i tekstur do nich; jakoś lepiej czuje się w kładzeniu torów i elementów otoczenia; prosze o odzew jakąś osobę z  forum która ma wolny czas i chciałaby dołożyć swoją cegiełkę do ww scenerii. Chodzi o tworzenie głównie budynków. Ja zdjęcia na tektury mam. Wymiary budynków można ustalić na podstawie takich narzędzi jak geoportal, google street view, czy filmy z YT, kalkulatora  oraz zwyklej linijki przylożonej do monitora. Ja tak robię ;-) Ktoś kto by chciał coś zrobić jeden lub więcej obiektów z listy wymienionej niżej prosze o kontakt poprzez PW, @ lub tel 532-478-164
Do zrobienia jest :
- wieża reklamowa Helleny w Opatówku
- hala Agromy na Szczypiornie
- cegielnia w Piwonicach
- budynek dworca w Kaliszu
- poczta dworcowa Kalisz
- poczekalnia peronowa na Szczypiornie
- budynek dworca w N. Skalmierzycach
- nastawnia dysponująca w N. Skalmierycach
- budynek dróznika na szlaku N. Skal. - Ociąż
- bud dworcowy Ociąż
- nastawnia dysp. Czekanów
- magazyn Czekanów
- kladka dla pieszych w Ostrowie Wlkp( brak zdjęć na tekstury)



« Ostatnia zmiana: 21 Września 2016, 21:22:47 wysłana przez pozdze »
Łukasz Jachimek

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: Kaliska - poszukiwany modelarz i teksturarzysta obiektów do współpracy.
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Września 2016, 21:26:20 »
Od siebie mam prośbę, żeby modele przechodziły przez test dodatków.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Odp: Kaliska - poszukiwany modelarz i teksturarzysta obiektów do współpracy.
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Września 2016, 23:14:55 »
Ja jestem przeciwnego zdania, bo w TD znowu komus jakis piksele na budynkach nie beda pasowaly i robota utkwi przy takiej ilosci potrzebnych modeli. Ciekawa rzecz, jesli robisz w zaciszu domowym scenerie i oddasz ja na forum wraz z nowymi w scenerii modelami np. budynkow, wtedy nagle sa achy i ochy i nikt na pikselki nie zwraca uwagi. Gdybys jednak oddawal kazdy model najpierw do TD, to nigdy bys nie wydal scenerii, bo musialbys sie meczyc nad pikselkami :) , ale zrobisz jak zechcesz.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Kaliska - poszukiwany modelarz i teksturarzysta obiektów do współpracy.
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Września 2016, 23:27:12 »
Mariusz ma rację. Budynki dedykowane z Kaliskiej i l61 nie przeszłyby testów jako samodzielne modele. ;)
Mój kanał youtube

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: Kaliska - poszukiwany modelarz i teksturarzysta obiektów do współpracy.
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Września 2016, 01:20:51 »
To chociaż dbajcie o to, aby spełniały wytyczne (w szczególności struktura katalogów), a przy nastawniach i budynkach dworca tablice/tabliczki posiadały tekstury wymienne. Nie wiem jak to robione było dotychczas w Kaliskiej, bo nie zaglądałem jeszcze do plików scenerii.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!