Problem powyżej chyba rozwiązano dawno temu, więc może z innej beczki. Też problem z teksturą. Zapomniany przez wszystkich wagon mieszkalny jaki jest, każdy pewnie wie, kto choć raz zapiął go do składu. Jest zupełnie archaiczny i wygląda jak z M... Minecrafta. Teksturę pudła na większą niż miniaturka jaką miał dało się zapiąć - była dostępna na forum pasująca. Nawet wygląda ciekawie, a jeszcze lepiej będzie jak dorwę się do jakiegoś "lubania" i go opstrykam jak przystało. Pudełko w porządku, śmiga. Gorzej z jego podwoziem wyglądającym jak z kostki. No i te maźnice. Sam pomysł jest ciekawy, by tak to oddać, ale obecnie wygląda dość leciwie. Próbowałem zapiąć prowadnice i resory własnej roboty, ale wyszło coś strasznego (w załączeniu). Pozostałe elementy zniknęły, bo zadałem do uruchomienia archaiczne t3d z "dobrego" 2005 rocznika (takie miałem u siebie). Nie dało się podmienić niczego, podwozie reagowało jedynie na te miniaturowe elementy z tekstur z pliku textures/tabor. Wie ktoś może jak to zrobić, by w miejsce tego co jest trafił nowy obraz do tego o lepszej jakości ? Najlepiej całej prowadnicy, resora i maźnicy w jednym, bo zdjęcia dekli mam i wyglądałoby to ciekawie. Taki sam problem mam z tym wzmocnieniem ramy. Jeżeli wymaga przepracowania model, to na tym się nie znam i nie mógłbym się tego podjąć, mogę złożyć broń pokonany przez ten wagonik. Sam obraz jaki zadałem (większych rozmiarów) owszem, pojawia się, program odczytuje go i zapina we właściwe miejsce, ale razem z białym lub czarnym tłem, na jakim jest umieszczany przeze mnie - prowadnica na czarnym a resor na białym. Jeśli choćby to tło zniknęło i załadowywał się obraz części, na moje własne podwórko urządzałoby mnie to zupełnie.